login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Game creator (Opgelost)

Offline wipneus - 30/04/2007 16:58
Avatar van wipneusOnbekend Beste mensen ik zou ook graag een game willen createn zoals bv the godfather o.a maar weet er iemand ene goed proggie ik ken er 1 maar kan hem niet downlaode nuclear fusion noemt het via deze link kan je het zien...

http://www.delg...uct_fusion

ik kan het proggie ook niet uitpakken:s

als iemand me kan helpen heel erg bedankt alvast...

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ultimatum - 30/04/2007 17:02
Avatar van Ultimatum PHP expert Ik denk echt niet dat je zo'n programma kan downloaden om een professioneel spel te kunnen maken want dan had je veel meer games omdat iedereen dan zijn eigen games zou kunnen maken..
Offline wipneus - 30/04/2007 17:03
Avatar van wipneus Onbekend kijk maar op die link je kan het via daar downe:$
Offline Stijn - 30/04/2007 17:03
Avatar van Stijn PHP expert google.com > game creator , leuke 2D spelletjes maken. simpel maar tjach meer moet je niet verwachten.

Je hebt ook dingen als flash en java.
Offline wipneus - 30/04/2007 17:05
Avatar van wipneus Onbekend jah stijn het probleem is ik heb het op pc staan er staat zo een icoontje bij van winzip ik kan wel setup doen maar shet starten van proggie gaat niet en ik kan er ook niet in komen:s
Offline Godlord - 30/04/2007 19:16
Avatar van Godlord PHP gevorderde Weet je nu ook waarom ik C++ ken en gebruik ;). Waarom engines veel geld kosten is gewoon omdat deze zoveel tijd in beslag namen om te bouwen. Ten tweede bestaan er wel gratis engines zelfs 3D maar die zijn of wel slecht of wel niet gebruikersvriendelijk of wel moet je voor de helft alles zelf coderen. Bij 2D bestaan er verschillende programma's o.a. Game Maker 7(www.gamemaker.nl) maar ik raad het niet aan om een spel te maken want je komt er vaak achter tot het met je programmaatje niet gaat lukken of te gelimiteerd bent. Wat je ook kunt doen is een programmeertaal leren zoals Java, C++, C, VB, VB.net,... Over java ga ik niks vertellen omdat ik er vrij weinig vanaf weet. C++ is een taal die geschikt is voor spellen te maken zelfs 3D. Maar het kost een lange tijd om het te begrijpen en leren(Behalve voor sommigen waaronder ik). Bij C++ komt ook veel bij kijken. Libraries(DirectX, OpenGL, Allergo,...), je compiler (g++, VC++ 2005,...), enz. VB of VB.net raad ik niet aan voor 3D spellen omdat VB.net hier niet voor gemaakt is. Alhoewel het is mogelijk om een 3D spel ermee te maken maar het vergt [b]veel[b] tijd en vermogen. VB en VB.net is wel geschikt voor 2D spellen. Wat sommigen niet zullen vinden. Maar er zijn goede 2D spellen met VB gemaakt. Maar toch is C++ meer geschikt voor 2D spellen. Ik denk niet tot je echt een spel wilt maken gewoon omdat het te veel werk zal zijn. Je kan het ook proberen met Flash wat iets makkelijker zal zijn maar ook gelimiteerder en de meeste programma's hiervoor kosten geld.
Offline Gerard - 30/04/2007 19:31 (laatste wijziging 01/05/2007 15:41)
Avatar van Gerard Ouwe rakker Koop een enterknop.

Citaat:
Siliecom14's edit:
lol 
Offline Godlord - 01/05/2007 17:17 (laatste wijziging 01/05/2007 17:24)
Avatar van Godlord PHP gevorderde
Citaat:
Koop een enterknop.

Siliecom14's edit:
lol

Ow jammer. Normaal typ ik altijd \n of chr(13) maarja dat werkt hier niet hé ;).

Citaat:
stijn1989 edit:
Doe normaal... ik vind wel dat je voor een ukkie veel kan... Je beheerst C++, spreekt over directx. Dan moet je uitstekend algebra en ruimtemeetkunde?
Offline VapoR - 10/05/2007 18:42
Avatar van VapoR Nieuw lid
Citaat:
jah stijn het probleem is ik heb het op pc staan er staat zo een icoontje bij van winzip ik kan wel setup doen maar shet starten van proggie gaat niet en ik kan er ook niet in komen


Bedoel je hiermee dat je een free trial van Winzip hebt en hem niet meer kan openen zonder serial of over the game?:lamp:
Offline nemesiskoen - 10/05/2007 19:42
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Maar het kost een lange tijd om het te begrijpen en leren(Behalve voor sommigen waaronder ik).

Ja want jij leerde alles in een half uurtje:-) roflol, dikke nek.
Offline Nrzonline - 10/05/2007 21:16 (laatste wijziging 10/05/2007 21:18)
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde
Citaat:
(Behalve voor sommigen waaronder ik)

^^ Nee hoor, ik lach je niet uit.. 
Offline Pieter - 12/05/2007 12:14
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ok genoeg gelachen . Ik bekijk dit topic als opgelost.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s