login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Website loopt vast in IE (Opgelost)

Offline Codestar - 14/01/2008 15:10 (laatste wijziging 09/12/2008 15:54)
Avatar van CodestarNieuw lid Hoi allemaal

Mijn weblog loopt regelmatig vast in IE6 en IE7. Meestal al bij het laden van de pagina. Ik ga er vanuit dat mijn Javascript de boosdoener is. Maar IE kennende valt Javascript nogal lastig te debuggen. Zeker als de pagina uberhaupt niet laadt.

Kan iemand van jullie me helpen met het oplossen van dit probleem?

Alvast bedankt.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Filip - 14/01/2008 15:16 (laatste wijziging 14/01/2008 15:19)
Avatar van Filip IRC guru Heb je al geprobeert het probleem te isoleren? Bijvoorbeeld om te testen delen van je website weghalen om te kijken in welk deel hij "vast" loopt?

Zo kan je starten met grote delen (header, content, footer) en verder en verder opsplitsen.

Ik moet wel zeggen, mijn firefox had ook last met je site te laden... laadtijd van over de 5 seconden voor de page zichtbaar werd..


EDIT::

In mijn IE7 laad je filmpje niet en krijg ik de foutmelding "bewerking is afgebroken" mijn gok gaat dus uit naar je script voor het filmpje
Offline cloudstrife - 14/01/2008 15:26
Avatar van cloudstrife PHP beginner Idd zoals nephilim zegt. Aan je javascript ligt het al niet want firebug in firefox geeft geen fouten.
Offline Codestar - 15/01/2008 00:19
Avatar van Codestar Nieuw lid @Cloudstrife:

Dat er geen fouten in mijn Javascript zitten wil niet zeggen dat IE er goed mee om gaat. Denk bijvoorbeeld maar een de verschillen in het DOM model.

@nephilim:

Het probleem isoleren was inderdaad een goed idee. sIRF vertraagt de pagina enorm. Zonder laadt het nu in ongeveer 1 seconden MET embedded fimpje en in 300 ms voor een pagina zonder.

Ik moet dus een manier vinder om sIFR sneller te maken en eventueel de embedded flash.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.158s