login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

photoshop - killer

Offline dufes - 12/06/2005 13:04
Avatar van dufesGrafische interesse microsoft is een photoshop killer aant maken
lees meer:
http://www.zdnet.be/news.cfm?id=46390

hopelijk make ze het niet zo goed, anders krijge we onderand een monopolie

21 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Legolas - 12/06/2005 13:06
Avatar van Legolas Onbekend Microsoft kan alles... vind ik^^

maar doen te weinig...

als ze willen kunnen ze denk ik ook wel zo'n PS concurrent maken hoor...

ik wens ze heel veel succes (ik denk niet dat ik dat via jou moet doen;-) maar toch:!:)

grtz Legolas:)
Offline dufes - 12/06/2005 13:09
Avatar van dufes Grafische interesse maar als microsoft zo begint, die kunne alles betalen, en als ze dan photoshop en paint shop pro overkopen, dan zit je met monopolie en worden prijzen vet hoog
Offline Legolas - 12/06/2005 13:11
Avatar van Legolas Onbekend Ik denk... weet bijna zeker dat Adobe niet wordt overgekocht door MS, reden is:

1.Adobe heeft Macromedia overgekocht -> 1 bedrijf.
2.Microsoft: ook 1 bedrijf.
3.Jasc heeft Corel overgekocht -> 1 bedrijf.

Misschien gaan 1 en 3 bij elkaar, dan heb je een soort eerlijke strijd denk ik;-), maar ik denk dat 1 en 3 wel oppassen voordat ze zich door MS laten overkopen:p

---mijn mening---
Offline dufes - 12/06/2005 13:13 (laatste wijziging 12/06/2005 13:14)
Avatar van dufes Grafische interesse met microsoft weet je maar nooit 
Offline cracker - 12/06/2005 13:26
Avatar van cracker Onbekend Ik zal NOOIT Microsoft steunen, tenzij Apple beter verkoopt dan Microsoft.

Dan wil ik Apple failliet !
Offline Fenrir - 12/06/2005 13:40
Avatar van Fenrir PHP expert Het is gratis. Ik heb dat programma al eens gedownload, en het werkt best goed.

Maar is het erg als microsof een beter programma maakt dan adobe? Dan heb je er toch gewoon een beter programma bij? En ik denk dat door de concurrentie de prijs van photoshop zal dalen.
Offline dufes - 12/06/2005 13:45
Avatar van dufes Grafische interesse mja , maark ben bang dat microsoft zo hevig gaat spelen dat ze de concurentie gewoon gaat opkopen

btw, dat prog is alleen nog maar te downen als Beta versie
(+ kheb windows 2000, werkt daar niet op )
Offline Ontani - 12/06/2005 13:47
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
ik vind het dikke zever dat ze hier weer microsoft aan't afbreken zijn. was apple met dit programma afgekomen dan had ge waarschijnlijk niemand horen klagen en zelfs nog een applaus gegeven voor apple.

fijn dat microsoft zoiets doet, ze zijn in staat om het niveau van de graphische programma's op te drijven. wilt adobe volgen zal ie z'n best moeten doen in de volgende versie van Photoshop. alleen maar voordelen voor ons, er komen enkele betere en betere programma's op de markt, en prijzen gaan zelfs omlaag als ze microsoft willen voor blijven.

mij zal je niet horen klagen, behalve over het afbreken van de makers 
Offline Fenrir - 12/06/2005 13:47 (laatste wijziging 12/06/2005 13:49)
Avatar van Fenrir PHP expert
Citaat:
mja , maark ben bang dat microsoft zo hevig gaat spelen dat ze de concurentie gewoon gaat opkopen
Dat mag volgens mij niet. Dan krijgen ze teveel monopolie, en dan moeten ze het weer verkopen. Als iemand voor een bepaald product meer dan x% van de markt bezit, dan moet dat bedrijf kleiner worden (tenzij er geen concurrentie is, maar die is er zeker: adobe wil echt niet weg).

Enja, als je microsoft slecht vind uit principe, bekijk het .net framework dan maar eens.
Offline BigBug - 12/06/2005 14:46
Avatar van BigBug PHP expert Vuile Bill Gates hij kan zelf niet eens een idee verzinnen vuile zak dat ie is ik vindt hem echt de grootste ********** waar ik ook van gehoord heb!!
Offline Bertjuh - 12/06/2005 15:04
Avatar van Bertjuh HTML interesse
Citaat:
Vuile Bill Gates hij kan zelf niet eens een idee verzinnen vuile zak dat ie is ik vindt hem echt de grootste ********** waar ik ook van gehoord heb!!


Tjonge wat een bijdrage weer! Wat denk je nou? Dat Adobe het hele principe van het 'beeldbewerkingsprogramma' heeft uitgevonden?
Of was Microsoft toch eerder met MS Paint in Win 3.1?

Citaat:
Enja, als je microsoft slecht vind uit principe, bekijk het .net framework dan maar eens.

Juist.

btw, ik vindt?
Offline prorsoft - 12/06/2005 19:40
Avatar van prorsoft PHP gevorderde weer een progje van die *** microsnif,
die ie weer eens niet zelf gemaakt heeft:\:\:\:\:\:\:\
Offline SlashDotCom - 12/06/2005 19:52
Avatar van SlashDotCom Lid Ik zie dat ze M$ weer aan het afbreken zijn 
Ikzelf vind het wel fijn dat microsoft dit doet.
Waarschijnlijk in het nadeel van de andere fotobewerkingsschrijvers
maar telkens het gaat over windows en een programma dat ze maken en dat zeer goed lijkt op een ander programma gaan ze het weer afbreken.

Gun microsoft die kans toch en lukt het niet dan lukt het niet.
Offline nemesiskoen - 12/06/2005 19:52
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Tjonge wat een bijdrage weer! Wat denk je nou? Dat Adobe het hele principe van het 'beeldbewerkingsprogramma' heeft uitgevonden?
Of was Microsoft toch eerder met MS Paint in Win 3.1?


Moet ik wel teleurstellen dat MS in dit geval niet eerst was maar ILM:) met Photoshop 1 (later doorgegeven aan Adobe).

Maar dat doet er niet toe.
Ik ben hier heel enthousiast over en zou graag het programma eens uit proberen.

Met een beetje geluk hebben we binnenkort ook een 3D programma van MS dat een beetje kan concureren met Maya, zodat de prijs van Maya naar beneden gaat want die staat bij mijn wete nog altijd op $7000.


Offline riekele - 12/06/2005 20:20 (laatste wijziging 12/06/2005 20:34)
Avatar van riekele PHP beginner ik vind het niet zo'n super progje. ik vind alles een beetje onduidelijk en de tekenfuctie is erg maf. je muis beweegt erg snel en de lijn achtervolgt hem eigenlijk
Offline nemesiskoen - 12/06/2005 20:25
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
als het om de filters gaat voor te designe dan kan je beter the Gimp gebruiken. Gratis en heeft alle PS filters.

En bij PS zie je niet altijd wat je doet bij filters.
Offline Dekin - 12/06/2005 21:25
Avatar van Dekin Nieuw lid Hopelijk mislukt het programma:p.
En als het lukt laat Bil Gates dan maar iets maken waarmee je hetzelfde kan doen als in Photoshop. En dan met meer functies ofzow.
Offline vinTage - 12/06/2005 21:31
Avatar van vinTage Nieuw lid <off>
Ik ben benieuwd of al die wijdmuilen die nu zo afgeven op microsoft, ook zo'n spatjes hebben als ze benaderd worden door microsoft voor een leuk klusje.
</off>

Ik heb het programma zelf nog niet gedownload, maar als het zorgt voor een leuke concurentiestrijd vs adobe juig ik alleen maar toe, dan worden er door beide partijen steeds leukere/makkelijkere manieren uitgevonden om dingen te realiseren.
Alleen maar goed toch ? 
Offline Cazey - 12/06/2005 21:33
Avatar van Cazey HTML interesse Ik vind dat men hier veelste negatief is over windows. Er zullen vast een aantal minnetjes zijn maar windows heeft er wel leuke extratjes bij zoals moviemaker. De meeste zullen hier erg blij mee zijn.

Offline Duikboot - 12/06/2005 21:52
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Klopt, iedereen gebruikt lijkt mij wel microsoft word, of andere office progjes. Kijk, dat IE nu niet altijd even optimaal werkt ok, maar ga dan niet microsoft helemaal afzuigen en dan zelf nog lekker gebruik maken van office ofzo. Dan moet je daar ook maar een vervanging voor zoeken 
Offline nemesiskoen - 12/06/2005 22:15
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Nu moet ik wel even zeggen dat MS Word... zoals je wel verwachtte... oorspronkelijk niet van MS is:).

...

maar concurrentie is gewenst als het over Photoshop gaat!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.209s