login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Vb.net nothing

Offline jojo9600 - 10/01/2011 20:37
Avatar van jojo9600Lid hallo

ik heb een probleemke voor school moest ik een personenlijst maken die heb ik gemaakt maar dan moet ik eigenlijk de nothing positie wijzigen ik moet ervoor zorgen dat als ik 2 de contactpersoon verwijder dat de 3 contactpersoon een plaatsje opschuif (i+1)

link personenlijst
http://users.fu...ogrammeren 1/les 10 oplossing oefeningen.txt

link opgave
http://users.fu...fening.txt

met veeeeeeel dank

anders zit ik in de problemen

thanks

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 10/01/2011 20:42
Avatar van Stijn PHP expert Waarom gebruik je geen Collections?
Bedankt door: jojo9600
Offline jojo9600 - 10/01/2011 20:44
Avatar van jojo9600 Lid het is een bijkomende taak ik versta er is niets van kunt u mij ermee helpen aub

thanks
Offline Ontani - 10/01/2011 20:50
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Het gemakkelijkste is je lijst van contactpersonen doorlopen en in een nieuwe lijst te steken. Lege items sla je gewoon over. Dan schuift iedereen vanzelf op.
Bedankt door: jojo9600
Offline jojo9600 - 10/01/2011 21:02
Avatar van jojo9600 Lid ZOU U HET KUNNEN DOEN VOOR MIJ AUB
Offline milco - 10/01/2011 21:47
Avatar van milco Lid dit is geen U Vraagt wij draaien site hea;)
Als je zelf eerst probeert voor het een ander te laten doen...

stel: Ik moet volgende week een examen maken, Dan ga ik toch ook niet aan jou vragen van Goh Kun jij dat niet even voor me doen...
Offline Mario - 10/01/2011 22:56 (laatste wijziging 10/01/2011 22:56)
Avatar van Mario Crew algemeen Ik zou inderdaad zoals stijn aangeeft een collection maken. In een collection kun je makkelijk je personen stoppen en tevens verwijderen.
Offline jojo9600 - 10/01/2011 23:26
Avatar van jojo9600 Lid ik weet het niet ik heb nooit iets gezien in vb.net en moet dit test aflegen voor een job

daarom dat ik hulp vraag ik doet het niet om te profiteren maar echt omdat ik het nodig heb
Offline Maarten - 11/01/2011 00:00 (laatste wijziging 11/01/2011 00:01)
Avatar van Maarten Erelid
jojo9600 schreef:
ik weet het niet ik heb nooit iets gezien in vb.net en moet dit test aflegen voor een job

daarom dat ik hulp vraag ik doet het niet om te profiteren maar echt omdat ik het nodig heb

Als u dit moet doen voor een job, en wij doen dit voor u, hoe had u dan gedacht uw job te vervullen zoals gewenst? Meestal zijn tests voor een job bedoeld om te zien of iemand capabel is voor een job, niet of dat iemand goed is het zoeken van vrijwilligers om de stront op te kuisen op Sitemasters. Voor die reactie alleen weiger ik al te antwoorden of ook maar enigszins te helpen op deze vraag, want dan kan u evengoed als werkloze dopgeld trekken en profiteren van de gemiddelde inwoner van -whatever country you are living in- in plaats van uw baas, die oeverloos zijn/haar tijd zal verknoeien met iemand die eigenlijk niet beschikt over de vereiste kennis voor een job.
Bedankt door: Joel, Abbas
Offline Mario - 11/01/2011 00:12
Avatar van Mario Crew algemeen Beetje sterk uitgedrukt van Maarten maar hij heeft natuurlijk in alle opzichten gelijk.

Als je nog nooit iets gezien heb in .net, zoals je zelf aanhaalt, hoe verwacht je dan door iemand anders werk in te leveren een volgende hindernis (opdracht van je baas) te kunnen nemen ?

Bij de minste "simpele" vraag zit je opnieuw vast.
Beter is jezelf (en eventueel toekomstige baas) niets wijs te maken..

Greetzz
RedThread.
Bedankt door: Abbas
Offline Abbas - 11/01/2011 01:58 (laatste wijziging 11/01/2011 01:59)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
ZOU U HET KUNNEN DOEN VOOR MIJ AUB
Ten eerste mag je zulke reacties al achterwege laten vanwege de inhoud. Daar komt dan nog eens bij dat je je op een heel onbeleefde en opdringerige manier naar voren brengt door alles in hoofdletters te zetten. Ook dat mag gerust achterwege blijven.

Verder kan ik me perfect vinden in wat Maarten in zijn reactie schrijft. Deze community bestaat erin om anderen verder te helpen met problemen waar ze mee zitten. Dit is geen community waar je anderen jouw werk kan laten doen zonder zelf iets te moeten doen en waar je zelf niets uit leert. Als het dan nog om een eenvoudige schooltaak ging, maar het gaat hier om een test om jezelf te bewijzen tegenover anderen. Je topic en reactie duiden voor mij op een gebrek van verantwoordelijkheidszin naar jezelf en ook naar anderen toe.

Van iemand van 22 jaar, die normaal zélf op onderzoek zou moeten kunnen trekken bij een probleem, had ik meer verwacht!
Bedankt door: Joel, Maarten, dmbekker
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.198s