login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[C#] Applicatie crash

Offline Ultimatum - 11/06/2009 14:54
Avatar van UltimatumPHP expert Een klant waar mijn programma draait heeft heel vaak dat het programma dat ik heb gemaakt crasht. Ik heb een uitgebreide log class gemaakt maar alleen de info word gelogd en de errors niet. Verder heb ik de fout niet kunnen reproduceren dus ik ben afhankelijk van de informatie die ik van de klant krijg. De fout die komt is als volgt
Citaat:
Er is een fout opgetreden in Outlook Project Backup en het programma moet worden afgesloten.Onze exuses voor het ongemak.


Hier heb ik dus niets aan want ik kan niet debuggen etc.. Nu was mijn vraag dus, is er iets van een event die komt na een applicatie crash? Want dan zou ik in dat event nog snel alle informatie kunnen ophalen en opslaan.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 11/06/2009 14:59
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Je kan proberen zoveel mogelijk in try catches te steken en de exception te loggen naar een errog.log
Offline Ultimatum - 11/06/2009 16:02
Avatar van Ultimatum PHP expert Dat heb ik ook gedaan, ik heb een methode om info te loggen zoals als een bestand is geupload, ftp connectie geopend of gesloten en een methode om error te loggen. Beide hebben eige document om data zo veel mogelijk gescheiden en gelijk overzichtelijk te houden. Maar de info word dus wel weggeschreven maar opeens houd die op en word er geen error geschreven.
Offline rambo - 03/07/2009 17:02
Avatar van rambo HTML beginner Je zou het UnhandledException event af kunnen vangen. Heb het nooit werkend gezien, maar volgens de documentatie wordt deze opgegooid wanneer een (zoals de naam al doet vermoeden) niet afgevangen Exception optreedt: http://msdn.mic...ption.aspx.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.339s