login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Bravia Televisie (Sony) Reclames, geweldig!?

Offline Nrzonline - 04/11/2006 00:35 (laatste wijziging 04/11/2006 00:38)
Avatar van NrzonlinePHP ver gevorderde Sony heeft echt iets met kleur, en dat laten ze blijken ook met hun machtig mooie en unieke reclames. Eerder verscheen er een reclame voor de 'Sony Bravia' televisie waarbij ze 250.000 gekleurde stuiterballen naar beneden laten stuiteren over de straten van San Fransisco, met maar één kans om alles correct op te nemen.
Televisie vers...h Quality)
Verlengde versi...h Quality)
Making of van d...e Quality)

Dit keer kwamen ze weer met een uniek idee, waarbij ze ook maar één kans kregen om het op te nemen, in Schotland. Ze willen een vuurwerk show geven, maar dan met verf op waterbasis. Ze hebben 70.000 liter aan verf gebruikt, verspreid over 622 tonnen. Een waanzinnig en verbijsterend effect is het resultaat!
De verfvuurwerk reclame (High Quality)
Making of verfvuurwerk-reclame (High Quality)

De reclame van de stuiterballen is al vrij verouderd, maar toch echt zeker wel het kijken waard als je hem nog niet kent. (En vast ook nog wel als je hem al wel kent!) De verf reclame is (vrij) nieuw, en ook uniek en verbijsterend knap gedaan, mocht je deze nog niet gezien hebben? Zeker kijken ;)

Wat vinden jullie hiervan? ;)

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn1989 - 04/11/2006 02:24
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Hahhaa, ik kon hem al ja ;) Maar deze 2 filmpjes zijn zeker prachtig gemaakt, wat ik me dan wel afvraag : Wie ruimt die zooi op ?
Offline mike87 - 04/11/2006 02:31
Avatar van mike87 Nieuw lid Wat ik me afvraag is of het wel echt is, want af en toe zie je die verf en dan lijkt het meer geanimeerd.
Offline gothmog - 04/11/2006 10:07
Avatar van gothmog Lid Dat komt omdat de animaties steeds realistischer worden 
Maar is wel echt, dat zie je in The Making Of.

Ik denk dat die gebouwen leegstonden en naar beneden moesten worden gehaald.

Zeer knap bedacht allemaal!
Offline BigBug - 04/11/2006 10:46
Avatar van BigBug PHP expert Ze stonden inderdaag leeg. Kan je in delen van de making of wel zien.
Offline Nrzonline - 04/11/2006 11:40
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde
Citaat:
Sony BRAVIA - The Advert
Our latest TV ad - featuring massive paint explosions - took 10 days and 250 people to film. Huge quantities of paint were needed to accomplish this, which had to be delivered in 1 tonne trucks and mixed on-site by 20 people.

The effect was stunning, but afterwards a major clean-up operation was required to clear away all that paint!

The cleaning took 5 days and 60 people. Thankfully, the use of a special water-based paint made it easy to scrape-up once the water had evaporated.

Keeping everyone safe was also an important factor. A special kind of non-toxic paint was used that is safe enough to drink (it contains the same thickeners that are sometimes used in soups). It was also completely harmless to the skin.

Citaat:
Mike87Wat ik me afvraag is of het wel echt is, want af en toe zie je die verf en dan lijkt het meer geanimeerd.
Het is 100% echt ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s