login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Saddam opgehangen.

Offline Joel - 31/12/2006 00:18
Avatar van JoelEigenaar Wat vinden jullie hiervan?

75 antwoorden

Gesponsorde links
Offline roelh - 31/12/2006 00:19
Avatar van roelh PHP gevorderde Hmm terecht 
Had hem liever zien lijden, maarja, niet gebeurt...

http://dump.gee...index.html

Hier filmpje btw dat je het ziet gebeuren, ook het hangen dus 
Offline vinTage - 31/12/2006 00:25
Avatar van vinTage Nieuw lid Geen goed woordje over die vent, maar toen ik vanmorgen dat videotje zag kreeg ik toch wel kouwe rillingen.

Een echt pijnlijke dood had meer op zn plaats geweest 
Offline Jointjeff - 31/12/2006 01:15
Avatar van Jointjeff HTML interesse je zal er maar staan.... maarja, hij heeft het verdient! en dus terecht de doodstraf gekregen.
Offline Kr4nKz1n - 31/12/2006 02:10
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Ik zie geen fuck man.

En tja wel verdient.
Offline Onnutani - 31/12/2006 03:17 (laatste wijziging 31/12/2006 03:18)
Avatar van Onnutani Lid ik vind het schandalig dat ze zo iemand binnen de week van z'n vonnis al ophangen voor een "luttele" 143 doden. Terwijl er nog een process stond de wachten voor de dood van 100.000 koerden, waarvoor dus eigenlijk geen straf wordt gegeven. Ze hadden de executie moeten uitstellen tot beide processen waren beëidigd. Weinig troost voor de familieleden van die 100.000 koerden.
Offline Wijnand - 31/12/2006 08:48
Avatar van Wijnand Moderator Vind je dat echt? Ik denk juist dat het een grotere troost is voor de familieleden van de koerden. Hun moordenaar (wat iedereen weet) is nu eindelijk opgehangen.

Nu kan saddam zich verantwoorden voor zijn daden, voor een Rechter (met een hoofdletter) die elk "geheim" weet. Dat zou ook een troost kunnen/mogen/moeten zijn voor de koerden.

Maarja... ik had hem liever gezien in een levenslange opsluiting of iets dergelijks. Maar kan niet zeggen dat ik er verdrietig om ben.
Offline gothmog - 31/12/2006 09:35
Avatar van gothmog Lid Levenslang was 100X beter geweest, helaas heb ik er weinig over te zeggen maarja...
De doodstraf doet niemand iets goeds en niemand verdient het en hier brengt het nog een hoop boze terroristen met zich mee.
Offline TotempaaltJ - 31/12/2006 12:42
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Levenslang = Levenslang...

Ik welke gevangenis zou jij hem dan stoppen? Zoek maar een flink beveiligde uit!

En trouwens, als ze hem dan toch de doodstraf geven; Dood hem dan zoals hij als die anderen ook heeft gedood! Kannie voelen wattie heeft gedaan!
 
Offline Tuinstoel - 31/12/2006 12:49
Avatar van Tuinstoel PHP expert Daar kan ik me prima mee vinden, alhoewel hij van mij ook wel direct dood had mogen gaan nadat ie was opgepakt.
Offline spyzone - 31/12/2006 12:59
Avatar van spyzone PHP beginner Dood is een te milde straf.
Hij had zijn leven lang gemarteld moeten worden.
Offline gothmog - 31/12/2006 13:45
Avatar van gothmog Lid "100.000 koerden" ?
Nou ik geloof niet dat saddam husein dat heeft gedaan.
En wat doet Bush nu eigenlijk allemaal in Irak? Daar komen ook onschuldige mensen bij om het leven. Toch doet Bush het niet zelf, Saddam vast ook niet, die had alllemaal ondermensen enzo die dat deden. Toch vind ik dat de doodstraf een te makkelijke weg is. Ik zou liever doodstraf willen dan echt 100% levenslang. In de gevangenis word je ermee geconfronteerd, met wat je hebt gedaan, hij nu niet echt...
Het schiet dus weinig op.. Behalve dan dat de mensen in Irak toch blij zijn of JUIST heel boos...
Maarja het is gebeurt, misschien wilden de Amerikanen gewoon zo snel mogelijk van hem af...
Offline ThAlmighty - 31/12/2006 13:52
Avatar van ThAlmighty HTML beginner Ik vindt dat je aan dat soort personen zo min mogelijk aandacht moet besteden. Als hij allemaal aandacht krijgt denk hij juist dat hij de bom is en krijgt hij zijn zin. Van mijn part hadden die amerikanen hem gelijk kapotgeschoten in zijn bunker

Citaat:
In de gevangenis word je ermee geconfronteerd, met wat je hebt gedaan, hij nu niet echt...
Denk je dat die man daar nog ene ruk om gaf? 
Offline vinTage - 31/12/2006 13:54
Avatar van vinTage Nieuw lid
Citaat:
Denk je dat die man daar nog ene ruk om gaf?

Gewoon een heel glad zeepje meegeven als hij gaat douchen 
Offline gothmog - 31/12/2006 13:57
Avatar van gothmog Lid Of wat dacht je van andere gevangenen? Als die gaan eten... en sadam zit er tussen... Hebben de bewakers ook nog eens wat te doen
Offline lemoinet - 31/12/2006 13:58 (laatste wijziging 31/12/2006 13:59)
Avatar van lemoinet PHP gevorderde Ten eerste heeft Amerika de doodstraf in Irak afgeschaft en is het de overgangsregering die het weer heeft ingevoerd.

Ten tweede laten we Halabja niet vergeten
Offline svm - 31/12/2006 16:39 (laatste wijziging 31/12/2006 17:07)
Avatar van svm PHP ver gevorderde Hij liet van te voren nog weten dat hij vond dat hij er nog goed vanaf kwam.
Daar men ik het ook mee eens, want ik ben tegen de doodstraf.
Bij de doodstraf heeft hij even pijn en dan is hij er vanaf.
Ze moesten hem levenslang opsluiten en dagelijks grof martelen dat hij er net niet aan stierf: dat is pas een straf!

Edit:
Net het filmpje gekeken, ik wist niet dat ze hem door zo'n luik lieten vallen: niet erg prettig, maar wel goed.

@Gothmog:
Ik dacht zo aan een ijzerenknuppel met punaises (spijkers gaat hij dood van) gezellig etentje op de electrische stoel en als hij zo streng Islamitisch is: laat hem bestenigen net zoals ze met die grote pilaar doen op zo'n feestdag.
Dan lekker slapen op een spijkerbed en de dag begint opnieuw.

Misschien iets te hard, maar ja: nu is hij toch al dood.

Jij zegt dat martelen verboden is en tegen de regels, wat hij gedaan heeft niet dan: dat is veel erger.
Dus hij moet ook veel erger gestraft worden .
Offline gothmog - 31/12/2006 16:53 (laatste wijziging 31/12/2006 17:03)
Avatar van gothmog Lid Martelen is in de meeste landen hardstikke verboden... Maarja ik weet niet waar jij vandaan komt:p. Martelen gebeurt alleen nog op minder geweldadige manieren. Door pijn, maar niet fysiek, maar in je hersenen.

Edit: hoef dat filmpje niet te zien hoor:s Vind ik net iets te ver gaan, kijken hoe iem. word opgehangen...

@svm, ik vind t ook erg wat hij gedaan had, halve volken uitgeroeid en een paar miljoen van z'n eigen volk... maar er blijven gewoon de normale regels gelden... en zo hoort het eigenlijk ook, ook al is t superwreed wat die gast allemaal heeft gedaan...
Offline marten - 31/12/2006 17:07
Avatar van marten Beheerder Laat een website community zich nou bij websites ed houden. Hoe erg het ook is.
Offline gothmog - 31/12/2006 17:13
Avatar van gothmog Lid @marten, het is goed om te weten hoe andere mensen hierover denken, ook op dit soort forums
Offline Gerard - 31/12/2006 17:14
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ik vind het bespreken van actualiteiten niet slecht, zelfs niet voor een webdev community 
Offline marten - 31/12/2006 17:14
Avatar van marten Beheerder daar heeft sima toch nieuwsberichten voor ? Waarom moet het opt forum?
Offline Gerard - 31/12/2006 17:15
Avatar van Gerard Ouwe rakker Omdat het nieuws altijd wel tech related is (of anders gerelateerd aan de doelgroep), en dat vind ik weer wel dat dat moet hier. Je moet geen Fok! willen worden, maar actualiteiten bespreken vind ik niet erg, en dat kan je dan weer goed op het forum.
Offline Scythen - 31/12/2006 17:56
Avatar van Scythen PHP gevorderde
Citaat:
"100.000 koerden" ?
Nou ik geloof niet dat saddam husein dat heeft gedaan.


Nou, ik denk van wel.. met gifgas heeft ie toen 100en duizenden om het leven gebracht, vergeet niet de oorlog met Iran.. waarbij nog eens honderd duizenden levens omkwamen.. jonge jongens, de oorlog met kuweit..

Hij heeft het verdiend, maar ze hadden hem moeten opsluiten en iedere dag moeten martelen, en uiteindelijk om het leven brengen met gifgas.. dan zou ik pas blij zijn geweest, maar nu ben ik wel tevreden.
Offline lemoinet - 31/12/2006 17:58
Avatar van lemoinet PHP gevorderde
Citaat:
Nou, ik denk van wel.. met gifgas heeft ie toen 100en duizenden om het leven gebracht,


in Halabje waren het er enkele duizenden (5000-7000)
Offline Martijn1989 - 31/12/2006 20:43
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Hij had iid beter opgesloten kunnen worden, niemand heeft het recht om te moorden.
Offline Ibrahim - 31/12/2006 20:49
Avatar van Ibrahim PHP expert dat vind ik ook Martijn, niemand heeft het recht om een ander zijn leven af te nemen, wat hij ook heeft gedaan.
Dat is gewoon spelen voor God
Offline MaartenUreel - 31/12/2006 22:17
Avatar van MaartenUreel Onbekend Ik vond dat het tijd werd maar ik snap niet waarom die vent nu nog een proces krijgt.. en waarom in godsnaam verhangen, geef die vent een spuitje of zet een magnum tegen z'n kop...
Offline W0etah - 01/01/2007 00:26
Avatar van W0etah PHP beginner waarom doodstraf, hij moest de rest van zijn leven in een cel doorbrengen, kan hij is goed nadenken wat hij gedaan heeft
Offline riekele - 01/01/2007 14:39
Avatar van riekele PHP beginner ik vind dit opzich wel beter dan levenslang.. de gevangenis waar hij in gestopt zou worden zou veel te luxe zijn.. Vuurpeleton zoals hij zelf graag wou had van mij ook gemogen
Offline nemesiskoen - 01/01/2007 14:47
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Zet die man samen met een grote ***** man die Bubba heet in een klein celletje voor de rest van z'n leven.

Btway, die oorlog met Iran, in 1988 of rond die periode, dat was toch 'voor het goede'. Was hij toen geen vriendjes met de US. Ik dacht het wel.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.216s