login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Linux Ubuntu ??

Offline lucky_ducky - 20/07/2006 17:47 (laatste wijziging 20/07/2006 17:48)
Avatar van lucky_duckyOnbekend Kan er iemand mij helpen ?
Ik hebLinux Ubuntu gedownload van het internet...maar kan er geen weg mee...heb hem gebrand als opstart-CD...doet die ook...met enkel het probleem dat als ik hem insteek dat ik enkel open-source progs als The Gimp , Mozilla FireFox , FireBird , enzo...krijg...geen OS dus...nu moet ik deze dus opnieuw downloaden...maar vind hem nergens anders...het zou dus moten fungeren als 2de OS op mijn PC maar dan wel als serverOS...een eigen server op mijn pc...Als iemand mij al zou kunnen helpen met een goede versie van Linux die als SERVER OS kan fungeren ben ik al blij...tuto's over Linux zijn op het internet te vinden dus daar heb ik geen probs mee...da zal wel lukken...enkel een goede versie van Linux zou wonderen doen om het vooruitzicht te verbeteren...

Ik hoop op een snelle reactie...

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 20/07/2006 17:50
Avatar van Maarten Erelid Je moet hem niet opnieuw downen, je moet hem booten vanaf de CD, zoals je Windows installeert.
Offline lucky_ducky - 20/07/2006 17:54
Avatar van lucky_ducky Onbekend Heb ik gedaan...
Laat m'n pc opstarten vanaf de CD-ROM...maar doet niks...gaat gwn verder met laden van Win XP...
Dus ofwel een verkeerde file gedownload (ongeveer 650 MB ) ofwel heb ik wat verkeerd gedaan...want op de CD zelf kan ik dus ook niets terugvinden van een EXE voor Ubuntu zelf...enkel een EXE voor die opensource progs....
Offline Rens - 20/07/2006 17:59
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Je hebt ook in je bios staan dat er eerst vanaf cd moet worden geboot (indien mogelijk) en dan pas vanaf je hd?
Offline lucky_ducky - 20/07/2006 18:03
Avatar van lucky_ducky Onbekend yep...op de 2 manieren...Zowel via F8 voor BOOT MENU als via BIOS...dus ik denk dak ik iets verkeerd heb gedownload...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s