login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

where's the spirit?

Offline groenie - 05/09/2006 18:00
Avatar van groenieNieuw lid Nou laat ik al even duidelijk zijn van in het begin ( dit is mss kordaat;) maar vriendelijk bedoelt): probeer nu allemaal eens 1 topic te posten zonder dat iedereen op iedereen begint te schelden ;) Want daar wou ik even iets van zeggen... sinds dat de halve crew weg is doet iedereen hier depri en gestresst. Voor het minste dat er iets wordt gezegd of gedaan begint men massaal te kankeren op alles en iedereen.
Even de harde maar spijtige waarheid: ze komen niet terug dus we zullen er zelf hier iets van moeten maken. Never look back noemen ze dat. Is het daarom niet mogelijk er terug een gezellige boel van te maken?
( p.s ik kan het niet laten maar ik ben er zeker van dat dit weer vol schrijffouten staat... ;):d )

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline simonwuyts - 05/09/2006 18:05
Avatar van simonwuyts Nieuw lid Ik kom hier niet zo vaak, maar ik heb ook gemerkt dat het hier niet zo gezellig is tegenwoordig... Groot gelijk dus!^^
Offline putbruy - 09/09/2006 13:04
Avatar van putbruy HTML beginner jammer dat vooral de grafische sector (vintage & ontani) klappen krijgt, dit zal nog meer een scriptersforum worden dan voordien. 
enfin op websitemaken.be zijn ze altijd welkom 
Offline Keith - 09/09/2006 13:18
Avatar van Keith Grafische gevorderde denk dat dat wel mee zal vallen.. er zijn redelijk wat andere goede grafische mensen hier.
Offline Stijn - 09/09/2006 14:00
Avatar van Stijn PHP expert euhm over welke topics heb jij het nu eigenlijk? Ik snap je probleem niet makker... Ik denk dat de sfeer niet zoveel verandert is hoor. moest men nu eens neutraal blijven en verder doen met wat hij/zij bezig was.... met zo'n topics als deze lok je het gewoon uit.
Offline Ontani - 09/09/2006 14:19
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Tja wat doe je deraan, je wordt hier gebanned zonder reden 
Offline Stijn - 09/09/2006 14:26
Avatar van Stijn PHP expert
Citaat:
zonder reden
er is altijd een reden hé Ontani
Offline Ontani - 09/09/2006 14:28
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Die moet ik dan nog steeds krijgen.
Murfy stopt met sitemasters en mijn account wordt plots zwart
Offline groenie - 09/09/2006 14:36
Avatar van groenie Nieuw lid @ stijn1989... Nou kom, ik heb/had het niet over bepaalde topics. Maar vanaf dat ze weg waren begon iedereen het depressed te doen en al... het is erg dat ze weg zijn( again:d) maar keep on laughing:D
Nu moet ik wel zeggen dat de sfeer nu toch terug ok is( vind ik)
Offline marten - 09/09/2006 14:38 (laatste wijziging 09/09/2006 14:43)
Avatar van marten Beheerder je praat toch echt over topics? 

Citaat:
probeer nu allemaal eens 1 topic te posten zonder dat iedereen op iedereen begint te schelden ;)


Enne de Dikken! die gebanned zijn kunnen volgens mij allemaal weer op sima komen? Laten we gewoon geen herrie meer maken en domme topics openen voor iets dat gebeurt is en steun elkaar gewoon. De Dikken! beginnen hun eigen webcommunity. Steun ze door bijvoorbeeld het IRC channel te bezoeken van ze en als de website af is de website natuurlijk ook.

Gr
Iemand die beide partijen nog steeds graag mag
Offline groenie - 09/09/2006 15:55
Avatar van groenie Nieuw lid @ marten nu:p mja:p misschien een slechte verwoording my bad

( ook iemand die beide partijen ook graag mag;))
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s