login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Form met dunne rand als volumeregeling (Opgelost)

Offline MrWolf - 14/12/2009 15:54
Avatar van MrWolfLid Ik wil in mijn programma een form met een dunne rand net als de volumeregeling. Ik ben al aardig ver, ik heb de Text op "" gezet, en de ControlBox weggehaald. Ik wil dat je het scherm niet kan vergroten en verkleinen. Ik heb dus de Formborderstyle op FixedSingle gezet, maar nu heb je dat mooie randje niet meer. Hoe kan ik dat wel doen?

Mr. Wolf

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 14/12/2009 16:26
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
SizeGripStyle = Hidden instellen
Offline MrWolf - 14/12/2009 16:33
Avatar van MrWolf Lid Verandert niks...
Offline Abbas - 14/12/2009 16:43
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Zet gewoon de Minimize en Maximize Box op false en de FormBorderStyle op FixedDialog. Zo heb je enkel het kruisje nog! 
Offline MrWolf - 15/12/2009 16:45 (laatste wijziging 15/12/2009 16:46)
Avatar van MrWolf Lid
titjes schreef:
Zet gewoon de Minimize en Maximize Box op false en de FormBorderStyle op FixedDialog. Zo heb je enkel het kruisje nog! 

Dat was niet helemaal de bedoeling.
Normaal heeft een scherm aan de bovenkant een titlebar met (klinkt logisch) een titel. Ook staat daar in min, max en kruisje. De volumeregeling heeft dit niet (net als het intellisence schermpje als je halverwege het typen van iets bent.). Daar staan aan alle kanten een kleine, dunne rand. Dit heb ik al, maar nu kan je hem "resizen". Dat wil ik niet.
Offline Chilion - 15/12/2009 17:21
Avatar van Chilion MySQL interesse resize = false....
Offline Abbas - 15/12/2009 21:32
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Chilion schreef:
resize = false....
Wat?! 
Bedankt door: Chilion
Offline Mario - 15/12/2009 21:38
Avatar van Mario Crew algemeen Zet de propertie MinimumSize en MaximumSize gelijk aan de waarde als de Size propertie.
Bedankt door: MrWolf
Offline Ontani - 15/12/2009 22:45
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Ik weet trouwens niet hoe er uw volume regeling uitziet, maar de mijne heeft een even dikke rand als de rest van m'n windows forms...
Offline Wim - 16/12/2009 09:46
Avatar van Wim Crew algemeen Volgens mij wil hij gans zijn titelbar weg, dus de hele balk waar minimize, maximize en close in staat.

Misschien ben je hier iets mee: http://www.expe...08586.html
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s