login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[VB.NET] Meerdere developers op 1 project (Opgelost)

Offline Ontani - 18/03/2008 23:22
Avatar van OntaniGouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Hebben jullie al ooit met meerdere programmeurs/ontwikkelaars/db-designers op 1 .NET project gezeten?

Hoe werd dit dan gedaan in verband met broncode sharen.

Nu hebben wij 1 centraal project op een netwerk schijf die iedereen open heeft staan, zolang niemand in hetzelfde form zit te werken zijn er geen problemen. Buiten dat het netwerk wel eens wat kan tegenwerken. Niemand kan builden / runnen als 1 iemand een fout schrijft in zijn code.

Is Subversion een optie voor dergelijke dingen of heeft .NET een alternatief?

Zo kan het praktisch allesinds niet blijven werken.

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Sitebase - 18/03/2008 23:35
Avatar van Sitebase PHP expert Microsoft heeft hier zelf software voor, namelijk Sourcesafe. Wij gebruiken dit op het werk ook altijd.
Offline Ontani - 18/03/2008 23:54
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Hebben we ook een tijdje gebruikt maar dat bleek nogal buggy te verlopen. Misschien eens kijken naar VisualSVN ofzo.
Offline Abbas - 18/03/2008 23:57
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Misschien kan je werken met SharePoint? Ik weet niet of dat is wat je exact bedoelt, maar ik weet dat het dient om samen te kunnen werken aan projecten. Het moet wel geinstalleerd worden op een Server 2003.
Offline ArComAr - 19/03/2008 13:18
Avatar van ArComAr VB.NET gevorderde Misschien visual studio team system eens bekijken. Heb er wel zelf nog niet mee gewerkt in multi-user environment.
Offline GTW - 19/03/2008 17:01
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
Je kan ook Tortoise CVS gebruiken, dat werkt goed. Alleen je moet afspreken dat iedereen aan zijn eigen schermen werkt. (das wel zo handig)
Dit programma kan evt als het echt nodig mocht zijn 2 bestanden 'mergen' maar dat is af te raden 
Offline Ontani - 19/03/2008 18:48
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Zoals ik in m'n beginpost vroeg of svn wel een optie zou zijn, maar liefst een .NET alternatief. Het grootste probleem ligt ook bij het builden en compilen. Dit moet nu op de pc's gedaan worden en is veelste traag bij grote projecten, we zijn een alternatief aan het zoeken waardoor we de server kunnen laten builden of compilen.
Offline nemesiskoen - 04/06/2008 16:58
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Ik weet dat het topic maanden geleden is geopend, maar in ieder geval hoop ik hier toch een oplossing te geven: Microsoft Groove, een onderdeel van MS Office, is het Microsoft alternatief voor Subversion/Tortoise SVN/... Je kan het integreren in Sharepoint Server (misschien ook services, dat weet ik niet vanbuiten). Veel plezier ermee:-)
Offline Ontani - 04/06/2008 17:00
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Microsoft is ondertussen uitgekomen met een Nieuwe ontwikkelomgeving: Microsoft Team Foundation en Foundation Server.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s