login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

wedstrijden

Offline cdesigns - 02/05/2009 13:18
Avatar van cdesignsLid beste leden en mods,
Ik had een vraagje en die luidt als volgt worden er geen wedstrijden meer gehouden? Zoals vroeger qua design of scripting?
Mvg cdesigns

14 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Meulenhof - 02/05/2009 13:42
Avatar van Meulenhof Lid Door de crisis geen sponsoren dus geen prijzen 
Offline cdesigns - 02/05/2009 13:43
Avatar van cdesigns Lid @Meulenhof
Moet er dan altijd iets te winnen zijn:) sommige doen het ook gwn voor het plezier en om te laten zien wat zij kunnen:)
Offline NTS64 - 02/05/2009 13:44
Avatar van NTS64 PHP gevorderde Volgens mij is het prijzengeld geen probleem, enkel is het ietwat ontmoedigend om steeds wedstrijden te organiseren waar maar 2-3 deelnemers voor te vinden zijn.
Offline cdesigns - 02/05/2009 13:47
Avatar van cdesigns Lid Njah woedi dan moeten ze mssn is meer naar de mening van de leden vragen wat zij willen maken ofwat zij leuk zou vinden waar een wedstrijd over zou kunnen gaan.
Offline NataschaV - 02/05/2009 14:12
Avatar van NataschaV PHP interesse Het zou wel een goed idee zijn.
En prijzen hoeven dan nieteens vind ik.
Offline Koen - 02/05/2009 14:28
Avatar van Koen PHP expert Dat is heel simpel, we houden geen wedstrijden meer omdat er toch maar minimaal op gereageerd wordt. Deze community is blijkbaar vooral gefocust op het forum, en wedstrijden horen daar dus niet bij.
Het is bijna verloren moeite omdat er zo weinig reacties op komen.
Offline Daiben - 03/05/2009 11:42 (laatste wijziging 03/05/2009 11:43)
Avatar van Daiben Lid ik vind dat de wedstrijden wel leuk zijn alleen de wedstrijden die op dit moment worden gehouden die horen niet echt in mijn vakgebied thuis
Offline Abbas - 03/05/2009 17:36
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Er zijn in het verleden wedstrijden geweest van alle aard: design, scripten, ... Noem maar op! Het prijzengeld of de 'beloning' is altijd meer dan aantrekkelijk maar er is gewoon niet genoeg aandacht naar. Veel leden 'beloven' mee te zullen doen en uiteindelijk komt daar niets van. En over de aard van de laatste wedstrijd: die is door de leden zelf verkozen!
Offline bas1995 - 03/05/2009 17:41
Avatar van bas1995 Onbekend @sliphead mischien moeten jullie het dan iets meer "promoten" want het lijkt mij wel leuk een wedstreid design of scripts maken ofzo 
Offline Abbas - 03/05/2009 17:56
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Het wordt lang genoeg op voorhand aangegeven met genoeg informatie en blabla errond zodat de leden er genoeg van weten, maar als er veel beloofd wordt en niets wordt ingelost van die beloftes...
Offline Bart - 03/05/2009 19:14
Avatar van Bart PHP expert
titjes schreef:
Het wordt lang genoeg op voorhand aangegeven met genoeg informatie en blabla errond zodat de leden er genoeg van weten, maar als er veel beloofd wordt en niets wordt ingelost van die beloftes...
Het is niet dat ik het niet met je eens ben, maar is het dan niet een idee om zoiets als bij de Worm toe te passen? Ingeschreven == meedoen anders waarschuwing.
Offline Abbas - 03/05/2009 19:37
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Dat is misschien nog een idee, maar het kan ook een averechts effect hebben. Misschien gaan er mensen net om die mogelijk waarschuwing niet meedoen..
Offline Bart - 03/05/2009 19:45
Avatar van Bart PHP expert
titjes schreef:
Dat is misschien nog een idee, maar het kan ook een averechts effect hebben. Misschien gaan er mensen net om die mogelijk waarschuwing niet meedoen..
Het kan averechts werken inderdaad, maar er is op dit moment niets te verliezen.
Offline Abbas - 03/05/2009 19:49
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Klopt! 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.199s