login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Lasso tool

Offline Os8 - 25/03/2005 23:34
Avatar van Os8Gouden medaille

PHP interesse
Hallo,

Bij Ps als ik grote dingen moet inzomen op de lasso tool mooi te kunnen gebruiken is er dan geen combinatie toets om dan te scrollen zonder dat mijn losso ophoud en weer kan erbeginnen?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline infinity - 26/03/2005 00:14
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
geen lasso tool gebruiken maar andere manieren. bijvoorbeeld extract( ctrl+shift+x) of gaan masken
Offline bambino - 26/03/2005 01:09
Avatar van bambino HTML interesse als ik lasso gebruik werk ik altijd in stukjes.

Eerst niet inzoomen, groffe structuur eruit halen met magic wand tool. Dan diep inzoomen en telkens een zo groot mogelijk stukje dat er niet bij hoort selecteren met de lasso en verwijderen, werkt best nauwkeurig en ook wel vrij snel hoor
Offline BigBug - 26/03/2005 06:59
Avatar van BigBug PHP expert Als je iets wilt uitknippen zou ik zeker geen lasso tool gebruiken, maar doen wat infinity zegt of ander met de polygonal tool werken...
Offline Legolas - 26/03/2005 08:13
Avatar van Legolas Onbekend Of met de magnetic lasso tool, is veel handiger, test maar eens. En dan natuurlijk masken. Die magnetic lassotool maakt een selectie aan de hand van waar je met je muis heen gaat(niet klikt!).
Offline BigBug - 26/03/2005 08:14
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
Of met de magnetic lasso tool, is veel handiger, test maar eens. En dan natuurlijk masken. Die magnetic lassotool maakt een selectie aan de hand van waar je met je muis heen gaat(niet klikt!).


Dat is zwaar bagger!! mocht er iets van dezelfde kleur in de buurt komen springt dat ding de andere kant op!
Offline Ontani - 27/03/2005 11:00
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
dat kan je verhelpen door op dat moment wel te klikken 
dan volgt ie gewoon uw sleepbeweging
Offline furax - 27/03/2005 12:16
Avatar van furax HTML beginner Gewoon je spatiebalk ingedrukt houden:D Dan krijg je en handje en kan je door je document scrollen zonder je lasso te moeten stoppen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s