login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Dataverkeer

Offline ArcanA - 16/02/2010 13:58
Avatar van ArcanAPHP beginner Hallo,

Ik heb een vraagje. Stel nu dat ik bijna aan mijn 100% dataverkeer zit voor de maand om is, is het dan mogelijk om mijn site aan een externe database te koppelen waar ik nog voldoende dataverkeer heb?

Mvg,
Niels

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 16/02/2010 14:01
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Dit zou mogelijk zijn maar dan moet je die andere database ook synchroon houden met je huidige database wat waarschijnlijk je limiet er helemaal door gaat jagen.
Offline Joost - 16/02/2010 14:41
Avatar van Joost PHP expert Vermoedelijk levert je dit alleen maar extra dataverkeer op, omdat er i.t.t. werken met een interne database dan wel data naar je server wordt gestuurd(vanaf de externe database).

Bij een interne database wordt er helemaal geen dataverkeer gebruikt in de connectie (in ieder geval niet het dataverkeer wat gelimiteerd is bij hosting). Alle data gaat gewoon over het filesystem van een server.

Bij een externe database moet de data vanaf de externe databaseserver ook weer terug naar je (web)server, wat dus traffic oplevert tussen de 2 servers, dataverkeer dus.
Offline Ontani - 16/02/2010 15:14
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Het grootste verkeer zal idd niet bij je gegevens liggen maar bij data zoals afbeeldinge, css bestanden, javascript files enz...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s