login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[Grafisch] Hoe maak ik deze figuur? (Opgelost)

Offline DrB - 02/05/2007 19:49 (laatste wijziging 02/05/2007 20:36)
Avatar van DrBHTML interesse Hey,

Hoe maak ik het beste en snelste een figuur zoals de onderstaande figuur? In welk programma? Ik heb al zitten kijken in Word, excel en photoshop. Echter is het natuurlijk in photoshop niet handig om zoiets te maken en in word en excel kan ik het ook niet vinden.

De figuur:

http://img406.i...uurev7.gif



Citaat:
Siliecom14's edit:
Wist je dat sitemasters een categorie Grafisch had ?

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline JBke - 02/05/2007 20:30
Avatar van JBke PHP gevorderde allerlei programmas om zoiets dergelijks te maken dit is volgens mij toch nog een zeeeer simpele grafic?? Ik werk persoonlijk met Photoshop en eventueel Fireworks, maar zou dit evengoed kunnen maken in Paint Shop pro of zelfs Xara X1. Keuze genoeg zou ik zo zeggen en beetje nutteloze vraag volgens mij.

Grtz.

Leer eerst even werken met deze programma's, zoals jij aanhaalde dat je dit had proberen te maken met Excell of Word??? Daar stel ik mij grote vragen bij.
Offline Sppkie - 02/05/2007 20:34
Avatar van Sppkie Nieuw lid Idd, Word of excell is niet echt een grafish programma.
Zoals JBke zegt leer eens goed werken met die programmas.

Je kan zo dergelijke figuren wel en zeker met Photoshop doen,
en mijn voorkeur zou ik toch Photoshop nemen om te leren ;)
Offline JBke - 02/05/2007 20:43
Avatar van JBke PHP gevorderde zlfde mening hier, photoshop rules^^ :p
Offline citroen - 02/05/2007 21:42
Avatar van citroen Onbekend voor zo een afbeelding zou ik voor autocad of inventor gaan. veel gemakkelijker als eender welk grafisch ontwerp software.
Offline nvleeuwen88 - 03/05/2007 09:59
Avatar van nvleeuwen88 HTML interesse Je wilt toch hetzelfde figuur waarom doe je dan niet printscreen of opslaan als:p
Offline DrB - 03/05/2007 11:55 (laatste wijziging 03/05/2007 11:56)
Avatar van DrB HTML interesse Ik werk al 4 jaar met photoshop dus dat is het probleem niet. Maar misschien was de informatie niet compleet, de figuur bestaat uit verschillende vlakken, elk vlak is zoveel %, dus ik moet de figuur in een programma maken en dus niet in photoshop ;) Het plaatje was een voorbeeld en ik moet een dergelijke figuur hebben, dus moet ik hem zelf maken.
Offline ikkedikke - 03/05/2007 12:45
Avatar van ikkedikke PHP expert de oppervlakte is recht evenredig met de hoek he, je kan dus voor iedere 3,6 graad een procent nemen.
Offline Gml - 06/05/2007 18:50 (laatste wijziging 06/05/2007 18:51)
Avatar van Gml HTML beginner Wat dacht je van Illustrator. Dat is een vector based programma, zo'n figuur wat jij wilt is een eitje in Illustrator.
Als je van te voren uitrekend hoe groot ieder vlak moet zijn (lengtes, hoeken enz.), dan is het zo te maken.
Offline Vakama - 06/05/2007 18:52
Avatar van Vakama HTML beginner Autocad zal ook nog wel lukken, denk ik:)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s