login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[ASP/SQL]delete timeout (Opgelost)

Offline Wijnand - 10/12/2008 11:38
Avatar van WijnandModerator Ik heb een script draaien waar er op een bepaalde moment een delete gedaan wordt. Deze loopt na ongeveer 30 seconde vast en dan geeft hij als error: 'Timeout Expired'.

Dat kan nog allemaal. Ik ga kijken in SQL en voer precies dezelfde query uit. Binnen 2 seconde is hij klaar.

Nu mag er een klein verschil zitten tussen een SQL-bewerking en een ASP-bewerking via een connectie maar dit is overdreven.

Weet iemand hoe het kan dat de één na 30 seconde nog niet klaar is (en een error geeft) en de andere binnen 2 seconde klaar is? Hoe kan ik dit oplossen?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 10/12/2008 11:39
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Krijg je het wel voor elkaar dat je dingen in je database aanpast via ASP? Misschien lukt zelfs je connectie niet.
Offline Wijnand - 10/12/2008 11:40
Avatar van Wijnand Moderator Ja.. ik doe een insert op dezelfde manier en die werkt als een zonnetje. En updaten ook.

De rechten zijn het ook niet (sowieso kan dat niet, want dan krijg je een andere error), ik heb dat nog extra gecontroleerd.
Offline Ontani - 10/12/2008 11:43
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Probeer eens een hele simpele delete van 1 rij ofzo.

Misschien loopt het mis bij de status response van je delete statement.
Offline Wijnand - 10/12/2008 11:47
Avatar van Wijnand Moderator Deed ik ook, 1 rij maar 

Maar 'opeens' (zonder dat ik iets wijzigde) werkt hij weer als een zonnetje...? Dat is wel heel raar 

naja bedankt, ik zal je eerste reactie aangeven als zijnde het antwoord.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s