login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Nokia N80 + handleiding

Offline lasdesigner - 21/06/2006 22:25
Avatar van lasdesignerPHP beginner Hallo,

Ik heb sinds vandaag een nieuwe nokia N80. Hij bevalt me prima! Afgezonderd de batterij die niet zo lang mee kan. Maar goed, ik heb bij belcompony een duitse handleiding gekregen. Ik las op een forum (ja, ik heb eerst gezocht ;)) dat je de Nederlandse van internet kan downloaden. Ik heb hem van de nokiasite gedownload, maar nu vragen ze om een wachtwoord. Wat is dit wachtwoord?

Oja, ik heb ook een Nokia N80 CD gekregen, maar deze geeft een foutmelding als ik hem afspeel.. Openen kan wel, maar afspelen niet.
Heeft iemand dit ook?! Hoe loste je het op?

Groet,
Luuk

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 21/06/2006 22:30
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
http://nds1.nok..._UG_nl.pdf

werkt hier perfect zonder wachtwoord
Offline lasdesigner - 21/06/2006 22:31
Avatar van lasdesigner PHP beginner :S ik moet hier een wachtwoord invullen. Ik zou even naar een andere computer gaan.
Offline Martijn1989 - 21/06/2006 22:35
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ik hoef ook geen wachtwoord in te vullen.
Offline BigBug - 21/06/2006 22:42
Avatar van BigBug PHP expert Wachtwoord van je acrobat reader ofzo? Pak anders een andere PDF Reader!
Offline ece - 21/06/2006 23:26
Avatar van ece HTML interesse Nergens last van. Kan 'm gewoon openen.

Wat je cd betreft kijk of er misschien een krasje op zit (okal issie nieuw het zou kunnen). Kijk of ie vies is zoja maak 'm schoon logisch:D.
Lukt het dan nog niet probeer het dan via Uitvoeren te openen.
Weet niet meer precies wat je moet invoeren dacht iets met:
d:setup.exe (misschien dat iemand anders het toevallig weet) en anders weet ik het ook niet meer wat het probleem zou kunnen zijn.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s