login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Login met levels (+ cookie) [PHP-MySQL]

Offline Bullitt - 24/08/2005 12:26 (laatste wijziging 24/08/2005 12:53)
Avatar van BullittNieuw lid Hallo, kan er me soms iemand helpen aan een (echt goede) tutorial waarin ik kan leren hoe ik een loginsysteem maak (wel een veilig systeem) met MySQL?

(dit heb ik niet terug gevonden bij de tutorials hier en op google vind ik niks waar ik aan uit kan)

ik zou willen werken met levels (admin, mod, member, guest(niet ingelogged dus)).

het zou zo veilig mogelijk moeten zijn.

maar zoals meestal moeten admin, mod, member & guest verschillende toelatingen hebben.

het maakt me niet uit als dit met 2 of 3 tutorials moet uitgelegd worden. ik wil het gwn leren en kunnen.


ik werk vollop met includes dus ik weet niet als dit problemen kan geven ( switch & case systeem )

ik zou willen werken met een cookie om ingelogged te blijven (tenzij me iemand kan duidelijk make wrm ik beter met sessions ofzo zou werken).


Greetz,

Bullitt

voor een preview waar het moet komen : http://www2.colombeen.be

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline brechtjeu - 26/08/2005 17:56
Avatar van brechtjeu Onbekend hey,
mss kan je maar beter een loginsysteem hier in de scripts kopieren en dan analyseren, ik denk dat je daar wat meer van opsteekt 

grt
Offline Bullitt - 29/08/2005 21:03
Avatar van Bullitt Nieuw lid ja, maar ik vind er geen die aan m'n behoeften voldoet... 
Offline Rens - 29/08/2005 21:11 (laatste wijziging 29/08/2005 21:11)
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
PHP:

Verwerken van formulieren (registreren / inloggen)
Variabelen en veiligheid
Mailfunctie (optioneel, account activeren)
Cookies

MySQL:

Inleiding
Select (gegevens ophalen)
Update (profiel bewerken)
Where
Inlogsysteem met MySQL

Ik denk dat je daar wel mee vooruit kunt^^
Offline Ibrahim - 29/08/2005 21:13
Avatar van Ibrahim PHP expert je denkt toch niet dat een tutorial/script precies aan je behoeften zullen voldoen... Je moet altijd klein beginnen en dan opbouwen.

Het beste is zoals brechtjeu zegt.

Een script kopieren en analyseren. Zodra je daarmee klaar bent ga je zoeken op dit forum naar vragen over statussen en lees je de cookie tutorial hier op deze site. Dan als je er echt niet uitkomt, kun je hier je vraag stellen 
Offline Dennis - 29/08/2005 21:21 (laatste wijziging 29/08/2005 21:27)
Avatar van Dennis Gouden medaille

Grafische expert
Dit script al eens bekeken?
http://www.site...&id=85
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s