login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Select met session (Opgelost)

Offline thomasje - 24/10/2007 10:05
Avatar van thomasjeMySQL beginner Ik wil doormiddel van een eerder gezette session een rij uit mijn database halen. Ik heb nu de volgende code:
  1. ("SELECT * FROM advertentie WHERE klantnummer =" echo "".$_SESSION['loggedin']" ")
Maar dit werkt niet. Wie weet er wat anders op ook een extra " of ' helpt niet.

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rens - 24/10/2007 10:07
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Je hebt geen echo nodig.
  1. "SELECT * FROM advertentie WHERE klantnummer =".$_SESSION['loggedin']

Is genoeg.
http://www.site...len_in_PHP
http://www.site...veiligheid
Offline thomasje - 24/10/2007 10:33
Avatar van thomasje MySQL beginner Ik blijf de volgende foutmelding krijgen, en ik ben nieuw in php dus ik weet nu scht even niet meer hoe ik die op moet lossen.

Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING in C:\xampp\htdocs\zelfrioolontstoppen\login\adverteerders\mijn_adv.php on line 37

Ik heb de volgende volgende PHP code:

  1. $qSelect_berichten = mysql_query("SELECT * FROM advertentie WHERE klantnummer =".$_SESSION['loggedin'] ") " or die (mysql_error());
  2. while($aBerichten = mysql_fetch_array($qSelect_berichten))
Offline Rens - 24/10/2007 10:34
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
  1. $qSelect_berichten = mysql_query("SELECT * FROM advertentie WHERE klantnummer =".$_SESSION['loggedin']) or die (mysql_error());

Kijk en vergelijk met wat jij hebt.
Offline thomasje - 24/10/2007 10:54
Avatar van thomasje MySQL beginner Ik blijf nu deze foutmelding krijgen:

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
Offline Sar - 24/10/2007 10:57 (laatste wijziging 24/10/2007 10:58)
Avatar van Sar PHP interesse