login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Ik ben een appelgebakje met zure slagroom

Offline RelatedHack - 04/05/2006 22:21 (laatste wijziging 04/05/2006 22:35)
Avatar van RelatedHackOnbekend @CREW....

Waarom sluit gulle zo snel de topics af ???
Kunde gulle ni wachten tot er NIEMAND meer op antwoord ?
Djezus....das toch erg he :-o
Ik heb het al een paar keer opgemerkt...
Volgens staat er in d eregels dat DE PERSOON DIE HET TOPIC START MOET LATEN WETEN WANNEER ZIJN VRAAG BEANTWOORD IS...
en toch word die regel door de crew zelf niet opgevolgd terwijl ze die zelf hebben opgesteld...

22 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 04/05/2006 22:22 (laatste wijziging 04/05/2006 22:23)
Avatar van vinTage Nieuw lid ?

edit: leer nederlands, dit verstaat geen hond (weer een opgedrongen regel zeker? )
Offline Maarten - 04/05/2006 22:24 (laatste wijziging 04/05/2006 22:25)
Avatar van Maarten Erelid HABBA DAPPA ZAP WOEP WIIIIIIII KABOEE ZI KABILOOOO!





Err.. what?

Titel hoort overigens duidelijk en omschrijvend te zijn, alsook niet volledig in hoofdletters geschreven, graag aanpassen om waarschuwingen te vermijden
Offline Tuinstoel - 04/05/2006 22:25
Avatar van Tuinstoel PHP expert Vier pizza en zes tosti's
BrEaZeAHAAAAAA
Offline RelatedHack - 04/05/2006 22:25
Avatar van RelatedHack Onbekend ik vroeg in het topic ONTSPANNING=> EASY PHP of het genoeg was met EasyPHP om PHP-files correct af te lezen op mijn laptop...

Een andere (uiteraard) antwoordde dat het genoeg was...
Blijkt het niet zo te zijn...en antwoord weer op zijn/haar antwoord...en tword op hetzelfde moment afgesloten...
Offline Maarten - 04/05/2006 22:26 (laatste wijziging 04/05/2006 22:27)
Avatar van Maarten Erelid Tuurlijk lukt dat, jij doet dus wss iets verkeerd.
Overigens is een PM richting crewlid ook handig, dan vraag je BELEEFD om het topic terug te openen omdat je op een probleem sluit.
Als iedereen voor zo'n futiliteit een topic moet openen.. als je nog veel Breezah-gezwets en onzin uit je toetsenbord ramt zal je verblijf hier toch niet zo langdurig meer zijn...
Offline lasdesigner - 04/05/2006 22:26
Avatar van lasdesigner PHP beginner nee RelatedHack, dat is onzin wat jij zegt, echte onzin! (Ik snap hem vintage ;)) Er staat (vertaling )

Waarom sluiten jullie zo snel de topics af?
Kunnen jullie niet wachten tot er niemand meer antwoord geeft?
Jezus.. dat is echt erg!
Ik heb het al een paar keer opgemerkt
(dan een vage zin, volgens mij:)
volgens mij staat er in de regel dat de persoon die het topic start moet laten weten wanneer zijn vraag beantwoord is.
En toch wordt die regel door de crew zelf niet opgevolgt terwijl ze die zelf hebben opgesteld.

Mijn mening:
Onzin, de crew weet goed genoeg van die talen af of de vraag is beantwoord. Als dit niet zo gebeurd, komen er dubbele posts, en krijg je daar weer moeilijkheden over.
Offline MothZone - 04/05/2006 22:26
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde @vinTage & andere die het niet verstaan
vertaling:

Aan de crew:
Waarom sluiten jullie zo snel de topics?
Kunnen jullie niet wachten tot er niet meer op geantwoord wordt?
Jezus, dat is toch erg he.
Ik heb het al enkele keren opgemerkt.
Volgens mij staat er in de regels dat de persoon die het topic start, moet laten weten wanneer zijn vraag beantwoord is.
En toch word deze regel door de crew niet opgevolgd, terwijl zij deze zelf hebben opgesteld.
Offline Tuinstoel - 04/05/2006 22:26
Avatar van Tuinstoel PHP expert Dan stuur je een PM naar een medewerker en ga je niet lopen ouwehoeren op het forum, easy as that.
Offline ece - 04/05/2006 22:27
Avatar van ece HTML interesse Dan kan je dat toch rustig uitleggen.
Als je problemen wilt met de crew moet je het zo doen zoals je het nu doet.

Als je nou gewoon op een menselijke en volwassen manier uitlegt wat er aan de hand is en wat je probleem is kan de crew daar wat mee doen.
Offline RelatedHack - 04/05/2006 22:27
Avatar van RelatedHack Onbekend wat doe ik dan verkeerd ?
EasyPHP geïnstalleerd...zowel Apache ALS MySQL draaien...en toch , als ik de PHP-file open in IE krijg ik de volledige code te zien...
Dan moet je mij eens vertellen wat ik verkeerd doe :-s
Offline Maarten - 04/05/2006 22:28
Avatar van Maarten Erelid Lol, over allemaal-op-hetzelfde-moment-hetzelfde-zeggen gesproken 

Nuja dit is dus opgehelderd, dit mag dicht? 
Offline vinTage - 04/05/2006 22:28
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik heb net dat topic eens bekeken en ik vind het nogal een domme vraag...je moet gewoon eerts proberen en als het spaak loopt open je een topic.

Maar jij bent te tam om te proberen, dus word het gesloten (al vind ik het netter als een admin die het sluit erbij vermeld waarom het gesloten is).
Offline lasdesigner - 04/05/2006 22:28
Avatar van lasdesigner PHP beginner Misschien
- Tutorials lezen van EasyPHP
- Een andere proberen zoals:
*Wamp
*Xampp
* of een andere van de miljoen die er bestaan

En misschien lukt het dan!
Offline Maarten - 04/05/2006 22:29 (laatste wijziging 04/05/2006 22:31)
Avatar van Maarten Erelid Trouwens, probeer het eerst eens door easyPHP ervan te gooien en ook de andere beschikbare paketten te proberen, zoals XAMPP en WAMP.

edit: lol ik ga gewoon niet meer reply'en, ik reageer blijkbaar altijd wel met íemand gelijktijdig 


In ieder geval: als je een oplossing voor je probleem hebt, en je hebt zelf al enige moeite gedaan het op te lossen kun je nog eens proberen een topic te openen (want nu je probleem aankaarten en het eerste bericht negeren is ook niet de bedoeling) en je probleem duidelijk aan te brengen zonder BreeZaH gezwets.
Offline Gerard - 04/05/2006 22:31
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ik heb dat ding gesloten omdat een installatie van een out-of-the-box pakket zoals EasyPHP inderdaad genoeg is om met PHP te werken (zou gek zijn als dat niet zo was).

Mocht dat niet werken dan doe je zelf toch iets fout en stel ik voor dat je eens wat probeert alvorens je weer post.

Het antwoord op je vraag stond er iig
Offline RelatedHack - 04/05/2006 22:33
Avatar van RelatedHack Onbekend @ Murphy

Ik heb elke versie van EasyPHP al geprobeerd...
Xammp heb ik ook al geprobeerd...
Met elke keer hetzelfde resultaat...
Ik ben al dagen bezig met die progs...


@ Vintage

Jij oordeelt zonder er iets vanaf te weten...
Zoals ik al zei : "ik ben al dagen bezig met die progs"
Daarom dus dat ene topic :-)
Offline Gerard - 04/05/2006 22:35 (laatste wijziging 04/05/2006 22:35)
Avatar van Gerard Ouwe rakker Hoe kunnen wij ergens iets vanaf weten, als jij niks uitlegt.
Wat je vroeg, kreeg je antwoord op... klaar.

En als je betere antwoorden wil, dan stel je betere vragen.

ps. schrijf murfy zijn nick eens goed, hij is geen biertje
Offline vinTage - 04/05/2006 22:37
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik heb dat topic al gelezen, en nogmaals, het was gewoon een domme vraag...
Offline RelatedHack - 04/05/2006 22:38
Avatar van RelatedHack Onbekend @Proximus

Mijn vraag was of EasyPHP genoeg was...blijkt dus wel zo te zijn volgens jullie...maar ik heb niet eens de kans gekregen om een andere vraag te stellen in hetzelfde topic...
Dus dan is nu mijn vraag aan jullie...
Wat doe ik verkeerd als geen van alle programma's werken op mijn laptop ?
Offline Ontani - 04/05/2006 22:39
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
je mond open doen is de grootste fout die je gemaakt hebt.
Offline ece - 04/05/2006 22:42
Avatar van ece HTML interesse Het werkt niet goed bij jou dat EasyPHP.
Zoals als is gezegd probeer dan andere dingen zoals wamp enz.
Als je daar al dagen mee bezig bent en het werkt niet dan is er toch iets mis met je computer.
Ik gebruik nu een hele tijd wamp en nog geen problemen mee gehad.
Offline Maarten - 04/05/2006 22:42
Avatar van Maarten Erelid Hmmz.. blijkbaar hoort deze persoon allang gebanned te zijn.. waarschijnlijk heeft deze persoon zijn 'misdrijf' begaan toen ik op reis was, vandaar dat dit dus niet gebeurd is (voor het posten van een template in de showcase wordt je onmiddelijk gebanned)

Bij deze, prettige dag verder.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.195s