login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

worm | Pagina 5

412 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Nakain - 22/01/2006 22:57
Avatar van Nakain Onbekend Kogel is ook niet netjes uitgeknipt.. worm gaat weer naar af.. 
Offline Keith - 22/01/2006 23:00
Avatar van Keith Grafische gevorderde ik ga deze keer geen vector doen of iniedergeval proberen 
Offline Ontani - 22/01/2006 23:00
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
is dat nu het enige wat jullie zien?
Misschien eens kijken dat de overgang zeer netjes is gemaakt!
Offline Keith - 22/01/2006 23:20
Avatar van Keith Grafische gevorderde worm ingestuurd en wachtende op goedkeuring
Offline Ontani - 23/01/2006 00:14
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
En die komt er nie, hij is afgekeurd.
Vond em lelijk en k was niet alleen, je hebt ook geen moeite gedaan aan de overgang die stopte gewoon ineens.
Offline vinTage - 23/01/2006 00:17
Avatar van vinTage Nieuw lid /me was de witness


Ik vind dit below peil, je (keith) kan veel beter, dit koste je (mij iig) 2 minuten om zoiets te maken, terwijl je wel de skills hebt om iets moois te maken.
Het lijkt wel of je zit te testen op "how low can you go" oid..sry, maar valt me tegen van een designer 
Offline Keith - 23/01/2006 00:44 (laatste wijziging 23/01/2006 00:50)
Avatar van Keith Grafische gevorderde sorry hoor maar wat is er mis met deze overgang?
http://img24.imageshack.us/img24/1340/worm7tt.jpg

eind/begin aan gegeven:
http://img74.imageshack.us/img74/8647/worm27zf.jpg
en sorry dat ik niet een hele worm vol bouw met images van anderen (hé ontani)

wat mij tegen valt is dat dingen als van xenox wel worden goedgekeurd? pixelstretch + font,bevel,outerglow ?
Offline Damage - 23/01/2006 07:47
Avatar van Damage PHP interesse die van xenox ziet er ook simpel uit...
Offline Keith - 23/01/2006 08:51
Avatar van Keith Grafische gevorderde @Damage
mja Xenox blijft natuurlijk wel een admin 
Offline vinTage - 23/01/2006 09:07 (laatste wijziging 23/01/2006 09:08)
Avatar van vinTage Nieuw lid
Citaat:
Door: Keith
Op: 23/01/2006 08:51


@Damage
mja Xenox blijft natuurlijk wel een admin


XenoX zit niet ALLES wat maar iets met "grafisch" te maken heeft af te zeiken en te becommentariseren.

Kan niet van iedereen gezegd worden...
Er is gewoon verschil in skillz, jammer dat sommige zon verschrikkelijke dunk van zichzelf hebben dat ze denken alles te kunnen zeggen.
Offline nemesiskoen - 23/01/2006 09:12
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
mja Xenox blijft natuurlijk wel een admin

Djeez, wat een zwakke opmerking!
Offline Keith - 23/01/2006 10:04 (laatste wijziging 23/01/2006 10:04)
Avatar van Keith Grafische gevorderde @vinTage
---
hou ik me bezig met alles wat ook maar een beetje grafisch is? Dacht het niet.. kijk maar in de laatste rij showcases..

en waarom XenoX zijn deel wel is goedgekeurd en die van mij niet is me nog steeds niet verteld.. En dat XenoX zich minder bezig houd met het grafische deel van deze site wilt toch niet zeggen dat hij een bepaald niveau zou mogen afleveren en anderen die er meer mee bezig zijn een hoger niveau moeten laten zien??
het is ook trouwens niet zijn eerste overgang waar hij zich nog al simplistys van af maakt:
http://www.site...e99e87.jpg
---

Wat ik me ook afvraag is, waarom werd er bij mijn afkeuring geen screenshot getoond en bij anderen wel?
Offline vinTage - 23/01/2006 10:12
Avatar van vinTage Nieuw lid
Citaat:
Wat ik me ook afvraag is, waarom werd er bij mijn afkeuring geen screenshot getoond en bij anderen wel?

Omdat hij niet BELACHELIJK lelijk was, maar WEL voor jou skillz.
Zet dan zelf een linkje als je het zo graag wilt showen.

Je zit ECHT op alles commentaar te geven (grafisch) als je dan werkelijk zo goed bent, dan moet je ook geen worm inleveren waar niks opstaat behalve een paar witte krassen op een blauwe achtergrond.

De overgang was idd gewoon goed, maar vergeleken bij wat je normaal maakt, raakte het kant nog wal.

En wil je nou aub KAPPEN met op anderen te zeiken, want ik word er behoorlijk moe van.
Commentaar geven okay, maar probeer niet anderen onderuit te trappen omdat jij een keer commentaar krijgt.

En ga nou maar een skilled inzending maken 
Offline Keith - 23/01/2006 10:25 (laatste wijziging 23/01/2006 10:26)
Avatar van Keith Grafische gevorderde Ik wordt afgekapt omdat ik vraag naar een reden?
en het was geen gekras ik had een nieuw iets bedacht, tablet in je linker hand muis in je rechter 
Ik heb echter nooit gezecht dat ik zo goed ben.. ik geef alleen mijn mening over iets als ik iets minder mooi vind, lees mening hoeven geen feiten te zijn.

Citaat:
En ga nou maar een skilled inzending maken

eerst zeker 25 inzendingen wachten? das weer 2 weken.. en dan wordt hij vast afgekeurd omdat het weer onder mijn niveau zou zijn?

Citaat:
Vond em lelijk en k was niet alleen, je hebt ook geen moeite gedaan aan de overgang die stopte gewoon ineens.

Is toch een hele andere reden dan ik in het laatste bericht lees..


Maar ik leg me er maar bij neer omdat de admins uiteindelijk toch altijd gelijk (willen/denk te) hebben en niet houden van disscusies en dan dankzij wat meer macht een dusscusie vaak in hun voordeel wordt besloten


Citaat:
Haha:p

Kom jij ook nog even zeuren? Jij bent nog erger dan ik 
Eerst krijg ik fan-mail van je, dan rip je van me, dan zeik je op me, en nu lach je me uit?
Ben maar gewoon stil 
Offline Ontani - 23/01/2006 10:36
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Keith gvd, haal uw kop uit uw kont en begin te beseffen dat je commentaar op de dingen hier niet altijd gewenst is.

90% van de gevallen haal je er iemand onderuit.

die overgang was NIET goed in mijn ogen en dan zo'n simpel gradient op de achtergrond bevorderd de kwaliteit van uw inzending niet bepaald.

Over die inzending van XenoX, ik had met XenoX een gesprekje gehad op msn en het leek ons wel eens orgineel en voor de fun op één inzending een volledige pixelstretch te doen.

ik vond het net iets te simpel en heb em dan ook gevraagd om er nog wat tekst op te zetten.

Had iemand anders dit gedaan en mij iets laten weten waarom dat ie zoiets zou doen, dan had ik em ook goedgekeurd.

Had XenoX niets gezegd en die inzending gewoon ingestuurd dan was ie grandioos afgekeurd geweest.

En nu moet je hier niet beginnen te zeiken dat ik dingen van mensen rip om m'n creaties te maken, check anders m'n 3d wallpaper nog eens of m'n laatste inzending bij de worm.

Waar haal jij je ideeën? Is het niet toevallig dat jij een afbeeldingen van iemand anders overtekent met de pentool...
Offline Keith - 23/01/2006 10:43 (laatste wijziging 23/01/2006 10:49)
Avatar van Keith Grafische gevorderde
Citaat:
Maar ik leg me er maar bij neer omdat de admins uiteindelijk toch altijd gelijk (willen/denk te) hebben en niet houden van disscusies en dan dankzij wat meer macht een dusscusie vaak in hun voordeel wordt besloten


je hebt zelf de links/images aan mij laten zien waar jij je resources van daan haalt voor je eigen prive worm.

ik trek foto's over.
en ja mijn in aller eerste inzending van deze worm is het mannetje niet door mij zelf bedacht.
maar ik heb geen hele worm samengesteld uit niet doormij gemaakte plaatjes en dat kun je tegen jouw niet zeggen..

wat ik in mijn laatste post probeerde is deze discussie afsluiten en niet omdat ik jullie gelijk geef, ik blijf altijd nog bij mijn standpunt
Offline ReneeJ - 23/01/2006 11:52
Avatar van ReneeJ HTML interesse Ok tijd voor een nieuwe aansluiting;-)
Offline Qurbey - 23/01/2006 21:18
Avatar van Qurbey Nieuw lid de overgang vond ik nog wel goed van keith 
miss het gekras neitzo, maar dat viel nog wel mee, en je kon er verder met lijnen gaan enzo
Offline Cywood - 23/01/2006 22:01
Avatar van Cywood Lid *I agree with keith*:o

Anyway, mijne ook niet goedgekeurd?;-)
Offline Keith - 23/01/2006 23:46 (laatste wijziging 23/01/2006 23:56)
Avatar van Keith Grafische gevorderde nu is het natuurlijk niet debedoeling dat andere gaan zeggen "ik ben het met die eens nee ik met die"
de discussie is al afgelopen jullie zijn te laat met je mening 

laat de worm maar verder gaan

EDIT: @hieronder
ik bedoel, niet zeiken maar photoshopen 
Offline vinTage - 23/01/2006 23:53
Avatar van vinTage Nieuw lid die stopte zoiezo niet hoor 
Offline Bart - 24/01/2006 08:56
Avatar van Bart PHP expert Wat stopte sowieso niet?
De discussie over de afgekeurde delen? XD
Offline ReneeJ - 24/01/2006 09:54
Avatar van ReneeJ HTML interesse de Worm zelf;-)
Offline ThAlmighty - 24/01/2006 11:31
Avatar van ThAlmighty HTML beginner ik wordt egt zo scheit ziek van die al die mogolen die zich maar inschrijven maar egt helemaal nix posten. egt zo ontzettend zielig.

Gelukkig ben ik bijna aan de beurt,

ThAlmighty
Offline Bart - 24/01/2006 11:33
Avatar van Bart PHP expert Nee, dat is het niet Almighty, het probleem is dat veel inzendingen worden afgekeurd omdat ze niet mooi zijn, of omdat het de leiding niet zind...
Offline ReneeJ - 24/01/2006 11:59
Avatar van ReneeJ HTML interesse Jep
Offline vinTage - 24/01/2006 12:08
Avatar van vinTage Nieuw lid Denk je echt dat dat iedereen wel iets inzend dan ?..

Als er een worm word afgekeurd is de "beurt" gelijk aan de volgende.
Maar als er niets word ingestuurd loop je gelijk een dag achter.

En het is maar goed ook dat niet alles word goedgekeurd, want dan kon ik net zo goed zelf een paar blikken verf over mn screen gooien, dat zou op sommige images hetzelfde resultaat geven.
Offline Keith - 24/01/2006 19:10
Avatar van Keith Grafische gevorderde @vinTage
goed idee dat ga ik volgende keer doen 

en voor de duidelijkheid discussie weg worm door
Offline ThAlmighty - 24/01/2006 21:32
Avatar van ThAlmighty HTML beginner ooh, als de lelijke afgekeurd worden, hoe heeft dat foutje van die eend er dan ooit in kunnen komen>? Ik weet niet hoor, maar is niet echt bepaalt mijn uiting van de ongekende vrijheid, verder te gaan op een voorgaande creatie, mooie objecten te creëren en vast te leggen in een zogenoemde 'image'. Roep maar als ik zit te brallu.

ThAlmighty
Offline MothZone - 24/01/2006 21:36
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde Ik geef je volledig gelijk ThAlmighthy, snap ook niet dat dat geaccepteerd is geweest toen 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.207s