login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[C#] Applicatie op meerdere threads draaien

Offline Ultimatum - 27/11/2008 16:41
Avatar van UltimatumPHP expert Ey, ik ben bezig met een applicatie die gegevens ophaalt en dan attachments upload naar ftp server. Maar wat ik graag wil is dat het uploaden in een aparte thread (of process, weet niet goed het verschil) zodat ik het uploaden kan stoppen en pauzeren. Maar omdat de gegevens nu in een listview staan en realtime worden verwijderd als ze zijn geupload krijg ik de foutmelding dat ik niet geen componenten kan wijzigen die op een andere thread zijn aangemaakt (de main thread in dit geval).

Maar het aanmaken op die 2de thread gaat me niet echt lekker af dus weet iemand een goede tutorial of een voorbeeld script? Want de tutorials die ik heb gevonden laten niet zien hoe ik data van thread 2 in een component van thread 1 gebruik. Hopelijk weet iemand een oplossing.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline cloudstrife - 27/11/2008 18:23
Avatar van cloudstrife PHP beginner Best altijd ff de mdsn doornemen, staat heel wat uitleg op en meestal voldoende voorbeelden.

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa645740(VS.71).aspx
Offline Ultimatum - 27/11/2008 19:22 (laatste wijziging 30/11/2008 15:02)
Avatar van Ultimatum PHP expert Ik zoek altijd op MSDN en heb de eerste 5 pagina's van google al afgezocht. Maar op de pagina die jij me gaf staat niet hoe je een component dat op thread 1 staat vullen met data vanaf thread 2.

Is er niemand die me kan helpen  .
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s