login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Verbinding maken met andere databases

Offline betterdays - 21/03/2011 19:47
Avatar van betterdaysLid Beste leden,

Hier ben ik weer met een vraagje. Ik heb al wat zitten zoeken over dit onderwerp, maar er worden veel verschillende dingen verteld.

Kan ik zonder veel moeite met verschillende database verbinding maken vanaf 1 website. Deze databases zijn van websites die niet van mezelf zijn, maar die mij wel toestemming hebben gegeven (samen met de nodig paswoordgegevens) om een connectie te maken met hun website.

Spijtig genoeg zijn blijkbaar de normale databasegegevens niet genoeg om een verbinding te maken. Graag hoor ik van jullie wat ik dan wel moet doen? Moet hun host dit veranderen in de instellingen of kan ik dat vanuit hun database ook zelf doen?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline dmbekker - 21/03/2011 19:55
Avatar van dmbekker Lid Zoek je zoiets?

Google.be: mysql server allow external connections
Google.be: Allow external connections mysql
Offline betterdays - 21/03/2011 20:18
Avatar van betterdays Lid Ja misschien wel, maar ik kan zelf toch niet de database instellingen wijzigen ofwel?
Offline Martijn - 21/03/2011 21:28
Avatar van Martijn Crew PHP DFan zul je het ze toch moeten vragen. Databases zijn niet zomaar beschikbaar buiten de localhost beveiling
Offline betterdays - 22/03/2011 10:48
Avatar van betterdays Lid @ Martijn: thanx! Ik dacht al dat dit niet mogelijk ging zijn  
Offline Ontani - 22/03/2011 11:49
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Met mysql gaat dit perfect, je host of als je zelf via directadmin aan die optie kan moet gewoon als access modified % instellen. Het kan wel zijn dat je host ook je ip in de firewall moet toevoegen.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s