login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

logo fan- tshirts/sweaters

Offline cyclodries - 10/11/2009 16:47
Avatar van cyclodriesLid Beste beste mensen,

Ikzelf ben een belgisch mountainbiker.
Op sportief vlak heb ik me voorgaande jaren redelijk goed kunnen profileren op nationaal en internationaal niveau.
Toch wil ik meer naar buiten komen naar de mensen toe... Populariteit in de sport is ook belangrijk. Een goed medium hiervoor is mijn website.
Om die website wat te promoten zou ik graag enkele mensen die vaker komen kijken een Tshirt/sweater willen geven waarop mijn website duidelijk vermeld staat.
Hopelijk zet dit andere mensen aan om mijn site wat vaker te bezoeken zodat ze me nog wat meer zullen volgen.

Natuurlijk wil ik geen t-shirt schenken waar gewoon in koeien van letters mijn naam is geschreven.. ofwel iets van "SUPPORTER DRIES GOVAERTS"

Neen, ik wil écht een mooie shirt/sweater, die krachtig genoeg is om op te vallen en zo mijn website over te brengen. Een mooi logo is dus essentieel.


Ik zou er een soort van wedstrijd aan willen koppelen. Als ik verschillende ontwerpen zou hebben, zou ik deze op mijn website willen zetten, hiervoor dan reclame maken via andere forums en websites én dan de mensen laten kiezen tussen de verschillende ontwerpen!
Het winnende ontwerp zal dan ook effectief gebruikt worden voor de kledij.

Mijn vraag naar de grafische wereld toe is dan ook, of er mensen zijn die interesse hebben om hun creatieve geest hierover te laten 'peinzen'!

Let me know if there are some interests...


enkele criteria voor de ontwerpen:
-minimalisme,
-voorkant = max 1 simpel klein logo'tje (bv mijn initialen DG)
-achterkant = ontwerp waar mijn website in vermeld staat (www.driesgovaerts.be)
-moet gedragen kunnen worden door alle soorten mensen, humor mag zeker, maar het moet vooral een krachtig ontwerp zijn.
-geen verplichting, maar een quote als: "ride hard" mag zeker aanwezig zijn!
- Enjoy making it!


Hopelijk kan ik hiermee enkele creatieve mensen warm maken, de winnaar zal sowieso een shirt cadeau krijgen, als aandenken én mss ook wel voor één of andere portfolio!

ps. mijn website binnenkort helemaal vernieuwd worden!


MVG ... Ride Hard

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Joel - 10/11/2009 23:28
Avatar van Joel Eigenaar Alé mannen... ? We beginnen er meteen aan
Offline ArieMedia - 10/11/2009 23:47
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Citaat:
-moet gedragen kunnen worden door alle soorten mensen, humor mag zeker, maar het moet vooral een krachtig ontwerp zijn.


Ook chinezen?  
Offline Ontani - 11/11/2009 08:34
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Lijkt me iets voor het samenwerken en niet voor op het forum.
Offline cyclodries - 11/11/2009 13:55
Avatar van cyclodries Lid jaja, chinezen moeten het ook kunnen dragen!!! 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s