login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

xslt2 xpath2

Offline cloudstrife - 16/10/2008 17:57
Avatar van cloudstrifePHP beginner Iemand enig idee hoe je volgende functies kan gebruiken http://www.w3schools.com/xpath/xpath_functions.asp ?

Heb het geprobeerd via .net maar wordt blijkbaar (nog) niet ondersteund.

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Kevin - 16/10/2008 18:31
Avatar van Kevin Crew Ajax/REST Is dat niet voor XML?
Offline cloudstrife - 16/10/2008 18:43
Avatar van cloudstrife PHP beginner Ja, maar gebruik de .net classes om oa de transformatie uit te voeren en deze moeten overweg kunnen met xslt2 en xpath2 en dat schijnt blijkbaar niet te lukken.
Offline Abbas - 16/10/2008 19:38
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Google: .NET XSLT
Google: .NET XPath
Heb de eerste paar resultaten eens bekeken en ik denk dat je daar we wat mee kan! 
Offline cloudstrife - 16/10/2008 20:01
Avatar van cloudstrife PHP beginner
titjes schreef:
Google: .NET XSLT
Google: .NET XPath
Heb de eerste paar resultaten eens bekeken en ik denk dat je daar we wat mee kan! 

xslt geen probleem, maar zoals ik in de titel van het topic al aangeef gaat het over xslt 2 en xpath 2, deze beschikken over heel wat meer functies dan xslt 1 en zou graag gebruik maken van deze functies...
Offline Abbas - 16/10/2008 20:09
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Dude seriously! 
KLIKKI, je kan zelfs de code downloaden!
Offline cloudstrife - 16/10/2008 20:45
Avatar van cloudstrife PHP beginner Dude seriously!

Ik zoek hoe ik ze met .net kan processen, niet via een tooltje ergens in de browser. Was zelf al op die saxon gekomen, die is echter niet gratis en niet echt geschikt voor de omgeving waar ik het nodig heb.
Offline rredspike1 - 17/10/2008 02:26
Avatar van rredspike1 Lid ho ho rustig maar :-)

hij probeert je te helpen! wees blij met hulp!
...en misschien moet je maar gewoon accepteren dat het niet ondersteunt word! zoek ze!
Offline Abbas - 17/10/2008 02:30
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Bedankt voor je reactie rredspike1, ik denk er net zo over! Ik probeer je alleen maar te helpen, als hetgeen ik je geef niet is waar je achter zoekt moet je niet zo snauwen!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.193s