login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

opslaan

Offline HumanX90 - 22/03/2006 12:10
Avatar van HumanX90Lid ik vraag me af hoe je ervoor kan zorgen dat je het filmpje wat je afspeelt in je windows media player kan opslaan maar je speelt het filmpje via internet af dus via een url.
ik ga dan naar bestand-->media opslaan
maar als jet het nou niet aan kan klikken dus beveiligt is hoe kan je dan alsnog zorge dat je het filmpje kan opslaan op je comp?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rens - 22/03/2006 12:22
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Rechtsklik op het bestandje in de afspeellijst ==> eigenschappen.
Daar staat dan, als het goed is, de url van het bestand tussen.
Verder lukt het je wel lijkt me.
Offline HumanX90 - 22/03/2006 12:38
Avatar van HumanX90 Lid nee ik bedoel van ik heb de link al van het filmpje op internetdan open ik mijn windows media player en ik zet die link erin en speel het af daarna wil ik het filmpje oplsaan dus via bestand en media oplsaan als maar dat gaat die want je kan het niet selectreren en ik vraag me af hoej e dit opzeilt of is er een andere manier om het opteslaan?
Offline Sitefoon - 22/03/2006 14:50
Avatar van Sitefoon Nieuw lid er is wel een programma voor: camtasio studio of zoiets maar ik weet niet waar je dat kan downloaden
Offline BramBo - 22/03/2006 14:55
Avatar van BramBo JS gevorderde hmm zolang het geen streaming vid o.i.d. is kan je een link aanmaken in 'n html bestand je en -> save as..

Als het streaming is of beveiligd tegen bovenstaande dan zal je er 'n programmatje voor moeten downloaden. Ik weet dat ze er zijn alhoewel ik zelf nooit gebruikt hebt, dus kan je ook niets aanraden.
Offline lau - 22/03/2006 18:06
Avatar van lau HTML interesse Hidownload met URL Helper... haal je makkelijk streaming audio/video binnen
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s