login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[photoshop]tutorial sig maken

Offline Dark_Paul - 07/07/2006 22:22
Avatar van Dark_PaulPHP ver gevorderde hej,
ik ben begonnen met wat Photoshop tutorials, en nou wilde ik de sig-tutorial doen van snepar. http://www.site...amp;id=199
wat ik me afvraag, is hoe hij zijn 'rand' geselecteerd heeft. er staat met de polygon-lasso-tool. daarmee kan ik ook de selectie maken, maar bij snepar wordt de 'rand' (buitenkant) geselecteerd, terwijl bij mij automatisch de binnenkant wordt geselecteerd. bij hem staat er ook een selectielijn rondom zijn plaatje, weet iemand hoe het moet?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Duikboot - 07/07/2006 23:11
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Volgens mij was er een of andere sneltoets voor die dat om kon keren. CTRL+I misschien? Of CTRL+X ofzo?
Offline WimJ - 08/07/2006 00:05 (laatste wijziging 08/07/2006 00:08)
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Ctrl +x is knippen in photoshop 
Maar zal wel een sneltoets zijn,

Is er eerder in die tutorial niks over gezegd of een sneltoets combinatie vernoemd .
Mischien als je die uitvoerd, dat het lukt ofzo.
En anders moet je is een berichtje sturen naar snepar.:lamp:

MAAR  als je de border wilt selecteren,
Is het naar image gaan dacht ik en zoeken naar de select all functie , en dan kan je een border hier op aanmaken, of dergelijke wat je wenst...
Maar het is in ieder geval de select all functie die je in het menu van boven moet zoeken. 
Offline Ontani - 08/07/2006 00:09
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
ik denk dat hij eerst gewoon alles geselecteerd heeft en daarna met de polygon lasso tool de stukken eruit heeft geknipt.
dit kan door alt in te houden tijdens het selecteren.
Offline Pieter - 08/07/2006 07:58
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Selectie omkeren was trouwens Ctrl+shift+I.

Als je iets selecteert kan je met shift nog dingen erbij selecteren, met alt (ingehouden weliswaar) deeltjes selectie verwijderen.
Offline Dark_Paul - 08/07/2006 15:07
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde in de tut staat neits over sneltoets, en de laatste keer dat snepar online was, was in februari, dus ik verwacht niet echt een reactie op een pm.
ff Select -> Select all, en dan met alt ingedrukt uitknippen was de truc 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.238s