login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

worm | Pagina 14

412 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 01/04/2006 18:32
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
was is da nu voor dikke onzin.

de inhoud van Anubis z'n zooi was een grijs vlak waar een kogel doorheen ging.

Hier zit tenminste een structuur achter waar je iets aan hebt.
ik kan ook een worm starten waar je enkel van kleur mag veranderen en niet van vorm.

Als ge zo doorgaat kunt ge allemaal men klote kussen en moogt ge uwe zooi en zever ergens anders nemen.
Offline Ultimatum - 01/04/2006 18:53
Avatar van Ultimatum PHP expert @simon, zorg dat je in de crew komt zodat je de volgende delen van de worm zelf kan beoorden, maar aangezien je niet in de crew zit/komt moet je het maar gewoon eens zijn met de crew. het kan zijn dat je het persoonlijk niet mooi vind oid maar ga niet zo zeuren want er is toch niks dat je kan doen (en anders spam de inboxes vol )
Offline Xfader - 01/04/2006 18:58
Avatar van Xfader Lid
Citaat:
Beter is relatief.


Jep, ik zeg ook niet dat jij dat vind.
Offline Maarten - 01/04/2006 19:28
Avatar van Maarten Erelid Ik had het op Simon, die er precies van overtuigd is dat Ontani een grote fout gemaakt heeft.. 
Offline Simon - 01/04/2006 19:40
Avatar van Simon PHP expert maar nee, zo bedoel ik het niet, ieder heeft z'n eigen visie, ik vind die van janeiro nogal rommelig oid, ik vind die anubis dan beter, dat is mijn visie, en Ontani, jij mag een andere hebben, maar als ik de mijne niet mag zeggen...
Offline Maarten - 01/04/2006 19:56
Avatar van Maarten Erelid
Citaat:
maar als ik de mijne niet mag zeggen...
... dan? 
Offline Simon - 01/04/2006 19:58
Avatar van Simon PHP expert dan mag niemand hier nog z'n mening geven 
Offline Maarten - 01/04/2006 20:14
Avatar van Maarten Erelid Nee, dan mag jij de jouwe niet geven, zoals je zelf al zei.. 

Ik probeer maar gewoon te zeggen dat je uitleg eigenlijk nergens op slaat 
Offline Anubis69 - 01/04/2006 21:18 (laatste wijziging 01/04/2006 21:23)
Avatar van Anubis69 Nieuw lid Ontani,
Ten eerste zijn we hier allemaal om van elkaar te leren.
Met iemands deelname te gaan bekijken als "zooi" en dit dan nog als admin vind ik beneden alle peil hoor, en dan nog een beetje gaan dreigen met als ik het hier niet te zeggen mag hebben kunnen jullie mijn kloten kussen!!!

Sorry hoor maar vind dit beneden alle peil voor een admin
Offline Maarten - 01/04/2006 21:24
Avatar van Maarten Erelid
Citaat:
laat staan naam van admin waard
Hij heet dan ook Ontani.

Jullie moeten ook eens begrijpen dat het enorm op de zenuwen werkt als er 20 man zegt dat de inzending van Anubis niet goed is, als dan nog 20 man zegt dat Anubis z'n inzending beter is, en dan nog 20 man zich inschrijft en niks instuurt.

Verwacht je nu echt dat we met IEDEREEN akkoord kunnen gaan? En als iedereen dan van zijn neus begint te maken als je dan kiest, zou ik identiek hetzelfde reageren.
Offline Anubis69 - 01/04/2006 21:31
Avatar van Anubis69 Nieuw lid Dat begrijp ik volkomen Murfy, zeker en vast.
Als je admin wordt zijn dit de voor en nadelen ook die je er bij neemt.
Maar probeer de mensen die hun best een beetje proberen te doen en een beetje te leren van andere die wat meer ervaring hebben zeker niet af te breken.
Ik zelf vind het niet erg dat er iemand anders werk verkozen wordt hoor, maar doe dit op een respectvolle manier en duw geen mensen in de grond.
Offline ece - 02/04/2006 00:12
Avatar van ece HTML interesse Mensen dit heeft zo geen zin. Afgekeurd is afgekeurd, goedgekeurd is goedgekeurd, Smaken verschillen. Ik vind de worm tot nu toe goed.
Het heeft toch geen enkele nut om hierover te gaan ruziën (of hoe je het wilt noemen). Doe gewoon relaxt. Er zijn echt nog wel kansen hierna alleen je moet weer effe wachten. Als ik van mijn inzicht uit ga denk ik dat Ontani echt wel weet wat hij doet. Ik vond de overloop van Anubis niet echt mooi eerlijk gezegd. Dan heb ik het niet om de rest maar het belangrijkste is de overloop. Zoniet dan hebben we een zooitje op die worm pagina. Dus zorg voor een goede overloop en kijk dan pas naar de rest.
Dus ga niet niet klagen/zeuren. De crew weet echt wel wat hij doet.




Sorry moest eruit:p 
Offline Ontani - 02/04/2006 00:15
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
weet ge wa manneke, we zullen u voortaan laten kiezen. Gij moogt vanaf nu alle inzendingen keuren, gij krijgt alle private message in verband met de worm, en jij mag mensen uit de lijst verwijderen als ze niet op tijd een inzending insturen.

Denk eraan, je Private Messagebox kan maar 50 berichten aan, dus zorg ervoor dat je om de 2 dagen je ding leegmaakt!
Offline ThAlmighty - 02/04/2006 18:40
Avatar van ThAlmighty HTML beginner Wat is die laatste inzending toch ongelovelijk kut zeg, wtf moet ik hier nou weer mee? Fokking lelijk en dan maakt hij ook nog is zo'n poep overgang.

Ik ga m'n best doen, maar ik hoop dat de worm filter  iets wordt bijgesteld.
Offline Ontani - 02/04/2006 18:45
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
zit toch gvd niet zo te zagen... 't is trouwens een zij.
wat zou je niets met die overgang kunnen doen, als je eens een beetje moeite zou doen dan kwam al eens ergens. Man man wa ne zondag
Offline ThAlmighty - 02/04/2006 20:11
Avatar van ThAlmighty HTML beginner die van mij is klaar. Hopelijk valt hij in de smaak!;-)
Offline Ontani - 02/04/2006 20:13
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
je wou toch zo graag dat we eens goed zouden keuren é.
wel deze is grandioos afgekeurd.

http://ontani.be/storage/uploads/SCC472~1.JPG
Offline ThAlmighty - 02/04/2006 20:30
Avatar van ThAlmighty HTML beginner krijg ik ook nog te horen wrm, of is het de dagelijkse gang van zaken dat jullie je als suprieuren gedragen waarmee je toch niet in contact kan komen en waar ook geen fatsoenlijke reden komt?
Offline Maarten - 02/04/2006 20:32 (laatste wijziging 02/04/2006 20:32)
Avatar van Maarten Erelid Dat klinkt nogal nazi-achtig... je komt toch met ons in contact en die inzending vereist toch geen reden lijkt me...
Offline ThAlmighty - 02/04/2006 20:35
Avatar van ThAlmighty HTML beginner Ooh wel degelijk, als jullie wormen afkeuren zonder reden, dan zullen wij ook nooit weten wat wel en niet kan.
Offline Maarten - 02/04/2006 20:36 (laatste wijziging 02/04/2006 20:36)
Avatar van Maarten Erelid Dat kon dus niet 

Maarreuh, ik heb de indruk dat in dit topic enkel ruzie gemaakt wordt, dus mijn cursor gaat straks onopvallend richting het slot-icoontje bewegen. Bij afkeuring zullen we wel een PM sturen naar de persoon zelf.
Offline Ontani - 02/04/2006 20:38
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
dergelijke uitspraken horen niet op de worm.
ook een persoon die aan mensenrechtenschending doet hoort hier niet thuis
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s