login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

C-MON

Offline indounit - 09/04/2005 17:48 (laatste wijziging 09/04/2005 18:04)
Avatar van indounitNieuw lid hallo, ik ga een flashfilmpje maken en iemand heeft mij gezegt dat c-mon wel leuk is. Zou iemmand dan even mij c-mon kunnen sturen, want als ik hem zelf maak ziet hij er msichien anders uit.

je kan me toevoegen op msn: ricovalentijn@gmail.com
je kan me ook e-mailen maar die kijk ik niet elke minuut.


bedankt :p  


Edit: Kan iemmand mij helpen om een verhaal te evrzinnen waar het over gaat en waar het zich afspeeld  thanks..

15 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dekin - 09/04/2005 18:58 (laatste wijziging 09/04/2005 19:08)
Avatar van Dekin Nieuw lid Ja maar dat is al van vinTage.
Bedenk zelf eens een figuur en probeer dat eens te maken. Anders kaap je eigenlijk het idee van een ander.
moet jij weten hoe je hem noemt en een verhaal maken. Bijvoorbeeld dat iemand een virus bestrijd ofzow:lamp: .
Weet ik veel:p .

Citaat:
Dekin in het orginele topic stond juist dat een andere persoon verder kon gaan met C-Mon, of heb ik zoeen slecht geheugen

Ooh srry niet opgevallen:s .
men excusses;-)
Offline DownForZ - 09/04/2005 19:01
Avatar van DownForZ HTML interesse Dekin in het orginele topic stond juist dat een andere persoon verder kon gaan met C-Mon, of heb ik zoeen slecht geheugen 
Offline indounit - 09/04/2005 19:03
Avatar van indounit Nieuw lid ja ik heb et zelf ook gezien
als je dat filkmpje bekijkt staat et eronder
Offline Rens - 09/04/2005 19:14
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Murfy z'n avater, er staat dan wel c-murfy, maar dat is zo te veranderen:p
http://www.sitemasters.be/web/avatars/177.jpg
Offline Maarten - 09/04/2005 19:21 (laatste wijziging 09/04/2005 19:23)
Avatar van Maarten Erelid Ik heb een .fla met enkele gemoedstoestanden van c-mon, maar ik heb mijn pc nu niet, maar voeg me alvast maar toe op msn, morgen kom ik wel online en stuur ik je hem. (murfy[at]sitemaster[dot]be)

Ik speel namelijk een hoofdrol in die afleveringen: ik ben de tweede agent van links in die auto (de eerste is Joël). 
Offline kareljan - 17/04/2005 20:23
Avatar van kareljan Onbekend MHAHA, WAT EEN HOOFDROL 
Offline remy - 17/04/2005 20:31
Avatar van remy PHP ver gevorderde :p maarja, c-mon is nu dood:p je zult iets moeten bedenken om hem tot leven te wekken (appel ofzo)^^
Offline kareljan - 17/04/2005 20:32
Avatar van kareljan Onbekend neenee apple...
Offline MechaVore - 17/04/2005 20:35
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
nee, hij komt uit het ziekenhuis , met pleisters op zijn bek en dan gebeurd er weer wat ..
Offline kareljan - 17/04/2005 20:42
Avatar van kareljan Onbekend :d jaa, we nemen dezze topic om ideeën voor scenario's te gebruiken!

mine:

We zien de vrachtwagen in vooranzicht en C-mon kleeft aan de voorkant. Daarna stop de vrachtwagen en stapt murfy (om hem toch maar iets belangrijks te geven) uit en trekt c-mon van de voorkant. Dan zwemt c-mon vlug weg en gaat achter vrachtwage zitten Joël start de vrachtwagen en de uitlaatgassen komen in C-mon's gezicht, C-mon wordt helemaal groen en daarna paars. toch heeft hij nog de kracht om op een bankje te gaan zitten. Dan komt er een dikkerd langs de andere kant van de bank zitten en door het gewicht van de dikkerd kantelt de bank en wordt c-mon weggekatapulteerd en hij vliegt met z'n bek tegen een electriciteitspaal. hij wordt zwaar geëlectrocuteerd en valt naar beneden, recht op een hele berg zachte kussens. HOEF denkt hij maar dan komt de vrachtwagen af en overrijdt hem nogmaals.

THE END
Offline vinTage - 17/04/2005 20:43
Avatar van vinTage Nieuw lid je hoeft em niet opnieuw te laten leven hoor,,hij is niet dood, hij is in de wasstraat van die truck afgewassen en door de riolering weer thuis aangekomen, waar er weer een nieuw verhaaltje kan beginnen 

Al iemand iets gefixed ?
Offline jeffreydv - 17/04/2005 20:54
Avatar van jeffreydv HTML beginner hoe kom je aan die naam C Mon
Offline vinTage - 17/04/2005 20:55
Avatar van vinTage Nieuw lid staat voor Cum Monster 
spreek uit als Simon
Offline kareljan - 17/04/2005 20:58
Avatar van kareljan Onbekend MHAHA das goe gevond...
Offline MothZone - 17/04/2005 22:43
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde ben benieuwd naar het volgende filmpje vinTage;-)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.203s