login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Problemen met account aanmaken

Offline promotools - 16/01/2007 07:36 (laatste wijziging 16/01/2007 07:36)
Avatar van promotoolsNieuw lid Ik heb het spel gettostreets op een betaalde server gezet,maar nu kunnen er geen accounts aangemaakt worden.Aangezien ik nog niet veel kaas van php gegeten heb,zit ik ondertussen met mijn handen in het haar.
Het spel heeft eerst op lycos gestaan en daar werkte die perfect.Maar nu werkt het ineens niet meer.Als je nu een account aanmaakt met een inlognaam(maak niet uit welke)dan geeft die aan dat het account al bestaat.
Als je niet begrijp wat ik bedoel probeer dan maar een account aan te maken op de hier onderstaande site.(is geen spam,want de site werkt niet)
http://www.gettostreets.nl

Wie weet wat het probleem kan zijn aangezien ik er nu al bijna een week mee bezig ben.

Groeten nico

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ultimatum - 16/01/2007 07:44
Avatar van Ultimatum PHP expert Zonder code kunnen wij ook niet meer doen dan jou. Dus plaatst de desbetreffende code eens op www.plaatscode.be
Offline promotools - 16/01/2007 07:46
Avatar van promotools Nieuw lid Welke code wil je hebben,want het spel heeft 6 mappen en 47 pagina's

Groeten nico
Offline Simon - 16/01/2007 07:51
Avatar van Simon PHP expert die van registreren zeker?
Offline promotools - 16/01/2007 07:52 (laatste wijziging 16/01/2007 11:09)
Avatar van promotools Nieuw lid Gedaan de code staat nu op

http://www.plaatscode.be/3831

Als jullie willen kijken of er een fout inzit graag.

Groeten nico
Offline Thomas - 16/01/2007 11:21
Avatar van Thomas Moderator Wie heeft de scripts gemaakt? Ga daar eens mee praten zou ik zeggen .
Offline promotools - 16/01/2007 11:42
Avatar van promotools Nieuw lid Hoezo dat ?
Als je wat zegt zeg dan ook de reden,want hier schiet ik ook niks mee op.

Groeten nico
Offline Thomas - 16/01/2007 12:04
Avatar van Thomas Moderator Als iemand die site op jouw verzoek heeft gemaakt, en dus een "produkt" aflevert, dan lijkt het mij niet de bedoeling dat wij dit "produkt" van jou gaan debuggen - dat lijkt mij de verantwoordelijkheid van de programmeur(s).

En als je je "produkt" verhuist van site A naar site B, dan heb je dit soort problemen altijd, hetzij door server-instellingen die verschillen, hetzij door "hard-coded" variabelen zoals (sub)domeinnamen, hetzij door slechte programmering (geen gebruik van superglobals etc.).

Ik begrijp dat je de problemen snel wilt oplossen, maar je had de verhuizing wellicht wat beter voor kunnen bereiden, bijvoorbeeld door een tijd parallel proef te draaien, i.p.v. (ogenschijnlijk) de stekker uit je oude site te trekken op het moment dat je je nieuwe site -zonder te testen- hebt draaien, en dan tot de conclusie komen dat "het niet werkt"?

Met mijn reactie schiet je inderdaad niet zoveel op, maar ik hoop dat je in het vervolg wat meer tijd steekt in de voorbereiding van een dergelijk verhuizing, want met dit soort ondoordachte acties hoef je niet op mijn sympathie te rekenen.
Offline promotools - 17/01/2007 14:30 (laatste wijziging 23/01/2007 07:17)
Avatar van promotools Nieuw lid Kan iemand mij vertellen wat ik in de onderstaande regel moet invullen,want ik krijg steed de foutmelding van de database

if(!(@mysql_pconnect("localhost","Wat komt hier?","Wat komt hier?") && @mysql_select_db("Wat komt hier?")))
Offline DenMette - 23/01/2007 07:23
Avatar van DenMette PHP gevorderde localhost, username, password
database naam
Offline Rens - 23/01/2007 09:16
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
PHP.net: mysql_pconnect
PHP.net: mysql_select_db
Die links kunnen jou er alles over vertellen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s