login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Taal Jasc PSP

Offline Jaimy_Hess - 10/06/2006 15:15
Avatar van Jaimy_HessNieuw lid Hallo,

Ik heb de Trial van Jasc PSP gedownload en geinstalleerd, maar... hij is engels. Nu moet ik toegeven dat engels niet mn sterkste vak is, en daarom wil ik er graag Nederlands van maken. Ik kan alleen niets op google vinden...

Kan iemand me helpen?


Jaimy.

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline flyingdragon - 10/06/2006 15:32 (laatste wijziging 10/06/2006 15:32)
Avatar van flyingdragon PHP beginner Nederlandse trial downloaden?^^ of Engels leren:p
Offline Stijn - 10/06/2006 15:52
Avatar van Stijn PHP expert gebruik een vertaalmachine. tik je engels woord in en vertaal het 
Offline flyingdragon - 10/06/2006 16:02
Avatar van flyingdragon PHP beginner Maar ik snap zowiezo niet waarom je hem in het nederlands wilt hebben:s ,
Alle tutorials gebruiken zowat de engelse versie, kan daar de knoppen ook weer gaan vertalen om uit te vinden wat ze daar in de nederlandse versie van gemaakt hebben:p ,
dus nogmaals: "Leer Engels":!: 
Offline Keith - 10/06/2006 16:30
Avatar van Keith Grafische gevorderde wat flyingdragon zegt.. en trouwens als je de nederlandse namen weet weet je nog niet wat ze doen. moet je dat alsnog leren.. Er is nix moeilijks aan engles in die programma's. het is alleen moeilijk omdat het programma moeilijk is en je denkt dat het door het engels komt, dat is niet
Offline svm - 10/06/2006 17:37 (laatste wijziging 11/06/2006 17:13)
Avatar van svm PHP ver gevorderde PSP is een makkelijk programma, ik ben kei slecht in engels, maar kan prima met PSP werken.
Gewoon wat uitproberen, net zoals bij alle software, dan kom je er wel uit.
Anders mail me maar voor vragen.
Offline Jaimy_Hess - 10/06/2006 18:11 (laatste wijziging 10/06/2006 18:15)
Avatar van Jaimy_Hess Nieuw lid Njah, jullie hebben allemaal wel een beetje gelijk... Maar dat van engels leren slaat nergens op: Ik zit in de 2e en k ben er mee bezig... Als of ik niet genoeg te leren heb (A)

Mja, weet iemand dan een Nederlandse site met artikelen, want dan heb ik iig nederlandse uitleg, met engelse knoppen (A)
Offline Keith - 11/06/2006 11:43
Avatar van Keith Grafische gevorderde Dat maakt egt geen drol uit.. ooit wel eens een tutorial gedaan? 
Offline Jaimy_Hess - 11/06/2006 13:58 (laatste wijziging 11/06/2006 14:02)
Avatar van Jaimy_Hess Nieuw lid Njah, k wil gewoon een site waar tutorials op staan (Pixel2life.com heb k al gevonden), maar k wil misschien nog een andere, want k vond er (dat kan aan mij liggen) weinig opstaan.
Offline BigBug - 11/06/2006 14:27
Avatar van BigBug PHP expert HOUD HET ENGELS!!!!

Met tutorials is het namelijk veel makkelijker! Het enige nadeel is is dat je soms niet weet wat het is, maar als je het uitprobeert weet je het... En als je alles hebt gehad hoef je de Nederlandse betekenis niet eens te weten.
Offline Jaimy_Hess - 11/06/2006 17:08
Avatar van Jaimy_Hess Nieuw lid Dat wilde ik ook hehe Ik bedoelde met m'n laatste post of iemand een site met (hopelijk lekker veel, heb ik wat te doen) veel tutorials.
Offline nemesiskoen - 11/06/2006 17:14
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Heeft weinig met grafisch te maken dit... eerder een cursus engels request oid. Als je vragen hebt, als je iets niet begrijpt 'stel ze!'. Probeer ook eens wat uit en dan kom je er wel. Je moet niet verwachten dat wij er voor gaan zorgen dat het zéker zal zijn dat je elke kleine feature begrijpt want believe me 'er is geen één programma waar ik elke feature van begrijp'. Als je nog vragen hebt horen we het wel, dit topic gaat nergens heen.
Offline Jaimy_Hess - 11/06/2006 17:16
Avatar van Jaimy_Hess Nieuw lid Dat had ik al in de gaten ja... Als er nou (ik heb gegoogled maar niets gevonden, ik ben er waarschijnlijk niet zo goed in) iemand een goede/geweldige/fantastische (:p ) site weet zou dit topic op slot kunnen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s