login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Achtergrondkleur meeprinten

Offline p1n0 - 01/03/2007 10:36
Avatar van p1n0Nieuw lid Ik zit met een probleem: ik gebruik een online editor om een layout te creeren en de achtergrond kleur is standaardzwart. Maar als ik deze layout uit wil printen, verdwijnt de zwarte achtergrondkleur. Nu is dit op te lossen door naar extra te gaan en bij internetopties de optie aanvinken dat dit wel het geval is.

Maar is het mogelijk om dit automatisch te doen, want er zijn ook mensen die die editor gebruiken en dus printen terwijl deze optie niet aangevinkt staat en dan wordt er dus een witte achtergrond met witte letters geprint.

Ik gebruik ie.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Mad_Mike - 01/03/2007 10:42
Avatar van Mad_Mike PHP beginner Ik zou het niet weten.... maar:

Ooit gedacht aan de mensen die nog met een inkjet printer printen? Zullen ze blij mee zijn een pagina volledig met zwarte achtergrond.
Offline Warbringer - 01/03/2007 10:53
Avatar van Warbringer Onbekend volgens mijn kan je dat niet nee, enkel via opties maar als iemand gewoon weg op de 'print all' klikt dat is het zijn eigen domme scheult vindt ik persoonlijk, altijd eerste even de opties lezen die erbij staan he ;)
Offline Pieter - 01/03/2007 12:59
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Maak dan een stylesheet voor printen aan, waarin de tekst zwarte letters zijn?
Offline p1n0 - 01/03/2007 13:54
Avatar van p1n0 Nieuw lid @pieterc: de bedoeling is dus dat de achtergrond zwart blijft en de letters dus wit
Offline Rens - 01/03/2007 14:03
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
http://www.site...edia_Types
Dat kan hier wel eens nuttig voor zijn 
Offline Pieter - 01/03/2007 16:39
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
De tekst is enkel maar zwart eens het geprint wordt. Dan hoeven ze ook niet al het zwart af te printen van de achtergrond, en blijft het toch leesbaar. Ahja, je ziet maar.
Offline Keith - 02/03/2007 01:04
Avatar van Keith Grafische gevorderde is echt fuckt als je een pagina helemaal zwart moet printen, duurt lang en kost tering veel inkt
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.185s