login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Eurovisie Song Festival.

Offline Godlord - 12/05/2007 16:56 (laatste wijziging 12/05/2007 16:59)
Avatar van GodlordPHP gevorderde Hallo iedereen.

Je kent het waarschijnwel het Eurovisie Song Festival. Nu is mijn vraag aan iedereen welk liedje van de semi-finale vond jij het leukst? (en vanavond ook die van de finale )

Ik die van Slovenië.
http://www.youtube.com/watch?v=EsxM7OhBA5E

Godlord.

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gothmog - 12/05/2007 17:36
Avatar van gothmog Lid Ik heb het niet gekeken, reden: Als er in het oosten een klein klein conflictje is geweest, kan dat weer goed worden gemaakt met al hun stemmen op dat land (vreemd of niet?). Ik vind het meer vriendjespolitiek dan echt stemmen wat je het best vind.
Offline Nrzonline - 12/05/2007 17:59
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Ik heb er weer een paar gezien, en zoals gewoonlijk had ik het al snel weer weg gedaan. Vond het weer saai 
Offline nemesiskoen - 12/05/2007 18:17 (laatste wijziging 12/05/2007 18:19)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Allemaal commy-bastards:-) Soviet of Nazi verraders:D hehehe
Noem me nu niet kortzichtig omdat dit een jokeje is met een kleine waarheid.

Dat sloveense liedje doet me overigens denken aan Within Temptation/Evanescance in een vage taal.
Offline Abbas - 12/05/2007 19:32
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ik kijk niet naar dat programma want het is echt ene grote pot nat en vriendjespolitiek! Zeker in de Oost-Europese landen...
Offline nemesiskoen - 12/05/2007 19:45
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Mwa, wette, de simpelste manier om te winnen is, zoals onze grote held meneer Agnew aangeeft: zet een rubberen masker op en brult wa in zo'n microfoon:-)
Offline Godlord - 12/05/2007 20:39
Avatar van Godlord PHP gevorderde Bedoel je Lordi van 2006? Dat was een latex masker dan. Oost-Europa steunt altijd al op elkaar. Kijk maar bij het stemmen ze stemmen altijd wel op de buurlanden. Dat is niet zo bij West-Europa, zover ik weet. Anders waren Duitsland, Frankrijk, Spanje, Nederland, België, Engeland en Denemarken allemaal in de finale.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.186s