login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Effectjes zoals voorbeeld

Offline MenM - 17/10/2009 11:52
Avatar van MenMNieuw lid Weet er iemand (ik ben een leek in PS) hoe je effectjes (die slierten) zoals hier doet?

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline voltrex - 17/10/2009 11:55
Avatar van voltrex Lid Pen tool als gom gebruiken..?
Is nu niet echt moeilijk.
Offline vbdesign - 17/10/2009 12:00
Avatar van vbdesign Lid Volgens mij is dit ook niet in photoshop gemaakt maar in illustrator 
Offline Martijn - 17/10/2009 12:22
Avatar van Martijn Crew PHP je maakt gewoon een layer aan die boven je tekst staat en zet daar in het wit een paar tekeningetjes overheen. Beetje leuke brushset en je bent er
Offline Ontani - 17/10/2009 12:40
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Er zijn idd een paar manieren waarop je dit kan doen.

- Ofwel je layer rasterizen en met de gom beginnen werken.
- Ofwel een nieuwe layer boven je tekst en met witte brushes beginnen werken.
- Ofwel op je tekstlayer een mask toevoegen en beginnen tekenen wat je wilt zien verdwijnen.
Offline Jelmerholland - 22/01/2010 15:07
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Je kan ook rondjes maken, of een vorm, daar een stroke omheen zetten. Bijv wit, die met de magic want eruit filteren. Die erover heen zetten, en dan doordrukken. Zodat ie alleen op je letters staat 
Offline Martijn - 22/01/2010 15:17
Avatar van Martijn Crew PHP Jelmer, t word gewaardeerd dat je info geeft, maar dit is nogal en oud topic wij maken er de gewoonte van oude topics niets op te halen omdat je auteur niet meer kijkt 
Offline Jelmerholland - 27/01/2010 16:25
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Je weet maar nooit ;)
Ik kwam laatst ook een topic tegen van 2 jaar oud, waar de originele poster nog op reageerde 
Offline ArieMedia - 27/01/2010 16:45 (laatste wijziging 27/01/2010 16:45)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Waarom
Word mijn reactie nou weer verwijderd? Ik neem aan dat ik mijn zegje ook wel even mag doen.. als je niet wil dat iemand hier nog reageert zet er dan een slotje op, of stuur op zn minst de reageerder een berichtje dat het verwijderd is.
Offline vinTage - 27/01/2010 16:59
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik heb jouw reactie verwijderd omdat die totaal nutteloos was, een admin had al gemeld dat er liever geen oude topics omhoog gehaald moesten worden, al ben ik het daar in dit geval niet mee eens.

Ik vind het niet nodig jouw te moeten "melden" dat je reactie verwijderd is, eea weet je als je de forumregels kent.

Citaat:
# plaats een reactie als je denkt een zinvolle bijdrage te kunnen leveren aan de discussie
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s