login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Italie Wereldkampioen

Offline Os8 - 09/07/2006 22:42
Avatar van Os8Gouden medaille

PHP interesse
Italie wereld kampioen, had gehoopt op hen enja zij zijn kampioen.
Voor wie waren jullie?

20 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Lemon - 09/07/2006 22:43
Avatar van Lemon PHP expert Ik ben anti frankrijk maar ben nog meer anti italië. Voor mij was deze hele wereldbeker een teleurstelling.
Offline Os8 - 09/07/2006 22:44
Avatar van Os8 Gouden medaille

PHP interesse
Ik volgde wereldkampioenschap niet echt maar als ik een van beide moest kiezen was het dus wel italie want ik haat frankrijk
Offline Gerard - 09/07/2006 22:46
Avatar van Gerard Ouwe rakker je "haat" frankrijk, zozo 

Ik was in instantie voor Frankrijk maar het belachelijke franse publiek en de actie van zidane zorgden ervoor dat ik het er vanaf bracht met een "nou laat italië maar winnen ook".
Offline Bart - 09/07/2006 22:46
Avatar van Bart PHP expert Als Zidane niet die kopstoot had gegeven had die aanval van Frankrijk gewoon kunnen doorgaan. En had Zidane gewoon een penalty kunnen nemen ipv Trezeguet.
Offline Simon - 09/07/2006 22:47
Avatar van Simon PHP expert lol, zidane met een kopstoot kon er wel mee lachen eerlijk gezegd;
die #@!& van een Materrazi scheldt Zidane helemaal uit; die moest ook rood gehad hebben, en voor de rest van zijn leven geschorst wegens racisme
mja, toch jammer voor Frankrijk
want ik ben ANTI Italië
Offline Os8 - 09/07/2006 22:49
Avatar van Os8 Gouden medaille

PHP interesse
Wat ik wel lollig vind is dat die italiaanse wijverkoper nu iedereen moet terug betalen wie wijn kocht bij hem.
Hij had een deal als italie wint betaalt hij iedere klant de wijn die ze kochten terug.
M.a.w. hij is faitte
Offline Maarten - 09/07/2006 23:03
Avatar van Maarten Erelid Ik was voor Argentinie, dus care 
Offline StreetAngel - 09/07/2006 23:07
Avatar van StreetAngel Nieuw lid ik was gewoon voor ons NEDERLAND !!
Ookal was het een heel te jong en onervaren team 
Verder had ik gehoopt op een mooi einde voor Zidane, maar naar het uitvallen van Viera en Henry had ik de hoop al opgegeven !

Ondanks dat vond ik de actie van Zidane echt geweldig , die homo van Italie zal wel iets gezegd hebben, niet dan ?
Offline b4nkr0bz0r - 09/07/2006 23:21
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde Dus als je iemand uitscheld mag je hem zomaar een stoot geven, hij was tenslotte ook nog is aanvoerder...als je in Nederland (mischien ook wel België, weet ik niet) een stoot mocht geven voor rasistme, was het hier oorlog.

Was voor Ilatië, ondanks alles vondt ik Zidane het hele WK goed spelen...
Offline webstab - 09/07/2006 23:22
Avatar van webstab PHP ver gevorderde Het was onterecht.
Ik was neutraal, maar over heel het wk verdient Italië het gewoon niet
Offline Button - 09/07/2006 23:28
Avatar van Button PHP ver gevorderde Jammer voor Zizou, spijtig voor Frankrijk.
Het zij zo.
Offline ece - 09/07/2006 23:28
Avatar van ece HTML interesse Frankrijk.
Italië kwam ook maar met mazzel in de finale.

Nederland had nog in de finale kunnen staan al Figo (van Portugal) eruit werd gestuurd wat dus niet het geval was .

Maargoed nu was ik voor Frankrijk.
Wel belachelijk die kopstoot van Zidane.
Je moet je gwn niet gek laten maken door die Italiaan. Als ervaren voetaballer moet je dat toch weten .
Misschien dacht ie 'Einde carriëre dus zoiets kan nu wel'. Maarja verkeerd gedacht .
Offline Nrzonline - 10/07/2006 00:41
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde
Citaat:
Quote: ece
Misschien dacht ie 'Einde carriëre dus zoiets kan nu wel'. Maarja verkeerd gedacht.


Uhhu, één ding is zeker: door deze actie raakt hij nog minder snel
in de vergetenheid. Er zal nog lang over hem gepraat worden, in
positieve zinnen. Echter deze kopstoot een klein minpuntje, maar
het zorgt er in iedergeval voor dat elk WK dit tafereel weer wordt
besproken.

Ikzelf was voor Frankrijk, totdat dus Zidane die kopstoot gaf..
Waarom nou exact weten we niet, en zullen we waarschijnlijk
ook nooit te weten komen, maar achterlijk was het wel... Dus
na dit voorval vind ik Italië de oprechte winnaar.
Offline Martijn1989 - 10/07/2006 02:53
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ik heb "helaas" de wedstrijd gemist ... maar ik was voor Tsjechie
Offline Wijnand - 10/07/2006 09:23 (laatste wijziging 10/07/2006 09:24)
Avatar van Wijnand Moderator Ik ben Anti-professioneel-voetbal!

edit: het is jammer dat ze niet allemaal konden verliezen!
Offline GTW - 10/07/2006 09:57
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
ik kijk geen voetbal 
Offline Dark_Paul - 10/07/2006 12:52
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde ik was voor italië. mochten van mij winnen. ik vond dat ze het hele toernooi juist supergoed speelden. vooral tegen duitsland. Italië was een groot deel van de wedstrijd beter dan duitsland. simpele combinaties en 1-2'tjes, niet te moeilijk. ze zijn terechte winnaar over het hele toernooi, als begonnen ze giste rin de 2e helft heel zwak.
die actie van zidane, tjah, hij is veranderd. vroeger had hij heel mooi voetbal, nu had hij nog weinig eigen acties vond ik. sowieso vond ik dat frankrijk heel magertjes begon aan 't toernooi. het verbaasd me nog dat ze in de finale zijn gekomen, al begonnen ze verder in het toernooi wel een beetje fatsoenlijk te spelen.
Offline furax - 10/07/2006 13:17
Avatar van furax HTML beginner ik was voor Brazilië, maar doordat die zo slecht speelden dan voor Argentinië, toen voor Portugal, en in de finale mocht Italië best winnen 
Offline knoopa - 10/07/2006 18:06
Avatar van knoopa Onbekend [img]http://content.ytmnd.com/content/1/2/f/12fdadd18f83e21c773b3a960c4ccfeb.gif[/img]
dit vond ik het leukste deel van de wedstrijd
Offline ottorocket - 10/07/2006 18:45
Avatar van ottorocket Onbekend ik was voor italie vanaf de halve finale, voordien keek ik gewoon wie won
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s