login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[Ps] Webstudio design?

Offline Simax - 16/01/2008 17:27
Avatar van SimaxOnbekend Beste mensen,

Ik ben een website aan het bouwen voor een webstudio.
Iemand die een mooi voorbeeld heeft voor de layout?

Heb hier en daar al rond gekeken, maar kan weinig vinden .
Een goede tutorial is ok altijd leuk!

Alvast bedankt .

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 16/01/2008 19:34
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Ik vraag mij altijd af waarom een webstudio hun eigen website niet maakt... Hebben die mensen dan geen inspiratie? Hoe gaan die dan klanten aantrekken als ze zelf nog geen website kunnen verzinnen... Ik zou er mij al heel veel vragen bijstellen als je als webstudio zoiets niet zelf voor elkaar krijgt.
Offline Xfader - 16/01/2008 20:36
Avatar van Xfader Lid Ik vroeg me hetzelfde af Ontani, want je website is, zeker als webdesigner, je uithangbord. Als ze dat al niet zelf kunnen maken, zou ik er echt geen vertrouwen in hebben, zeker niet als je weet dat ze het uitbesteden aan iemand die inspiratie moet vragen op een script/code forum als sitemasters waar weinig grafisch talent zit. Het lijkt best een goed bedrijf als je ziet dat ze wel 17 medewerkers hebben, ik heb geen flauw idee waarom ze dan nog een website op zo'n manier uitbesteden...
Offline Keith - 17/01/2008 01:58 (laatste wijziging 17/01/2008 01:59)
Avatar van Keith Grafische gevorderde Wat een eensgezindheid hier! ik dacht het zelfde 
en als je dan echt een voorbeeld nodig heb ga je toch kijken op andere sites die het zelfde aan bieden.. is dat nou zo moeilijk om te bedenken?

edit:
wat heeft een tekort aan creatieviteit trouwens te maken met photoshop?


Citaat:
[Ps]
Offline Martijn - 21/01/2008 18:45
Avatar van Martijn Crew PHP http://www.tuto...-Layouts/1

wat is het leven soms simpel 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s