login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Prostarter Design (Opgelost)

Offline Prostarter - 08/10/2009 09:17
Avatar van ProstarterNieuw lid Beste,

Momenteel ben ik bezig met een nieuw design voor mijn website, alleen ik ben mijn complete inspiratie kwijt.

Nu wou ik aan jullie vragen of jullie misschien nog ideeën hadden of voorbeelden die ik kon gebruiken.

Hier het resultaat wat ik nu heb:
Stap 1 (Officieël)

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
A. Ruter

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ArieMedia - 08/10/2009 09:18
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Wat mij wel grappig lijkt is om het als een soort van desktop te presenteren. Een klasgenoot heeft dit ook ooit gedaan en zag er echt gigantisch cool uit. Maar let wel op, javascript is een lastige taal voor zoekmachines
Offline Ontani - 08/10/2009 09:33
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Waar is je concept dan...
Offline Prostarter - 08/10/2009 09:47
Avatar van Prostarter Nieuw lid
Arie2Zero schreef:
Wat mij wel grappig lijkt is om het als een soort van desktop te presenteren. Een klasgenoot heeft dit ook ooit gedaan en zag er echt gigantisch cool uit. Maar let wel op, javascript is een lastige taal voor zoekmachines


Het is een design geen HTML Gecodeerde website.

Ontani schreef:
Waar is je concept dan...

Mijn concept is voor Prostarter, een website waar wij hulp aanbieden in verschillende soorten. Scripting, Designing, E/mail verwerking, Klantenservice, Project Begeleiding.
Offline Ontani - 08/10/2009 10:36
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Als dat je concept is lijkt me dit design volledig verkeerd.
Offline Prostarter - 08/10/2009 10:38
Avatar van Prostarter Nieuw lid
Ontani schreef:
Als dat je concept is lijkt me dit design volledig verkeerd.


Ik wil het design gezellig, leuk en toch weer deels professioneel over laten komen. Dit leek mij de geschikte keuze. Daarnaast ben ik nog geen top designer, dus alle functie van photoshop ken ik nog niet.

Ik zou dus graag willen vragen wat dit design mooier kan maken, en wat erbij kan qua content etc.
Offline Ontani - 08/10/2009 11:05
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Prostarter schreef:
[..quote..]
Daarnaast ben ik nog geen top designer, dus alle functie van photoshop ken ik nog niet...


Je hoeft heus niet alle functies van photoshop te kennen om een top designer te zijn.
Offline Prostarter - 08/10/2009 11:10
Avatar van Prostarter Nieuw lid
Ontani schreef:
[..quote..]

Je hoeft heus niet alle functies van photoshop te kennen om een top designer te zijn.


Nee dat snap ik, maar het si wel beter je kan dan ook veel dynamischer een design opbouwen. Maar nu graag weer On-topic.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s