login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Menu automatisch meeschuiven + scrollbar

Offline rick1975 - 18/10/2011 10:31
Avatar van rick1975Nieuw lid Het gaat om de website http://www.haagsebeek.nl/

Deze website is niet door mij gemaakt, de opdrachtgever is er niet uitgekomen met de ontwikkelaar en heeft mij gevraagd wat aanpassingen te doen.

Deze aanpassingen daar kom ik zelf niet uit kom en wil vragen of iemand dit kan oppakken tegen betaling? (het liefst zo snel mogelijk:)

Zoals je ziet is de website horizontaal opgebouwd:

1) Als je bovenaan in het menu navigeert schuift de website op naar rechts nu kan je onderaan niet meer handmatig terug navigeren (de scrollbar kan alleen naar rechts)
2) Als je onderaan met de scrollbar naar rechts gaat wil de opdrachtgever dat het menu bovenaan mee naar rechts schuift zodat het menu altijd in beeld is.

Eerste vraag is kan het uperhaupt wat de opdrachtgever vraagt? Tweede vraag of je een inschatting kan maken hoeveel uur je hiermee bezig bent?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 18/10/2011 10:41
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
voor punt 2 ga je je menu relative moeten positioneren met css.
Offline rick1975 - 18/10/2011 12:22
Avatar van rick1975 Nieuw lid Dank, maar ik ben op zoek naar iemand die deze twee punten helemaal fixed.

Kan jij dit?
Offline Pieter - 18/10/2011 13:19 (laatste wijziging 18/10/2011 13:22)
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Als je het wil gedaan krijgen door iemand anders zal je bij samenwerken moeten kijken. Wij kunnen enkel je tips en hints geven hoe je het aan moet pakken.

Heb je zelf voldoende kennis?

Update: sowieso kan het, het zal enkel de vraag zijn als jij dit kunt.
Offline rick1975 - 18/10/2011 15:20
Avatar van rick1975 Nieuw lid Nee ik kan het niet.
Vandaar dat ik het hier vraag, dus ik begrijp dat ik deze vraag beter kan stellen onder "samenwerken"
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s