login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Saddam opgehangen. | Pagina 3

75 antwoorden

Gesponsorde links
Offline timo - 06/01/2007 10:07
Avatar van timo PHP ver gevorderde neej dat vergeten wij niet, maar wij zijn gewoon stukken menselijker blijkbaar.. iemand nog een goeie therapeut?

ik ben blij dat in NL de doodstraf en marteling afgeschaft zijn, mensen die daarvoor zijn begrijp ik echt niet..
Offline Nrzonline - 06/01/2007 11:17
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Er zijn mensen die zeggen, dat we ons niet moeten verlagen tot ons niveau. Maar hem gewoon levenslang in de gevangenis zetten zal voor mij gewoon niet genoeg zijn, als je na denkt hoeveel pijn en verdriet hij vele mensen uit de wereld heeft aan gedaan. Vandaar dat ik zeg, martel hem maar is extreem terug, en laat hem maar is weten wat hij bij vele mensen heeft aangedaan.
Offline marten - 06/01/2007 11:18
Avatar van marten Beheerder Ja martel hem nu maar  
Offline Wijnand - 06/01/2007 11:20
Avatar van Wijnand Moderator Ik denk dat hij op dit moment het slechter heeft dan ieder van ons zich kan bedenken....
Offline webstab - 06/01/2007 11:38
Avatar van webstab PHP ver gevorderde
Citaat:
echt grappig dat iedereen vergeet dat die kerel de dood van 100.000 koerden op z'n naam heeft staan.
Nee, dat vergeet niemand (alle ik toch niet). Maar dat vind ik nog altijd geen reden om iemand op te hangen... (Eigelijk bestaat er ook geen reden)
Offline pj_muller00 - 06/01/2007 13:38
Avatar van pj_muller00 PHP interesse
Citaat:
Ik welke gevangenis zou jij hem dan stoppen? Zoek maar een flink beveiligde uit!

Correct

En hoeveel personen/vliegtuigen zouden ze wel niet gijzelen om hem vrij te krijgen.

Dit was de correcte oplossing.
En aangezien we nog altijd 'humaan' zijn, kan je er niet te fel op hopen dat ze hem gaan folteren ...

Pj  
Offline gothmog - 06/01/2007 15:18
Avatar van gothmog Lid Doodstraf ben ik fel tegen, al die generaals van Hitler kregen ook een normale straf volgens de rechtbank, gevangenisstraf. En hoeveel joden , zigeuners, gehandicapten zijn daar wel niet om gekomen? Het is het foute voorbeeld geven om iemand de doodstraf te geven. Hoeveel criminaliteit is er in de VS? En in NL?
Scheelt een hoop, het rechtsysteem van NL is gwn beter. (van belgie zou ook wel goed zijn) van de hele EU is die trouwens goed... maar in alle landen waar een slecht rechtsysteem is, is gewoon veel criminaliteit... VS, Turkije, veel Z.-Amerikaanse landen. Dus de doodstraf is verkeerd, ook al heeft deze man er miljoenen vermoord, de duitsers die er ook wel in de miljoen hebben vermoord kregen ook geen doodstraf.
Offline BigBug - 06/01/2007 15:21
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
Wijnand: Maarja... ik had hem liever gezien in een levenslange opsluiting of iets dergelijks. Maar kan niet zeggen dat ik er verdrietig om be
Ikke ook  
Offline DMM - 09/01/2007 20:41
Avatar van DMM PHP beginner Hallo,

Ik vind het ook wel verdiend, maar toch blijf ik me afvragen wat het nut er nu van is.
Hoessein had namelijk enorm veel aanhangers en deze zien nu dat hun leider wordt opgehangen.
Volgens mij kan die ophanging niets oplossen, het kan de zaak alleen maar verergeren.
Offline amore - 09/01/2007 21:09
Avatar van amore Onbekend ik vind het terecht dat hij de doodstraf heeft gekregen,wat die man allemaal heeft uitgespookt,...
de straf was te licht
(al is er geen hardere)   
Offline vinTage - 09/01/2007 21:23
Avatar van vinTage Nieuw lid offtopic, ik zie nu pas in welke categorie dit staat, hehe.

Lekker ontspannend 
Offline Simon - 09/01/2007 21:26
Avatar van Simon PHP expert
Citaat:
offtopic, ik zie nu pas in welke categorie dit staat, hehe.

Lekker ontspannend 

jah, het relaxt wel  
Offline Chupskie - 09/01/2007 21:53
Avatar van Chupskie MySQL beginner idd.. ff chille/hange/relaxe

offtopic:
snap je em 'hange'... haha just kidding 
(slechte humor, sorry   )
Offline Martijn1989 - 09/01/2007 22:25
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Nogal :/ Kan dit topic niet Deaud gaan?
Offline Chupskie - 09/01/2007 22:37
Avatar van Chupskie MySQL beginner Bedankt he.. beetje humeurig.. 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.226s