login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

wat is er mis in mijn query? (Opgelost)

Offline joannis11 - 13/08/2010 17:55 (laatste wijziging 13/08/2010 17:57)
Avatar van joannis11Nieuw lid
  1. INSERT INTO $from (id, username, show_username, password, first_name, last_name, email_adress, xfire_adress, msn_adress, skype_adress, hobbys, html_skills, css_skills, php_skills, mysql_skills, c_skills, bat_skills, ip_adress, last_ip, confirm_hash, is_activated, date_created) VALUES ('', '$row['username']', '$row['show_username']', '$row['password']', '$row['first_name']', '$row['last_name']', '$row['email_adress']', '$row['xfire_adress']', '$row['msn_adress']', '$row['skype_adress']', '$row['hobbys']', '$row['html_skills']', '$row['css_skills']', '$row['php_skills']', '$row['mysql_skills']', '$row['c_skills']', '$row['bat_skills']', '$row['ip_adress']', '$ip_adress', '$row['confirm_hash']', 1, NOW())


Wat is er mis mee?

(Zonder die ' ' om de row's heen, doet hij precies hetzelfde!

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline svm - 13/08/2010 18:07
Avatar van svm PHP ver gevorderde probeer hem eens uit te voeren met mysql_query("sql-query"); dus tussen dubbele aanhalingstekens om de query ".
Vervolgens vervang je de vars als '$row['username']', door '". $row['username'] ."',.
Dus na de ' een dubbele quote met een punt ". en op het eind andersom ."

Maar wat is de fout dan?
Bedankt door: joannis11
Offline Filip - 13/08/2010 18:12
Avatar van Filip IRC guru En wat doet die dan wel of niet? Je laat wel de code zien maar niet de fout...
Offline joannis11 - 13/08/2010 18:14 (laatste wijziging 13/08/2010 18:34)
Avatar van joannis11 Nieuw lid heb hem nu in mijn localhost gezet (gebruikte ervoor ZEND)

Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in C:\xampp\htdocs\confirm.php on line 27

Dat is waar die $row['username'] is, bij het eerste haakje 
En, ik ga dit nu eerst proberen, want had wel met de dubbele quotes geprobeert, en werkte ook al niet... 
Dus, de combinatie zal het wel zijn, is waarschijnlijk ook zo als je een beetje nadenkt xD

Heb het nu zo gedaan:

'$row["username"]'

Ik gebruik nu gewoon double quotes in de row zelf 
Ik denk dat ik echt moet werken aan mijn logische nadenken 
Want, het is begrijpelijk dat hij die $row[ als invoer fouttelde 

EDIT:
Om een of andere reden gaf hij mij eerst niet aan, dat het fout was, en nu wel -.-

SOLVED! (opgelost)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s