login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

nieuwe UBB | Pagina 2

157 antwoorden

Gesponsorde links
Offline AgentX - 11/07/2007 11:26 (laatste wijziging 11/07/2007 11:27)
Avatar van AgentX HTML beginner
Mezelf schreef:
ghfdghdfghdfghdfgh


Oke[i]werk[/i]t
Offline Simon - 11/07/2007 11:43 (laatste wijziging 11/07/2007 11:48)
Avatar van Simon PHP expert Ik kan toch echt niet wennen aan dat menu voor links 
Als ik klik op een link, kan ik de 2 regels eronder niet meer lezen 
Het is opzich origineel, maar ik wil het liever niet, dus daarom graag een onderdeel in het controlpanel 

edit: nog wat tests
test
test

edit2:
als ik iemand z'n code kopieer om die te verbeteren komen er altijd nummers voor 
gelukkig is het nog de oude code bij de scripts, anders hadden we toch wel een groot probleem
Offline MrMaxus - 11/07/2007 12:11
Avatar van MrMaxus HTML interesse test
Offline tbsites - 11/07/2007 12:12 (laatste wijziging 11/07/2007 13:24)
Avatar van tbsites Onbekend Als je een php code in de code=php tags komen er slashes in de code vb: Voorbeeld
Offline Thomas - 11/07/2007 12:37 (laatste wijziging 11/07/2007 12:40)
Avatar van Thomas Moderator Gaat Sitemasters dan toch een andere koers varen door meer talen te ondersteunen? Waarom zijn hier dan geen aparte fora voor?

Ook jammer dat de maker van het forum (ondergetekende) niet even geinformeerd is over deze wijzigingen.

Links werken nog niet helemaal - deze breken de layout (zie reactie van tbsites hierboven). Dat was in de oorspronkelijke versie wel in orde...

EDIT: Waarom is deze UBB overigens niet site-wide geimplementeerd? Dit lijkt mij de zoveelste "patch" voor deze site.
Ik zou ondertussen een nieuwe site opzetten (dit was al gebeurd als de halve crew niet op een zeker moment was gekicked) in plaats van de bestaande eindeloos blijven oplappen...
Offline marten - 11/07/2007 13:11
Avatar van marten Beheerder
Citaat:
Ik zou ondertussen een nieuwe site opzetten (dit was al gebeurd als de halve crew niet op een zeker moment was gekicked) in plaats van de bestaande eindeloos blijven oplappen...


Laat dat maar aan ons over. Praat niet over dingen waar je geen zicht op heb.
Offline Simon - 11/07/2007 13:24 (laatste wijziging 11/07/2007 13:25)
Avatar van Simon PHP expert Euh, die link die tbsites postte verneukt heel de layout, gooi er wordwrap rond 

edit: er is blijkbaar een foutje in die parser, want er komt onder de code altijd nog een extra lijn waarbij de codelijn-cijfers elkaar overlappen
Offline Ibrahim - 11/07/2007 13:25 (laatste wijziging 11/07/2007 13:26)
Avatar van Ibrahim PHP expert ja, heb ik net gemerkt

ik zal iets anders bedenken (geen wordwrap )

FangorN schreef:
Ook jammer dat de maker van het forum (ondergetekende) niet even geinformeerd is over deze wijzigingen.


Moeten wij nu voor elke aanpassing jou informeren ? En wat als jij nee zegt, mogen wij de aanpassing niet doorvoeren?
Offline Simon - 11/07/2007 13:26
Avatar van Simon PHP expert @silie, fangorn heeft daar een functie voor gemaakt, wordwrap2, zoek maar effe in de scriptdb
Offline Ibrahim - 11/07/2007 13:28
Avatar van Ibrahim PHP expert
Simon schreef:
@silie, fangorn heeft daar een functie voor gemaakt, wordwrap2, zoek maar effe in de scriptdb


(i love de nieuwe quote ding:p)

als je wordwrap gebruikt, zal hij het geheel niet meer herkennen als link. Ik zal in de code ff aanpassen na lengte x zal de link zo worden:

http://...(laatste 3 tekens)

zodat de link alsnog word herkent
Offline Thomas - 11/07/2007 13:31 (laatste wijziging 11/07/2007 13:31)
Avatar van Thomas Moderator
Citaat:
Laat dat maar aan ons over. Praat niet over dingen waar je geen zicht op heb.
Hoho? Ik denk dat ik langer aan SM gecode heb dan jij.
Ik zou het knap vinden als jij wel zicht zou hebben over al die brei aan de achterkant. Als het aan mij lag was de meeste brakke zooi (waarvan 80% copy paste van V1. V2? V1.1, more like) allang in het ronde archief verdwenen.

Citaat:
Moeten wij nu voor elke aanpassing jou informeren ? En wat als jij nee zegt, mogen wij de aanpassing niet doorvoeren?
Nee, maar het getuigt van weinig "courtesy", maar daar had de crew al een handje van, dus wat dat betreft niets nieuws onder de zon.

Ga zo door!!!
Offline Ibrahim - 11/07/2007 13:33
Avatar van Ibrahim PHP expert dankje, dat zullen we doen (maar als je wilt, zal ik wel voortaan elke aanpassing ff melden via pm )


dit topic is om mogelijke bugs eruit te halen, dus ga zo door met testen 

:'( heeft nooit gewerkt dacht ik zo ? maar ik zal het er wel bijzetten
Offline marten - 11/07/2007 13:35
Avatar van marten Beheerder
Citaat:
Hoho? Ik denk dat ik langer aan SM gecode heb dan jij.
Ik zou het knap vinden als jij wel zicht zou hebben over al die brei aan de achterkant. Als het aan mij lag was de meeste brakke zooi (waarvan 80% copy paste van V1. V2? V1.1, more like) allang in het ronde archief verdwenen.


Het gaat over het beginnen van V3 en niet over de achterkant.
Offline Ibrahim - 11/07/2007 13:37
Avatar van Ibrahim PHP expert Genoeg discussie, als je verder wilt replyvechten, doe je dat maar via pm/msn
Offline marten - 11/07/2007 13:39
Avatar van marten Beheerder Ik heb Thomas zijn msn niet 
Offline Thomas - 11/07/2007 13:39 (laatste wijziging 11/07/2007 13:40)
Avatar van Thomas Moderator De crew kennende, zal er "overeenstemming" zijn over V3, en vervolgens trekt iedereen zijn eigen plan.

Ik kijk met interesse uit naar een nieuwe site, maar verwacht dit niet binnen een half jaar.

Vergeet niet dat er allang een fatsoenlijke(re) site zou zijn, ware het niet voor Joel.

Citaat:
Genoeg discussie, als je verder wilt replyvechten, doe je dat maar via pm/msn
Dit is ontspanning, dus waar maak je je druk over?

Sluit het topic snel, voordat er echt een zinnige discussie ontstaat (heavens forbid).
Offline marten - 11/07/2007 13:41
Avatar van marten Beheerder
Citaat:
Ik kijk met interesse uit naar een nieuwe site, maar verwacht dit niet binnen een half jaar.


Is ook niet de bedoeling dat het binnen half jaar klaar is 
Offline Ibrahim - 11/07/2007 13:42 (laatste wijziging 11/07/2007 13:43)
Avatar van Ibrahim PHP expert
FangorN schreef:
De crew kennende, zal er "overeenstemming" zijn over V3, en vervolgens trekt iedereen zijn eigen plan.

Ik kijk met interesse uit naar een nieuwe site, maar verwacht dit niet binnen een half jaar.

Vergeet niet dat er allang een fatsoenlijke(re) site zou zijn, ware het niet voor Joel.

[..quote..]Dit is ontspanning, dus waar maak je je druk over?

Sluit het topic snel, voordat er echt een zinnige discussie ontstaat (heavens forbid).


sinds wanneer was de ontspanning categorie aanleiding voor het offtopic gaan? (ej een nieuwe tag voor later )

btw, jij moet het verleden loslaten, ipv in elke reactie het weer oprakelen 
Offline Thomas - 11/07/2007 13:50
Avatar van Thomas Moderator Misstanden aan de kaak stellen in plaats van onder het tapijt vegen.
Jij past in de crew, ik niet meer.
Offline Soebam - 11/07/2007 13:50 (laatste wijziging 11/07/2007 13:57)
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Aah dat menu. Dat moet echt weg! Laat ons alsjeblieft zelf beslissen hoe we een link openen. Als ik hier op het forum een link tegenkom klik ik met mijn muiswieltje, om hem te openen in een nieuwe tab. Of soms als ik dat fijner vind doe ik shift+klik, om een nieuw browservenster te openen..

Laat de bezoeker van de website aub zelf beslissen hoe hij/zij een link opent. Op sommige websites kan een dergelijke toepassing nog wel handig zijn, maar we zitten hier op een webdevelopers forum. Men weet hier wel met links om te gaan denk ik . En dit is dus echt heel irritant.

Citaat:
En los daarvan.. Komt er bijvoorbeeld code highlighting voor andere talen dan php?


Voor html of css bijvoorbeeld, of ASP(.NET)?
  1. <div id="menu">
  2. <ul>
  3. <li>List item een</li>
  4. <li>List item twee</li>
  5. <!-- etcetera -->
  6. </ul>
  7. </div>


  1. /* EN CSS? */
  2.  
  3. body
  4. {
  5. padding: 0px;
  6. margin: 0px;
  7. border: 0px;
  8.  
  9. font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
  10. font-size: small;
  11. color: #444444;
  12. }


Eens kijken hoe dat eruit ziet.
Offline marten - 11/07/2007 13:57 (laatste wijziging 11/07/2007 13:57)
Avatar van marten Beheerder
  1. <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"
  2. "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
  3. <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
  4. <head>
  5. <!-- etcetera -->


Doet het gewoon?
Offline Soebam - 11/07/2007 14:02
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Ja . Opzich dus netjes. Alleen dat menu, dat vind ik echt wel een fout.. Maar ik heb er even vertrouwen in dat dat niet blijft. Verder goed werk!
Offline Ibrahim - 11/07/2007 14:07 (laatste wijziging 11/07/2007 14:07)
Avatar van Ibrahim PHP expert er zal in de toekomst een setting in je instellingenpaneel komen waar je kunt kiezen voor menuutje of voor gewone link
Offline Soebam - 11/07/2007 14:38
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde
Citaat:
er zal in de toekomst een setting in je instellingenpaneel komen waar je kunt kiezen voor menuutje of voor gewone link


Laat die toekomst dan snel zijn, of zet tot die tijd het menu uit ofzo.. ?
Offline Ibrahim - 11/07/2007 14:40
Avatar van Ibrahim PHP expert your wish is my command 
Offline zointer - 11/07/2007 14:44
Avatar van zointer HTML gevorderde
siliecom14 schreef:
your wish is my command  

Veeeeeeeeel beter thnx 
Offline Ibrahim - 11/07/2007 14:46
Avatar van Ibrahim PHP expert niemand die die menuutje leuk vind behalve de crew ?
Offline svm - 11/07/2007 14:48
Avatar van svm PHP ver gevorderde Kopieer eens een stukje code nu naar het kladblok...
Misschien ook de \n uit de database lezen .
Offline smoos - 11/07/2007 14:54
Avatar van smoos PHP gevorderde
Citaat:
niemand die die menuutje leuk vind behalve de crew ?
Het is misschien wel leuk maar niet prakties
Offline Abbas - 11/07/2007 14:55 (laatste wijziging 11/07/2007 15:01)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
  1. using System;
  2. using System.Collections.Generic;
  3. using System.ComponentModel;
  4. using System.Data;
  5. using System.Drawing;
  6. using System.Text;
  7. using System.Windows.Forms;
  8.  
  9. namespace WindowsApplication1
  10. {
  11. public partial class Form1 : Form
  12. {
  13. public Form1()
  14. {
  15. InitializeComponent();
  16. }
  17.  
  18. private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
  19. {
  20. MessageBox.Show("Hello World");
  21. }
  22. }
  23. }


- Het is "using" dat moet worden gekleurd en niet de libraries
- namespace, partial, void, object, EventArgs en MessageBox worden niet gekleurd
- "Show " moet dan weer niet worden gekleurd

Leuk dat er kleurtjes zijn (eindelijk) voor .NET maar ze zijn verre van juist...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.198s