login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Examens AND Schooljaar 2010 | Pagina 3

247 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Richard - 19/06/2006 21:34
Avatar van Richard Crew algemeen Morgen heb ik literatuur (kots kots). Nederland, Engels en Duits gedicht ontleden qua rijm, metrum etc.

Maarja toch nog gefeliciteerd voor iedereen die geslaagd is;-)
Offline nemesiskoen - 19/06/2006 22:42
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
het valt me op de meeste hier niet echt een hoge richting doen? is dat omdat jullie al zeker zijn van iets met informatica te doen?
ik ga wss niets doen met informatica, gewoon als hobby; ik doe WeWi 8 uur voor burgerlijk ingenieur zal dan wel zien welke richting precies (bouwkunde, architectuur, wetenschap, ... : veel mogelijkheden)

Informatica wil niet zeggen niet hoog. Informatica aan de KULeuven is een van de zwaarste studies die er in België zijn...
Offline ottorocket - 20/06/2006 11:07
Avatar van ottorocket Onbekend heb juist mijn examen wiskunde gedaan en is goed verlopen, morgen alle praktijk en theorie van mijn hoofdvakken.
Offline lau - 20/06/2006 14:23
Avatar van lau HTML interesse Hebben ze in België nu pas de eindexamens?
Ik ben herexamen scheikunde 1 en 2 als cijferverbeteraar aan het voorbereiden voor morgen. Laatste examen van mijn middelbare zonder enige stress.
Offline nemesiskoen - 20/06/2006 14:35
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Het onderscheid tussen Nederlandse examens en Belgische examens zal voor sommigen van jullie blijkbaar eeuwig onbekend blijven...



Vandaag het laatste 'moeilijke' examen gehad, Nederlands mondeling. Morgen heb ik Programmeren (java, asp.net en hopelijk een beetje php). De dag daarna Godsdienst mondeling (om 8u 's morgens:s) en daarna Geschiedenis en Aardrijkskunde.
Offline Gerard - 20/06/2006 14:41
Avatar van Gerard Ouwe rakker Vandaag mijn laatste officiële tentamen van het jaar gehad; bedrijfseconomie. Was behoorlijk pittig en ben blij dat het er weer op zit.

Morgen nog een tentamen VB.NET om mijn punt op te schroeven (6,5 voor dat tentamen) en overmorgen Computer Systemen 3 doen omdat ik er zin in heb (heb vrijstelling omdat ik MBO gedaan heb).
Offline ottorocket - 20/06/2006 15:16 (laatste wijziging 20/06/2006 22:28)
Avatar van ottorocket Onbekend kmoet morgen praktijk en theorie doen van beeldverwerking, montage en web

wish me good luck

edit: ff foutje eruit gehaald, was hard aan het studeren 
Offline Gerard - 20/06/2006 22:20
Avatar van Gerard Ouwe rakker good look
Offline xSc - 21/06/2006 10:20
Avatar van xSc Onbekend Hey Proximus, leuk dat je ook VB .Net doet ... 
Offline shibble - 21/06/2006 10:58
Avatar van shibble MySQL interesse @Murfy: Mja ik heb zon vak nooit gehad. dus wist het niet.

@Impulzer: Thanx :] weet ik dat oook weer.

@Nrzonline: Welke deltion?
in holtenbroek ? (daar zit ik (A))
Offline Nrzonline - 21/06/2006 14:29 (laatste wijziging 21/06/2006 14:29)
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Ja shibble, in holtebroek
ik woon zelf in AA-Landen

ongeveer 5 minuten fietsen en ik ben op school 
Offline Pieter - 21/06/2006 14:38
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Eerste jaar hogeschool, vanmorgen mijn punten gekregen. Een voldoening na deliberaties. 3 maanden en een week vakantie starten NU 
Offline Stijn - 21/06/2006 14:45
Avatar van Stijn PHP expert me examens zijn gedaan!!!!!! wOOOOOOOt , vond het wel tof maar lastig. Véél succes voor degene die nog examens hebben nu kan ik es lachen met jullie!!!!!

Me punten die ik al gevraagd heb:
wiskunde: 55%
Biologie: 58%
Fysica: 72%
Frans: 46% 

stijn
Offline Nrzonline - 21/06/2006 14:48 (laatste wijziging 21/06/2006 14:48)
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde @stijn,

ben ik blij dat ik na mijn 2e jaar mijn frans heb laten vallen,
want ik snapte er echt de ballen niet van 

mjah have fun met je vakantie 
Offline Stijn - 21/06/2006 14:49
Avatar van Stijn PHP expert Frans is wel nuttig oO waarom laat je dat nu vallen? Ok, ik heb me minder op frans kunnen focussen omdat er eenmaal vakken waren die belangrijker waren, vind ik.
Offline Nrzonline - 21/06/2006 14:50 (laatste wijziging 21/06/2006 14:54)
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Nou, als ik door moest gaan met frans, was ik diep in de problemen
gekomen. Gramatica van frans kon ik gewoon niet aan, en ik kreeg
het hoe veel ik ook maar oefende maar niet onder de knie. Waarom
zou ik dan toch dom doorgaan, als dat me ondergang kan betekenen,
en het werd mij aangeraden door de lerares om frans te laten vallen.
Dus heb ik dat ook gedaan.. Ik ben een keer in de tweede zelfs blijven
zitten door frans omdat ik 0,3 punten te weinig had, en de lerares dat
toen niet wou smokkelen omdat ik frans toen toch al wou laten vallen.
Maarja, shit hapens, life goes on 
Offline nemesiskoen - 21/06/2006 14:54 (laatste wijziging 21/06/2006 14:55)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Eerste jaar hogeschool, vanmorgen mijn punten gekregen. Een voldoening na deliberaties. 3 maanden en een week vakantie starten NU


Wat doe je dan hier nog? Kom, ga feesten!

Frans laten vallen is not an option in België.
Stijn, no offence, maar ik had beter van jou verwacht voor wiskunde. Ik dat het niveau van wiskunde heel hoog ligt bij jou maar je kan beter! Hopelijk doe je het volgend jaar beter! Hopelijk ben je er door, zal wss wel. Buiten dat frans is er niets op aan te merken en ik neem aan dat de rest ook is goed gegaan?
Offline Stijn - 21/06/2006 15:02
Avatar van Stijn PHP expert ja ik had chemie als laatste examen (*slik*)

aan de ene kant ben ik ook wat teleurgesteld van mezelf maar je moest erbij zijn ik zat daar met een keimoeilijke oefening van me mondeling wiskunde en die slet van me klas moest nog niet eens uitleg geven en kreeg direct een 10 en ik kreeg als comment dat ik niet voorbereid had (was beetje waar , had niet voorbereid met Derive - moeten we wel doen maar ik ben nogal voorstander van hand en rekenmachine) maar jach ik ben blij voor mezelf.

volgend jaar eindewerk wiskunde en ik ga me daar wel kunnen op uitleven 
Offline Pieter - 21/06/2006 15:23
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Citaat:
Wat doe je dan hier nog? Kom, ga feesten!

Hehe, verleden week al gefeest, en gisteren al heel den dag terrasje gedaan.
Vanavond nog om het diploma van de vriendin (lerares lager onderwijs), en dan nog opt gemak iets gaan eten en drinken.

Ik denk dat we in België zowiezo geen keuzevakken hebben?
Offline Simon - 21/06/2006 15:28
Avatar van Simon PHP expert
Citaat:
Ik denk dat we in België zowiezo geen keuzevakken hebben?

klopt, iedereen krijgt dezelfde vakken...
Offline nemesiskoen - 21/06/2006 15:42
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Vandaag examen programmeren gehad. Om eerlijk te zijn, dit was op z'n zachtst gezegd enorm veel vergeleken met wat ik had verwacht. Op 2 uur tijd moesten we een puntenboek in java schrijven (met een deftige layout, geen console) waarbij er gemiddelde's berekend konden worden per leerling en per vak.
De volgende 2 uur mochten we ons uitleven op een hard-coded asp.NET pagina waarbij er een test werd afgenomen en punten werden weggeschreven in een ander (html) bestand. De opdracht was alle hardcode weg te werken en alles uit de database te lezen... dit is moeilijker dan het klinkt:)
Offline Stijn - 21/06/2006 16:03 (laatste wijziging 21/06/2006 19:44)
Avatar van Stijn PHP expert :) klinkt moeilijk dat van java en 2 uur gaan snel voorbij. Heb dat ondervonden toen we in pascal moesten dingen maken (easy maar het was veel schrijfwerk)

ontvangen van me lerares geschiedenis:
Citaat:
Ik ben blij met je resultaat. Je hebt er duidelijk hard aan gestudeerd: 80!!!
Offline ottorocket - 21/06/2006 17:48
Avatar van ottorocket Onbekend ik heb juist mijn praktijk exames achter de rug
Offline Richard - 21/06/2006 19:54
Avatar van Richard Crew algemeen Ik heb vandaag muziek en maatschappijleer proefwerken gedaan, beiden makkie;-), morgen duits^^
Offline Stijn - 21/06/2006 20:37
Avatar van Stijn PHP expert je weet het hé Jexus wat je moet schrijven als je een antwoord niet weet xD
Citaat:
haben Sie bereits mein großes slurf gesehen?
Offline Richard - 21/06/2006 20:55
Avatar van Richard Crew algemeen jup;-) zal die zeikzak vast leuk vinden om te lezen^^
Offline Maarten - 21/06/2006 21:25
Avatar van Maarten Erelid Vandaag m'n examen duits gehad, enorm klote gegaan.. haat die taal dan ook 

Maar goed, nog 3 examens (2 eigenlijk, de laatste is informatica en het enige wat dat wijf ons wou leren was HTML (nog nie eens XHTML, want ja, "dat is te moeilijk") dus das niet echt om te zeggen dat ik daar nog veel aan ga moeten leren hé ).. morgen aarsruikskunde en overmorgen geschetenis (aardrijkskunde en geschiedenis dus).
Offline nemesiskoen - 21/06/2006 22:57
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
roflol, daar sluit ik ook mee af Murfy:) aardrijkskunde en geschiedenis. Nog twee bitchen:)
Offline Gerard - 21/06/2006 23:00
Avatar van Gerard Ouwe rakker Vandaag mijn VB.NET tentamen gemaakt en het ging allemaal wel goed, afgezien wat een paar nullReferenceExceptions. Ik heb een hekel aan arrays van objecten en verplichte functies/subs zoals school ze wil, bleh.
Offline ottorocket - 22/06/2006 00:49
Avatar van ottorocket Onbekend ik heb ook nog aardrijkskunde en geschiedenis vrijdag, donderdag een dagje vrijaf
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s