login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

rekenmachine (Opgelost) | Pagina 3

66 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 04/01/2008 12:40
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Misschien de laatste paar replies, maar voor de rest heb ik hem gewoon stukje per stukje geholpen waar het nodig was! 
Offline kickasgamer - 04/01/2008 13:46
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde jep das waar nu ga ik de thread ook aanvinken als opgelost, alleen zou ik eerst misschien nog even een idee willen hebben wat soort prgramma ik als volgt kan maken, met tutorials natuurlijk, voor men VB.net te leren
Offline Ontani - 04/01/2008 13:48
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
combinatie met MS Access een soort agenda systeem maken. Niet al te moeilijk en maakt je meteen bekend met SQL in .NET (is net hetzelfde, maar het maakt het allemaal net iets interresanter)
Offline kickasgamer - 04/01/2008 13:52 (laatste wijziging 04/01/2008 14:08)
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde maar dan zou de tut van Verbinding_met_MS_Access_Database moeten worden uitgebreidt met de code van een VB.net script

EDIT: opnieuw een vraagje, want ik wouw het probleem met delen door 0 eruit halen. Maar waarom werkt dit niet ?
  1. Try
  2. totaal2 = totaal1 / Convert.ToDouble(display.Text)
  3. Catch x As Exception
  4. MessageBox.Show("error: 1" & Environment.NewLine() & "Delen door 0 gaat niet")
  5. End Try
Offline Abbas - 04/01/2008 14:49 (laatste wijziging 04/01/2008 14:50)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
maar dan zou de tut van Verbinding_met_MS_Access_Database moeten worden uitgebreidt met de code van een VB.net script
Komt nog, maar eerst zijn het examens! 

Kijk eerst of de bewerking een deling is (dit doe je al) en dan kijk je of het tweede getal een 0 is. Is dit het geval dan doe je de deling gewoonweg niet. Als je met Exceptions wil werken, gebruik dan dit: KLIK. Een van m'n tutorials, handig als je ze eerst eens allemaal leest want het zijn tutorials over algemene zaken in .NET (Cookies, Exceptions, Arrays, Validators, ...)! 
Offline kickasgamer - 04/01/2008 14:57
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ok, bedankt 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.196s