login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

WHERE niet alles tonen

Offline markdekker - 19/11/2008 08:59 (laatste wijziging 19/11/2008 09:01)
Avatar van markdekkerNieuw lid Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb een soort van game database gemaakt. Nu heb ik een aparte pagina gemaakt die alleen games toont waarvan de uitgave vandaag of verder in de toekomst is.

  1. $select = "SELECT id, lidid, cat, titel, shop, DATE_FORMAT(uitgave,'%d-%m-%Y') AS uitgave1 FROM games WHERE uitgave > NOW() ORDER BY uitgave ASC LIMIT ".$begin.", ".$website['games']."";
  2. $query = mysql_query($select)or die(mysql_error());


Het bovenstukje stukje lees dus alleen games uit waarvan de uitgave datum vandaag of later is. Alleen ik heb het probleem dat hij alle games uitleest maar niet toont. het niet tonen van alle games dat is goed, alleen hij maakt wel een nieuwe rij aan in de site.

Voorbeeld: http://www.next...se/archief

Op de site is te zien dat er 4 paginas zijn, alleen dat horen er maar 2 te zijn omdat er niet meer games zijn met de datum van vandaag of later.

Wat ik nu wil is dat er in het stukje code komt dat games met een uitgave datum in het verleden niet worden uitgelezen. Dus dit moet aangepast worden. WHERE uitgave > NOW()

Hopelijk is het een beetje te volgen maar in iedergeval alvast bedankt.

Mark

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 19/11/2008 09:02
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
het probleem zit niet in je query maar in je pagina navigatie, die houdt waarschijnlijk nog rekening met alle resultaten en niet met de gefilterde
Offline Kr4nKz1n - 19/11/2008 09:18
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend We hebben te weinig code om dit probleem goed te bekijken. Hoe kom je aan het totaal aantal pagina`s etc.
Offline markdekker - 19/11/2008 11:34
Avatar van markdekker Nieuw lid het is opgelost, het lach inderdaad aan de pagina navigatie.
Offline Kr4nKz1n - 19/11/2008 12:24
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Het lag.
Oké, maar voor de volgende keer is het dus handig om wat meer code te plaatsen.
Offline jc2 - 19/11/2008 19:47
Avatar van jc2 PHP interesse Klik nog even op de 'topic opgelost'-button
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s