login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ASP pagina weergeven

Offline grymonprez - 07/09/2007 09:07
Avatar van grymonprezNieuw lid Hallo,

Op een oudere host heb ik de pagina wistjedat.asp en die had ik graag overgebracht naar mijn nieuwe site+host. Maar telkens ik naar deze pagina link toon mijn browser alleen maar de broncode van wistjadat.asp.
Op de oudere website linken ze ook rechtstreeks naar wistjedat.asp en dit opent dan in een iframe. (idem als mijn nieuwe site)
Moet ik ergens wat toevoegen of script activeren om ASP paginas te kunnen weergeven?
mvg
sven

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rens - 07/09/2007 09:12
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Dat zou je host moeten doen.
Ben je zeker dat je host ASP ondersteund?
Bij welke host zit je?
Offline grymonprez - 07/09/2007 11:26 (laatste wijziging 07/09/2007 11:29)
Avatar van grymonprez Nieuw lid 1eurohosting, het professionele webhosting pakket
nu je het zegt, er staat niks van ASP bij scripting. ik dacht dat dat standaard was betaalde of gratis hosts
Offline webstab - 07/09/2007 11:54
Avatar van webstab PHP ver gevorderde Misschien moet je bij 1-eurohosting (als je bij die host wilt blijven) gewoon een windows-pakket nemen, daar zit wel ASP bij.
http://www.1-eurohost.com/nlsite/?q=node/14
Offline Abbas - 07/09/2007 13:19
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Zoals reeds gezegd, zorgen dat je host ASP ondersteunt. Niet slim dat je dat niet eerder had gezien! 
Offline grymonprez - 07/09/2007 13:26
Avatar van grymonprez Nieuw lid hmm, blijkbaar een andere host die.
http://www.1eurohosting.nl/ is de mijne.
Ondertussen heb ik een bericht trg van de host:
Citaat:
Nee, wij ondersteunen geen ASP, daar dient u een Windows webhosting account voor te hebben en die leveren wij niet.
Offline Abbas - 07/09/2007 14:12
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
KLIK, en bekijk dat eens. 
Offline grymonprez - 07/09/2007 17:23
Avatar van grymonprez Nieuw lid damn, als ik die prijzen zo bekijk dan is dat een enorm verschil. Ik betaal 48E per jaar, 4GB webruimte, onbeperkt dataverkeer, .. nuja ik heb het kunnen oplossen in php mijn probleem 
thx voor de reacties 
Offline Koen - 07/09/2007 17:36
Avatar van Koen PHP expert Ik heb even gekeken bij die 1eurohost enne.. die ondersteund inderdaad geen ASP 
Kijk maar bij 'Scripting'.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s