login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Verbinding geherinitialiseerd

Offline StannY - 21/12/2009 23:22
Avatar van StannYHTML beginner Ik heb een formulier (wat weliswaar nog niet af is, maar wat er is zou toch al moeten werken..)
Nu als ik iets verander en op de knop updaten klik, dan krijg ik in Firefox en in Internet Explorer de foutmelding "De verbinding werd geherinitialiseerd". Ik heb geen flauw idee wat de oorzaak kan zijn... Als ik daarna terug naar de pagina ga, of in de database ga kijken, dan zie ik wel dat het formulier verwerkt is zoals het hoort, wat mij nog meer verbaasd... 

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Milo - 22/12/2009 00:02
Avatar van Milo Nieuw lid Die zin komt überhaupt niet voor in je script of wel?

Als je nu een een fatsoenlijke foutmelding maakt en alles even netjes opbouwt kom je al een stuk verder...
We kunnen je nu namelijk niet helpen.
Offline StannY - 22/12/2009 13:18
Avatar van StannY HTML beginner is niet de bedoeling dat daar een foutmelding komt hé... is trouwens bij elk formulier zo, als er op een knop geklikt wordt krijg ik die melding...
Offline ArieMedia - 22/12/2009 13:33
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Ontopic:

wat doet connect(); ?
Wat staat daar allemaal in (password ect. even weghalen)

Offtopic:
$arr_film=mysql_fetch_array(mysql_query("SELECT * FROM film WHERE id =" . $_GET['id']));

Is vreselijk gevoelig voor sql-injectie, als ik naar bewerk.php?id=1 OR 1 = 1 ga, dan haal ik alle records op.
Offline NTS64 - 22/12/2009 14:23
Avatar van NTS64 PHP gevorderde Dit betekent dat de openstaande HTTP verbinding door de server(of een firewall) wordt gesloten... Ik denk daarom dat het niet ligt aan jouw scriptje, maar eerder aan je server of firewall/proxyserver... Tenzij je dit natuurlijk met eoa header in je scriptje laat gebeuren...
Toon dus eens functies.php
Offline StannY - 22/12/2009 15:26 (laatste wijziging 22/12/2009 15:27)
Avatar van StannY HTML beginner @ArieMedia:
  1. function connect(){
  2. mysql_connect('localhost', 'user', 'passw') or die ("connecteren mislukt...");
  3. mysql_select_db('films') or die ("Database selecteren mislukt...");
  4. }

en gevoelig voor sqlinjectie, niet erg, want wordt toch gewoon door mezelf gebruikt 
@NTS64: geen flauw idee hoe men firewall/proxyserver (die ik zelfs niet heb) hier iets mee te maken kan hebben, want script wordt geschreven en getest en gedraait op een en dezelfde pc... Maar moest het hier iets mee te maken hebben: ik draai Windows 7 business 64bit met alle standaardinstellingen...
Offline NTS64 - 22/12/2009 16:32 (laatste wijziging 22/12/2009 16:37)
Avatar van NTS64 PHP gevorderde Wat voor webserver draai je? Heb je onlangs iets in de instelling van die webserver veranderd?

Edit: Toon ook eens bewerk_verwerk.php
Offline StannY - 22/12/2009 16:35
Avatar van StannY HTML beginner wamp met alle standaardinstellingen...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s