login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Foto voor 25 jarig huwelijk

Offline BladiN - 25/09/2004 22:27 (laatste wijziging 25/09/2004 22:29)
Avatar van BladiNGouden medailleGouden medaille

Grafische gevorderde
Mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd, en daarvoor hadden we een leuke foto in gedachten, we hebben alle 3 een soort van fotoshoot (met een schoen in onze hand ) gehad en deze heb ik bewerkt in PS. De bedoeling is dat het door een echte drukker gedrukt wordt en dan nog een mooie lijst eromheen. Nu wil ik aan jullie vragen wat jullie van de opzet vinden en de afwerking.
Alvast bedankt 

Hier de URL => http://bladin.mine.nu/25-jaar-foto.jpg

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gml - 25/09/2004 22:35 (laatste wijziging 25/09/2004 22:39)
Avatar van Gml HTML beginner Ja is leuk bedacht maar je ziet te goed dat de achtergrond weggeknipt is. Ik zie de blok-randjes. Dit kun je oplossen door de witruimte (om jullie heen) te selecteren. Dan maak je de selectie iets groter, 2 pixels ofzo, zodat je een randje van jullie geselecteerd hebt. Deze blur je dan en het loopt over in de achtergrond.

Dit is trouwens toch niet de ware grote van de fotos? Anders valt het op met het blurren.

Het is verder mooi afgewerkt, ik kan niet zien dat de jullie eraan geplakt zijn. Maar dat kan ook door de grote komen.
Offline Duikboot - 25/09/2004 22:54
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Inderdaad erg origineel dit, en net wat gml zegt, dan ziet het er super uit 
Offline BladiN - 25/09/2004 23:10 (laatste wijziging 25/09/2004 23:11)
Avatar van BladiN Gouden medailleGouden medaille

Grafische gevorderde
Gml: Dit is trouwens toch niet de ware grote van de fotos? Anders valt het op met het blurren.

Nee niet van de foto's zelf, maar wel van hoe groot de foto gaat worden, dit is ook nog maar een opzet, de afwerking moet komen. Maar ik laat de foto's zien zodat ik daar dus tips over kan krijgen ;)

Dat van dat blurren, ik had feather gebruikt
Offline sasser - 25/09/2004 23:48 (laatste wijziging 26/09/2004 14:40)
Avatar van sasser PHP interesse hij is super leuk bedacht alleen een aanmerking de rechter hand van het meisje ziet er zo raar uit.
verder is ie heel mooi;-)
Offline BladiN - 26/09/2004 00:03
Avatar van BladiN Gouden medailleGouden medaille

Grafische gevorderde
Ja dat weet ik, die duim is oa te dun dat komt dus door de feather
Offline Gml - 26/09/2004 01:02
Avatar van Gml HTML beginner
Citaat:
Nee niet van de foto's zelf, maar wel van hoe groot de foto gaat worden, dit is ook nog maar een opzet, de afwerking moet komen.


Ok dan, je moet zo groot mogelijk de fotos leveren bij de drukker, dan krijg je de beste kwaliteit.
Offline BladiN - 26/09/2004 14:15
Avatar van BladiN Gouden medailleGouden medaille

Grafische gevorderde
Deze wel goed zo dan? (ware grote)
http://bladin.mine.nu/plaatje2.jpg
Offline Joel - 26/09/2004 14:37
Avatar van Joel Eigenaar Is zeker niet slecht, origineel, laat me denken aan suske en wiske 

De derde bovenaan, staat wel wat raar. Ik kan me niet bedenken dat die zo 1 second kan blijven staan, zou direct naar voor vallen lijkt me 
Offline BladiN - 26/09/2004 14:38
Avatar van BladiN Gouden medailleGouden medaille

Grafische gevorderde
Dat is ook het idee dat gewekt moet worden joël ;)
Offline Gml - 26/09/2004 15:18
Avatar van Gml HTML beginner Deze is idd beter. Mooi gedaan deze. Je zou hem als test is moeten afdrukken met je printer. en dan over de hele pagina. Kijken oftie mooi is. Ik weet niet hoe groot je hem wil laten afdrukken bij de drukker. Maar als je een test printje maakt krijg je denk ik wel een mooie indicatie. Hoeft niet eens in kleur.
Offline BladiN - 26/09/2004 15:26 (laatste wijziging 26/09/2004 15:43)
Avatar van BladiN Gouden medailleGouden medaille

Grafische gevorderde
De foto wordt ook niet in kleur. Hij wordt zwart/wit

Btw hier dan het geheel: http://bladin.mine.nu/opzet.jpg
Offline Dennis - 26/09/2004 16:02
Avatar van Dennis Gouden medaille

Grafische expert
héhé
Leuk idee, als mijn pa en ma 25 jaar getrouwd zijn!
Offline BladiN - 26/09/2004 16:09 (laatste wijziging 26/09/2004 16:09)
Avatar van BladiN Gouden medailleGouden medaille

Grafische gevorderde
Zit n copyright op he ;) Haha nee grapje Mja het is niet duur en toch leuk ;)
Aangezien ik het bewerken zelf doe is het weer wat meer eigen 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s