login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Saddam opgehangen. | Pagina 2

75 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gothmog - 01/01/2007 15:13
Avatar van gothmog Lid Volgens mij niet, Iran is wel een keer pro-amerikaans geweest. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat Irak vriendjes was met VS toen de VS al vriendjes was met Iran... want Iran en Irak hebben elkaar in die tijd weinig gelegen...
Offline nemesiskoen - 01/01/2007 15:18 (laatste wijziging 01/01/2007 15:20)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Euhm... Amerika heeft indertijd wel massa's soldaten naar Teheran gestuurd. Nu weet ik niet of dat was om te versterken of om kapot te maken. Eens opzoeken.

Nja, als ik het opzoek krijg ik dingen terug als:
Citaat:
Aanval op een Iraanse boot door de Amerikanen


Dus amerika steunde Irak wel degelijk. Die hebben ook veel chemische en biologische wapens aan irak verkocht, en helikopters, en HP heeft ook een hoop computers aan de irak verkocht voor luchtdefentie... dus euhm. Eerst was Saddameke de goeie (lees: amerika was allied met Irak), en toen plots niet meer.
Offline Nrzonline - 01/01/2007 16:38
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Wat mij betreft mogen ze een straf uit de middeleuwen toepassen, maar dan niet de strop! De strop is nog te mild voor zo'n extreme massa moordenaar. Wat mij betreft hadden ze 4 paarden mogen gebruiken, 1 paard per arm, 1 paard per been.. en laten rennen, chop-chop; dood laten bloeden, overheen zeiken (vernederen) etc etc etc... Er bestaat geen straf wat erg genoeg is voor zo'n zieke *vul maar in*.
Offline Jointjeff - 01/01/2007 17:14
Avatar van Jointjeff HTML interesse Levenslang in een gevangenis.. de man zal alleen maar lastig zijn, zal aandacht proberen te trekken.. het is beter zo. Misschien hadden ze het iets ruiger aan moeten pakken.. Maar ik vind het wel goed zo eigenlijk.
Offline nielsvdwal - 01/01/2007 17:23
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde @ mensen die over het martelle van saddam hebbe.. dus jullie vinden dat de mensen die moeten beslissen wat de straf is.. zich moeten verlagen naar het niveau van saddam..? je keurt het niet goed dat saddam het doet.. maar zo mag hij dan wel om het leven gebracht worden..?
Offline Powerfull - 01/01/2007 19:59
Avatar van Powerfull Nieuw lid
Citaat:
Wat mij betreft mogen ze een straf uit de middeleuwen toepassen, maar dan niet de strop! De strop is nog te mild voor zo'n extreme massa moordenaar. Wat mij betreft hadden ze 4 paarden mogen gebruiken, 1 paard per arm, 1 paard per been.. en laten rennen, chop-chop; dood laten bloeden, overheen zeiken (vernederen) etc etc etc... Er bestaat geen straf wat erg genoeg is voor zo'n zieke *vul maar in*.

Wat mij betreft mogen ze een straf uit de middeleuwen toepassen, maar dan niet de strop! De strop is nog te mild voor zo'n extreme massa moordenaar. Wat mij betreft hadden ze 4 paarden mogen gebruiken, 1 paard per arm, 1 paard per been.. en laten rennen, chop-chop; dood laten bloeden, overheen zeiken (vernederen) etc etc etc... Er bestaat geen straf wat erg genoeg is voor zo'n zieke Nrzonline

hehe 
Offline jeroentjuh - 01/01/2007 20:08
Avatar van jeroentjuh PHP ver gevorderde Ik ben het met Powerfull eens, zo iemand kun je niet hard genoeg martelen, wat hij allemaal gedaan heeft is gewoon zo erg, daar bestaat eigenlijk geen straf voor.
Offline gothmog - 01/01/2007 20:09
Avatar van gothmog Lid Het blijft een mens mensen... de duitsers werden ook via het normale rechtssysteem berecht (of hoe je dat ook zecht). Zo hoort dat gewoon... Martelen is onmenselijk, moorden ook... Ik ben dus tegen de doodstraf, want iemand leeft maar één keer en dat mag je gewoon niemand ontnemen...
Offline Sorcer - 02/01/2007 17:23
Avatar van Sorcer PHP interesse Niemand een filmpje al?
Offline Joel - 02/01/2007 17:24
Avatar van Joel Eigenaar Zie eerste reactie.
Offline ece - 02/01/2007 17:26
Avatar van ece HTML interesse Ik vind het echt dom van hun.
Als je sadam ophangt is hij uit z'n leiden verlosd.
Had hem levenslang gegeven dan leid hij tenminste.

Tuurlijk ik weet wel dat mensen zullen zeggen 'Ja maar dan hangt hij zichzelf op'.
Inderdaad dat zal waarschijnlijk wel gebeuren maar dat is niet zo gemakkelijk en hij moet er moeite voor doen want er zijn allemaal dingen (althans in de NL'se gevangenissen) die ervoor zorgen dat je niet zo gemakkelijk zelfmoord kan plegen.
- Veters uit je schoenen
- Lage bedden
- enz.

Dus hij had van mij wel mogen leiden.
Offline Simon - 02/01/2007 17:27 (laatste wijziging 02/01/2007 17:28)
Avatar van Simon PHP expert
Citaat:
Het blijft een mens mensen... de duitsers werden ook via het normale rechtssysteem berecht (of hoe je dat ook zecht). Zo hoort dat gewoon... Martelen is onmenselijk, moorden ook... Ik ben dus tegen de doodstraf, want iemand leeft maar één keer en dat mag je gewoon niemand ontnemen...

en de moordenaar heeft wel dat recht?
Offline riekele - 02/01/2007 19:09
Avatar van riekele PHP beginner nee, daar wordt hij ook voor berecht 
Offline Scythen - 02/01/2007 19:11
Avatar van Scythen PHP gevorderde
Citaat:
Het blijft een mens mensen... de duitsers werden ook via het normale rechtssysteem berecht (of hoe je dat ook zecht). Zo hoort dat gewoon... Martelen is onmenselijk, moorden ook... Ik ben dus tegen de doodstraf, want iemand leeft maar één keer en dat mag je gewoon niemand ontnemen...


Had ie maar moeten bedenken VOORDAT hij tienduizenden mensen met gifgas vermoordde en iran en kuweit aanviel, er zijn van zijn eigen land veel mensen vermoord EN van de andere kant. En nu is er maar 1 iemand dood gegaan.. best groot verschil heh?
Offline SilverBunny - 02/01/2007 19:22
Avatar van SilverBunny Nieuw lid zn verdiende loon
Offline nemesiskoen - 02/01/2007 19:38
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Had ie maar moeten bedenken VOORDAT hij tienduizenden mensen met gifgas vermoordde en iran en kuweit aanviel, er zijn van zijn eigen land veel mensen vermoord EN van de andere kant. En nu is er maar 1 iemand dood gegaan.. best groot verschil heh?

Ooit al gehoord van 'respect hebben voor iemands mening'? Al is het de jouwe niet, dan kan je die nog altijd respecteren. En je praat (in geval van Iran) duidelijk over dingen waar je niets over weet.
Offline ece - 02/01/2007 19:45
Avatar van ece HTML interesse
Citaat:
Had ie maar moeten bedenken VOORDAT hij tienduizenden mensen met gifgas vermoordde en iran en kuweit aanviel, er zijn van zijn eigen land veel mensen vermoord EN van de andere kant. En nu is er maar 1 iemand dood gegaan.. best groot verschil heh?

Dúh dat gaat een moordenaar (of hoe je hem wilt noemen) ook echt van te voren bedenken. Zoiets komt achteraf.
Maargoed ik had liever dat hij levenslang kreeg (echt levenslang niet 20 jaar zoals in NL) dan de doodstraf.
Offline xSc - 02/01/2007 19:45
Avatar van xSc Onbekend Hoewel hij honderden mensen heeft vermoord en gemarteld, heeft hij ook goede dingen gedaan: schoolverplichting, etc. Hij heeft zich echter flink misdragen en nogeens duizenden mensen psychisch verknoeid.

Ik vond het wel heel erg dat hij opgehangen werd. Hij heeft ziel, net als elk mens. Net als elk mens wordt hij door God geoordeeld over hetgeen hij gedaan heeft. Anderzijds is de doodstraf wel gerechtvaardigd.
Offline ece - 02/01/2007 19:49
Avatar van ece HTML interesse Maarja dit geldt dan ook voor Hitler.
Hij heeft veel slechte dingen gedaan maar ook goede dingen.
- Er kwamen wegen
- Scholen die verbeterd werden
- Enz.
Offline xSc - 02/01/2007 19:57
Avatar van xSc Onbekend @ece, hoe slapen ze eigenlijk dan? Ik heb ook weleens gelezen van een gedetineerde, die zich aan zijn lakens ophing.
Offline vinTage - 02/01/2007 20:01
Avatar van vinTage Nieuw lid
Citaat:
Ik heb ook weleens gelezen van een gedetineerde, die zich aan zijn lakens ophing.


Dan konden ze hem beter gelijk opgehangen hebben, zou geld gescheelt hebben om desbetreffende persoon *onderdak* te geven en te voeden..

Offline djmatti - 02/01/2007 20:07
Avatar van djmatti HTML interesse ze hadden hem gwn in een cel moeten proppen met niks erin geen ramen geen bed geen stoel... 1x per week eten over de vloer schuiven zonder mes en vork.zonder bord

kan ie ook geen zelfmoord plege..
en lijd ie tenminste een beetje
Offline urqbz - 05/01/2007 20:28 (laatste wijziging 05/01/2007 20:28)
Avatar van urqbz PHP interesse djmatti doe fff normaal we spreken wel over mensen he
Sadam was slecht
maar als we hem behendelen zoals hij zijn volk behendelde zijn we net zogoed slecht 
Offline Den_Tomme - 05/01/2007 20:38
Avatar van Den_Tomme PHP interesse Ge vermoord geen mense ook al zijn ze door en door slecht. Punt uit
Offline nemesiskoen - 05/01/2007 20:44
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Ge vermoord geen mense ook al zijn ze door en door slecht. Punt uit

Ik zeg niet dat ik je ongelijk geef, maar om 'punt uit' hierbij te gebruiken vind ik overdreven. Dit is jouw mening, en jij bent God niet, dus jij hoeft niet te beslissen wat moreel wel en niet kan.

Hetzelfde geld voor degeen die ervoor zijn.
Offline gothmog - 05/01/2007 20:47 (laatste wijziging 06/01/2007 11:21)
Avatar van gothmog Lid Maar god vind wel hetzelfde, misschien is Den_Tomme wel een gelijke van god:cool: weet jij veel... (als ik mensen beledig vanwege hun religie, kiss my ass)

*crew edit:
Anders doe je is even normaal.
Offline Simon - 05/01/2007 20:51
Avatar van Simon PHP expert wie geeft er nou om wat god denkt 
altijd die vervelende ethische kwesties, heb er een hekel aan

we martelen hem gewoon, zo simpel was het, ophanging staat imo niet tegenover moord van 100'en mensen
Offline webstab - 05/01/2007 21:56
Avatar van webstab PHP ver gevorderde 100% tegen. Ik vind dat je niet iemand zijn leven kan ontnemen.
Ik weet dat Sabam dat ook heeft gedaan, maar een straf zou veel beter zijn. Nu heeft hij er ook niet voor moeten boeten (buiten de uren ervoor).

Levenslang (4x ofzo) was een betere optie geweest in mijn ogen..
Offline riekele - 05/01/2007 22:35
Avatar van riekele PHP beginner
Citaat:
wie geeft er nou om wat god denkt
altijd die vervelende ethische kwesties, heb er een hekel aan

we martelen hem gewoon, zo simpel was het, ophanging staat imo niet tegenover moord van 100'en mensen


mag ik jou dan martelen voor het martelen van hem?
Offline duckyTheHero - 05/01/2007 22:36
Avatar van duckyTheHero Onbekend echt grappig dat iedereen vergeet dat die kerel de dood van 100.000 koerden op z'n naam heeft staan.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.203s