login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[sticky] Worm | Pagina 26

1028 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Frederic - 16/09/2007 21:55
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde
siliecom14 schreef:
De volgende keer niet iets zeggen als je er echt niets van afweet

Hoe zouden we er iets van moeten weten als de SiMa crew nooit iets verteld over dat soort dingen? ;)
Offline Soebam - 17/09/2007 14:58 (laatste wijziging 17/09/2007 17:36)
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde
siliecom14 schreef:
En met opmerkingen als deze wordt de sfeer hier gewoon kapotgemaakt...

Wij zijn namelijk WEL bezig met een nieuwe wormbeleid op te bouwen, maar zoiets kost tijd. De volgende keer niet iets zeggen als je er echt niets van afweet


Hoe kun je mij nu verwijten dat ik er niets vanaf weet... Maar ik ben blij te weten dat ik de sfeerverzieker ben op sima, persoonlijk vermaak ik me prima  .

siliecom14 schreef:
Je bent niet de sfeerverzieker, maar die opmerking van je sloeg nergens op, en was alleen bedoelt om ons aan te vallen. Wij doen keihard onze best om nieuwe dingen te brengen, hoef je toch niet zo dom te reageren...
Offline marten - 17/09/2007 15:34
Avatar van marten Beheerder Ontopic again.
Offline Ibrahim - 17/09/2007 17:35
Avatar van Ibrahim PHP expert
Fréderic schreef:
[..quote..]
Hoe zouden we er iets van moeten weten als de SiMa crew nooit iets verteld over dat soort dingen? ;)


Wij vertellen dingen pas als we 100% zeker van zijn dat het binnen die week nog online kan komen (zoals de nieuwe UBB). Dan krijg je een nieuwsbericht over, maar iets wat nog op de "tekentafel" staat, hoeven jullie (nog) niet te weten 
Offline Soebam - 19/10/2007 15:07 (laatste wijziging 19/10/2007 15:11)
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Pff.. Die worm.. Dit is toch afzichtelijk dat laatste deel? En weer toegevoegd door iemand die zich registreerd voor de worm en dus zijn/haar echte account niet durft te gebruiken (ofzo?..). Vraag me dan toch af waarom zulke toevoegingen geaccepteerd worden..


post scriptum; vat dit niet op als een aanval op het wormbeleid maar liever als een uitnodiging om er weer wat tijd in te stoppen, want de worm is een potentieel fantastisch project!
Offline Ibrahim - 19/10/2007 17:17
Avatar van Ibrahim PHP expert ik vind het persoonlijk wel een mooi ding, alleen de aansluiting is heel wat minder
Offline svm - 19/10/2007 17:48
Avatar van svm PHP ver gevorderde Wat Psycho zegt .
Misschien handig om bij de worm (de pagina met de link er na toe) ook een link te zetten naar dit topic?
Offline Ibrahim - 19/10/2007 19:06
Avatar van Ibrahim PHP expert
svm schreef:
Wat Psycho zegt .
Misschien handig om bij de worm (de pagina met de link er na toe) ook een link te zetten naar dit topic?


ik zet de link wel op de wormpagina zelf
Offline svm - 19/10/2007 19:16
Avatar van svm PHP ver gevorderde
Psycho schreef:
[..quote..]

ik zet de link wel op de wormpagina zelf

Ja, dat bedoelde ik, maar dan anders omschreven .
Offline finduilas - 21/10/2007 14:12
Avatar van finduilas PHP gevorderde Mijn deel is eindelijk toegevoegd 
Offline vinTage - 21/10/2007 14:22
Avatar van vinTage Nieuw lid Weer een bewijs dat de worm wel verrot is, de laatste 2 overgangen zijn nogal...euhm...

:deMeestBedenkelijkeSmilyDieJeOoitZag:
Offline jelle - 22/10/2007 10:28
Avatar van jelle PHP beginner groot gelijk vintage   
Offline Keith - 22/10/2007 11:26
Avatar van Keith Grafische gevorderde ok 2 pixelstretch overgangen achterlkaar!

en dat te bedenken dat ik dat ooit nog eens van vintage geleerd via een tut op sima! als die tut er niet was was de worm misschien nog mooi! 
Offline SilVeX - 22/10/2007 12:07
Avatar van SilVeX HTML beginner Ik heb zojuist een nieuw deel gepost. Hoop dat hij wordt goedgekeurd.

Het plaatje
Offline Ibrahim - 22/10/2007 12:30
Avatar van Ibrahim PHP expert
SilVeX schreef:
Ik heb zojuist een nieuw deel gepost. Hoop dat hij wordt goedgekeurd.

Het plaatje


hahah, ik lachte net niet 
Offline jelle - 22/10/2007 13:33 (laatste wijziging 22/10/2007 13:34)
Avatar van jelle PHP beginner als je niet lacht en het niet mooi vind, waarom wordt het worm deel dan goedgekeurd?? 
Offline Ibrahim - 22/10/2007 15:51 (laatste wijziging 22/10/2007 15:58)
Avatar van Ibrahim PHP expert
jelle schreef:
als je niet lacht en het niet mooi vind, waarom wordt het worm deel dan goedgekeurd?? 


omdat ik niet degene ben die de wormdelen accepteert...

maar ik ben wel degene die de laatste 3 delen heeft verwijderd, want die hoorden echt niet goedgekeurd te worden
Offline finduilas - 22/10/2007 17:36
Avatar van finduilas PHP gevorderde :S,als je zag vanwaarop je moest verderwerken kon je niet echt iets veel anders. Ik had nog geprobeerd om er iets deftigs van te maken. :S Het moet ook mogelijk zijn om er iets anders mee te doen hé.

Offline Soebam - 22/10/2007 17:40
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Dan zal ik het nog eens voordoen 
Offline SilVeX - 22/10/2007 22:56
Avatar van SilVeX HTML beginner @Pshyco
Ben het wel met je eens, dat ze niet netjes waren. Alleen heb ook commentaar op jou als het even mag  
Ik zie dat pieterc de worm beheerd. Hij keurt ze goed. Mensen maken er een vervolg op. Dus er zijn inmiddels al weer 3 mensen bezig geweest er iets van te maken. Laten we zeggen 3x 30minuten. En het is niet mooi dus gooi je het maar weg. Niet echt een vriendelijke beweging naar de bezoeker denk ik.
Ik zal het binnenkort nog is proberen als er een makkelijke overgang is  
Offline Stijn - 22/10/2007 23:05
Avatar van Stijn PHP expert Laatste deel is gewist wegens té lelijk 
Offline vinTage - 22/10/2007 23:08
Avatar van vinTage Nieuw lid Heeft Soebam een "te lelijk" item ingezonden?
Offline Pieter - 22/10/2007 23:44 (laatste wijziging 22/10/2007 23:45)
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
SilVeX schreef:
Ik zie dat pieterc de worm beheerd. Hij keurt ze goed.
Dit was niet zo. Door een fout in de code werd ik nooit verwittigd als er een wormdeel was. Dit zou nu opgelost moeten zijn.

Het deel van Soebam is afgekeurd. Reden voor soebam:
De overgang was goed, de streep liep mooi door. Er mochten echter wat nieuwe elementen aan toegevoegd worden. Die 2 vlekken rechtsonder zijn niet zo geslaagd. Nice try, je zat er dichtbij om toegelaten te worden.
Offline Soebam - 23/10/2007 01:33
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Haha het is waar hoor, ik heb alleen op de overgang gewerkt en toen moest ik 'm nog opvullen.. Ahja, misschien als iemand nog zin heeft iets moois te maken, de overgang is al voor je gedaan:

http://soebam.r...rmdeel.psd
Offline citroen - 23/10/2007 10:44
Avatar van citroen Onbekend kben verder gegaan op Soebam z'n deel, ben benieuwd
Offline Pieter - 23/10/2007 10:58
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Goedgekeurd. De strikjes van de cadeaus zijn leuk gevonden. De bijtende worm erachter vind ik iets minder geslaagd, maar toch een heel mooie overgang.
Offline citroen - 23/10/2007 11:03
Avatar van citroen Onbekend de overgang is dus grotendeels door soebam, buiten een paar kleine foutjes die ik er nog uitgebrushed heb.
Offline Keith - 23/10/2007 12:56
Avatar van Keith Grafische gevorderde
pieterc schreef:
Goedgekeurd. De strikjes van de cadeaus zijn leuk gevonden. De bijtende worm erachter vind ik iets minder geslaagd, maar toch een heel mooie overgang.


dozen met strikjes zijn wel leuk gevonden maar vind het stuk met die worm toch veel mooier er uit zien..
Offline Ibrahim - 23/10/2007 13:02 (laatste wijziging 24/10/2007 12:54)
Avatar van Ibrahim PHP expert heel erg mooi, ga zo door 

@Keith, laat eens een creatie van jou kant komen 
Offline Crying_Wolf - 01/11/2007 17:01
Avatar van Crying_Wolf Lid ben benieuwt watjullie dr van vinden... heb zojuist mn deel geupload..
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.198s