login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Wormdelen (Opgelost) | Pagina 2

48 antwoorden

Gesponsorde links
Offline dafid - 31/07/2007 18:20
Avatar van dafid Nieuw lid Ik heb wel vrienden hoor.... 
Offline nielsvdwal - 31/07/2007 19:44
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde hij had het over marten.. niet zo aangebrand joh  
Offline dafid - 31/07/2007 20:01
Avatar van dafid Nieuw lid Oke..
Offline ThAlmighty - 31/07/2007 20:06
Avatar van ThAlmighty HTML beginner ik vind dat jullie die vent tot nu toe alleen nog maar hebt afgezeken, dus jullie kunnen wel ff wat normaler doen. Iemand die de potentie, de passie en de moed heeft iets te doen moet je niet de grond in zeiken, omdat hij 10 is (of 16, whatever), eigenlijk moet je dat sowiezo niet afzeiken.

Volgens mij ging dit topic ook over photoshop en niet over een het samenwerken ding wat TS'er heeft aangemaakt. Dus back to topic aub.

Ik maak ook gelijk even van de gelegenheid gebruik, de admins op hun vingers te tikken. Jullie joinen iedereen om deze gozerd af te zeiken. Toon een proffesionele houding, we weten nu echt wel dat jullie geweldige scripters en webbuilders zijn.

@David
Veel doen, veel oefenen, veel lezen. Koop en boek, ga niet van die goedkope internet tutorials doen (no offense, maar boeken ownen nog steeds).
Offline dafid - 31/07/2007 21:17
Avatar van dafid Nieuw lid Oke, Thx dat je het voor me opneemd!
Offline gothmog - 31/07/2007 21:59 (laatste wijziging 31/07/2007 22:03)
Avatar van gothmog Lid opneemt

Edit: Ow sorry, moet nog wat tekst erbij zetten:p
Toch wemelt het van de mensen op dit forum die zelf het initiatief niet nemen. Dat 'wij' ze steeds moeten geven. Ik begrijp dat de rest daar ook niet vrolijk van wordt.

Als je 10 bent ben je natuurlijk van harte welkom, mag je natuurlijk vragen stellen, maar ik vind dat je zelf wat initiatief mag tonen en iedere knakker ziet dat die dingen zijn gemaakt met photoshop.
Offline Abbas - 01/08/2007 00:09
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Daar zeg je het zelf: iedere knakker... Maar een knaap van 10, die in mijn ogen in de zomervakantie in de modder of aan zee moet liggen spelen, is niet zomaar iedere knakker en weet logischerwijs dus niet dat de wormdelen met PS of iets dergelijks zijn gemaakt... 

Maar je hebt een punt, en dat geldt voor meer mensen dan alleen de jongsten hier: eerst zelf zoeken / initiatief nemen om iets te vinden alvorens een topic te openen. Want ik denk dat over sommige onderwerpen twintig topics geopend zijn! Beste voorbeeld: "headers already sent"...
Offline Rens - 01/08/2007 00:20
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Nou, kom op.
Terug ontopic.
Dat over dat samenwerken gedoe doe je maar ergens anders...
Dit topic ging over de wormdelen.
Offline Martijn1989 - 01/08/2007 00:51
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde En wij willen met zen alle het web een niveau omhoog krijgen haha :')
Offline dafid - 04/08/2007 13:34
Avatar van dafid Nieuw lid Ja, Welk progamma gebruiken jullie er voor?
Offline infinity - 04/08/2007 13:48 (laatste wijziging 04/08/2007 13:49)
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
photoshop en extreme skills waar je jaren lang keihard voor moet trainen in de oerwouden van indonesie of een andere leuke plek bijvoorbeeld in nederland achter je computertje
Offline dafid - 04/08/2007 13:58
Avatar van dafid Nieuw lid oke, Bedankt
Offline mathiasB - 05/08/2007 15:33
Avatar van mathiasB HTML interesse
infinity schreef:
photoshop en extreme skills waar je jaren lang keihard voor moet trainen in de oerwouden van indonesie of een andere leuke plek bijvoorbeeld in nederland achter je computertje
Je neemt me ahast de woorden uit de mond alhoewel photoshop op het zicht ingewikkeld lijkt volstaat het meestal om verscheidene tutorials te doorlopen en zo de functies leren te kennen (zo heb ik het in mij no zo jeugdige jaren geleerd -euheum- ), en... er is altijd google  
Offline dafid - 06/08/2007 18:22
Avatar van dafid Nieuw lid Oke:D
Offline Keith - 14/08/2007 10:53
Avatar van Keith Grafische gevorderde photoshop, slim is om de engelse versie te instaleren is makkelijker vanwege een overvloed aan tutorials in het engels.

en dan de beste tip ooit: blijf met je poten van die filters af!
Offline vinnietime - 14/08/2007 10:58
Avatar van vinnietime Nieuw lid Waarom moet je van die filters afblijven???
Offline dafid - 14/08/2007 15:13
Avatar van dafid Nieuw lid Hoezow moet dat?
Offline Keith - 15/08/2007 19:15
Avatar van Keith Grafische gevorderde omdat het grootste gedeelte van creaties die gemaakt zijn m.b.v. filters er zo worden uitgepikt en niemand vind het knap/mooi op de meeste grote art communities
daar komt nog eens bij dat je voor wormdelen voor geen filters kan gebruiken omdat deze gewoon weg moeilijk zijn goed te controleren
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.194s